Hej Amino-brugere For kort at præsentere mig, hedder jeg René Sørensen, 21 år gammel og har startet egen online virksomhed op her for 6 måneder siden. Jeg har læst et hav af sider om hvorledes en hjemmeside skal se ud og indeholde for at "sælge" bedst muligt. Nu har jeg endelig fået de fleste ting på plads, som jeg har fundet relevant. Nu er tiden inden til, jeg lige tager et skridt tilbage, og får nogle andre synvinkler på hjemmesiden. Der skal jo nok være nogle punkter jeg har overset, som jeg ikke har fundet relevant. Nuværende projekter som allerede er igang: På forhånd Tak, og fortsat god dag. Mvh René Sørensen www.personalsales.dk - moderne accessories til fornuftige priser |
Feedback på moderne hjemmeside
Dit banner med redirect virker tilsyneladende ikke. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
først, så virker dit script oppe i højre hjørne ikke... og jeg fandt faktisk kun scriptet ved et tilfælde, da jeg ville markere den tekst op, som står deroppe... smykker til moderne priser... og pludselig kom der markeret tekst frem... Men du skriver moderne priser, det hænger ikke sammen med den tekst du har brugt til de slogan... det er jo en sans serif eller sådan noget.. og det er bestemt ikke moderne... ikke som ren tekst i hvert fald :-) .... over og brug noget mere "hipt"... selve logoet er jo okay... personalsales... Skriv endelig til os på: Den må du kunne lave på en anden måde... ?! Det er en venlig tanke, men jeg synes det ser lidt akavet ud... måske mest fordi det er en hotmail.. da jeg så det, så var jeg væk og skulle ikke nyde noget af at købe smykker der... Men rigtig rigtig flotte billeder, som virkelig viser varen fra sin bedste side... jeg sender i hvert fald ikke min kæreste derind, for så ender hun jo med at købe hele butikken ;-) ! |
Hej Anders Christensen Først og fremmest tak for din interesse. Jeg havde siddet og lavet "Information" boksen om her for nogle dage siden, og havde glemt at få vist Handelsbetingelser i boksen, det er nu rettet. Sig endelig til hvis du kan finde mere. Mvh René Sørensen Også tak for din interesse. Vi fik lavet nyt banner her i mandags, og vi har ikke fået slettet det gamle script der var der før. Dette skal helt sikkert laves om, og sætter programmøren på sagen her en af dagene. Og FÅ så din kæreste derind, hehe |
du skriver moderne accessories til fornuftige priser... sorry... men det jeg mente var, at når du bruger ordet moderne, så skal det også være en moderne skrifttype... hotmail og msn hænger ikke sammen i mit hoved... jeg bruger en ganske almindelig @hoffen.dk mail til min fx... og du kan nemt overføre de messenger kontakter uden problemer når du har en ny email... de vil ikke en gang opdage at det sker... Men jeg vidste ikke, at den @hotmail.com var for at man skulle tilmelde sig messenger... det skal du måske gøre mere klart, for det er da en god ide.. at man kan hoppe på messenger med det samme... Men hvad så med dem der bruger skype, icq, etc... ?! ... måske lave en chat support.. det er nemt sat op... og man kan lave et skilt med hvornår den er åben, eller hvornår der er folk online... men messenger virker jo sikkert også fint... Hun får det ikke at vide ;-) !.... så skulle det være mig der bestiller en gave, som den gentleman jeg er ;-) ! Brian |
Jeg synes ikke det store billede på forsiden holder - Det er for stort og tager for meget fokus også er spørgsmålet om det signalere det du vil til dit kundesegment, det kan godt være det gør det, men jeg synes ikke der er sammenhæng mellem vareudbud og billedets signaler. (køb billig dims til 170 kr og du kan være lige så tjekket som mig og danse med hende her model pigen og alle de andre model piger med armene i vejret?! - og hvorfor har de armene i vejret? Er de til bønnemøde eller hvad sker der egentlig i det billede?) |
Hej igen Brian Okay på den måde, jeg vil da lige prøve at se om jeg kan finde en bedre skrifttype til sloganet.
|
har du tænkt dig at bibeholde de fragtbetingelser, leveringstid, garanti bla bla oplysninger som et billede ??? Det virker meget forkert for mig... og så samtidigt kan man se, at det er et billede og ikke tekst.. (der er sådan noget grums rundt om, hvilket der vil komme, når man ligger billedet ind i forkert opløsning og uden at rasterize sin tekst (tror jeg det hedder)).... Få det lavet til tekst... jeg vil gerne klikke på et link derovre, men kan ikke komme til det... det irriterer mig :-) jeg tjekker op om der er et julegave potentiale derinde... en god ting at være forberedt... :-) |
Hej igen Brian Jeg har tænkt meget over hvad jeg lige gør netop med det billede. Jeg vil gerne have folk kan se det hele tiden, så de altid ved hvad leveringstiden er, hvordan de kan betale osv osv. Men jo, det kan nok laves på en anden måde, og indsættes som en kassse. Det må jeg nok hellere få lavet lidt om. Har ikke et rigtig billedeprogram, og har udelukkende kørt billederne via demo Photoshop. Hvilke program bruger du evt.? Mvh René Sørensen |
jeg bruger photoshop... men laver også meget billedredigering, og jeg synes det er det bedste jeg har prøvet... der findes også adskillige gratis billedredigeringsprogrammer, men dem har jeg ikke prøvet, så det kender jeg ikke kvaliteten af ... |