|
Kun fra Dk af. Omar |
Hej prøve kig på blogtrend.dk
Debat
|
Hej prøve kig på blogtrend.dk |
|
Et godt råd herfra er, at droppe dropshipping på tøj, sådan som tøjmarkedet ser ud... Det kan kun blive en meget dårlig forretning for dig... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Indenfor dropshipping af tøj... Det er svært at lave en tøjwebshop idag, med mindre du har rigtig mange penge til rådighed... Jeg vil vove den påstand, at det er umuligt idag, at lave en tøjwebshop, som er baseret på dropshipping, med mindre der er tale om tekstiler, hvor du har et ualmindeligt højt dækningsbidrag, og det er svært at opnå, hvis det også er let omsættelige varer... Jeg lavede en udregning for et firma i slutningen af sidste år, og den viste, at hvis blot hver 10. ordre kom retur af en eller anden grund, så var det umuligt at få til at løbe rundt... Men kun 10% returneringer i det marked, som vi har idag, det er vist drømme tænkning. Derfor vil jeg påstå, at dropshipping og tøj høre til en tid, som ik længere er realistisk... |
Det er meget presset. Så med mindre du har en unik niche, eller du har et mærke, så er det ik ligefrem en branche, som jeg vil anbefale... Selv Smartguy tjener ik penge, de kom ud af sidste år med et stort minus pga svigtende salg... |
Man kan ik flyve, selvom man giver den en skalle. Og hvorfor skal man altid have skudt i skoene, at man er negativ, og ser negativt på ting, blot fordi man er realistisk? Men fair nok, jeg bestemmer ik over jer, så I kan da give den en skalle, og bagefter skrive et indlæg om, hvordan det gik... Der kan vi se, hvem der fik ret... Og en sidste ting er. Hvorfor skulle en dansk webshop sælge via jer? De tjener mindre, de sælger måske til deres egne kunder, og de skal konkurrerer med jer om de samme kunder. Dermed skal de måske bruge endnu mere på marketing, blot for at opretholde samme omsætning... |
Jeg giver op... Hvis det er så let og sort/hvidt, som du skriver, så burde det være let at få de fleste webshops med på ideen. Held & lykke herfra... |