Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på moderne hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere

For kort at præsentere mig, hedder jeg René Sørensen, 21 år gammel og har startet egen online virksomhed op her for 6 måneder siden. Jeg har læst et hav af sider om hvorledes en hjemmeside skal se ud og indeholde for at "sælge" bedst muligt. Nu har jeg endelig fået de fleste ting på plads, som jeg har fundet relevant. Nu er tiden inden til, jeg lige tager et skridt tilbage, og får nogle andre synvinkler på hjemmesiden. Der skal jo nok være nogle punkter jeg har overset, som jeg ikke har fundet relevant. 

Nuværende projekter som allerede er igang:
- Nye billeder af produkterne
- Bedre annoncetekster på de enkelte produkter (fokus på søgeord som bruges i søgemaskinerne)

Jeg vil gerne have konstruktiv kritik, ris/ ros angående hjemmesidens indhold, udsseende og brugervenlighed.

På forhånd Tak, og fortsat god dag.

Mvh René Sørensen

www.personalsales.dk - moderne accessories til fornuftige priser
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:43
Jeg kan ikke finde dine salgs og leveringsbetingelser?
Dit banner med redirect virker tilsyneladende ikke.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:08

først, så virker dit script oppe i højre hjørne ikke... og jeg fandt faktisk kun scriptet ved et tilfælde, da jeg ville markere den tekst op, som står deroppe... smykker til moderne priser... og pludselig kom der markeret tekst frem...

Men du skriver moderne priser, det hænger ikke sammen med den tekst du har brugt til de slogan... det er jo en sans serif eller sådan noget.. og det er bestemt ikke moderne... ikke som ren tekst i hvert fald :-) .... over og brug noget mere "hipt"... selve logoet er jo okay... personalsales...

Skriv endelig til os på:
personalsales.dk-- @-- hotmail.com
hvis der er spørgsmål

Den må du kunne lave på en anden måde... ?! Det er en venlig tanke, men jeg synes det ser lidt akavet ud... måske mest fordi det er en hotmail.. da jeg så det, så var jeg væk og skulle ikke nyde noget af at købe smykker der...

Men rigtig rigtig flotte billeder, som virkelig viser varen fra sin bedste side... jeg sender i hvert fald ikke min kæreste derind, for så ender hun jo med at købe hele butikken ;-) !

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 11:38

Hej Anders Christensen

Først og fremmest tak for din interesse. Jeg havde siddet og lavet "Information" boksen om her for nogle dage siden, og havde glemt at få vist Handelsbetingelser i boksen, det er nu rettet.

Banner med redirect sætter jeg min programmør på med det samme, det skal selvfølgelig være der, tusind tak.

Sig endelig til hvis du kan finde mere.

Mvh René Sørensen

Hej Brian Brandt

Også tak for din interesse. Vi fik lavet nyt banner her i mandags, og vi har ikke fået slettet det gamle script der var der før. Dette skal helt sikkert laves om, og sætter programmøren på sagen her en af dagene.

Hvor skriver jeg "moderne priser" henne? Det skal selvfølgelig laves om, så det passer til hjemmesiden slogan. Vi syntes det så meget godt ud med den skriftype, men jeg vil da lige tage det til revurdering. Har tænkt meget over logoet, med at sætte nogle accessories ind, men jeg syntes det virker alt for "forpakket". Jeg vil gerne have noget rent stilmæssigt. Men sig endelig til hvis du har en god ide.

Hmm vi syntes det virker rigtig godt med "Skriv endelig" osv. Vi vil gerne vise at vi bruger hotmail til vore kunder, idet vi tilbyder den service at komme i direkte dialog med dem på msn. Har overvejet at få lavet mailen om, og stadig være muligt at bruge msn. Men jeg tror vi mister en del, vi har ca. et par stykker der tilføjer sig hver dag.

Sig endelig til hvis du finder mere.

Og FÅ så din kæreste derind, hehe

Mvh René Sørensen

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:45

du skriver moderne accessories til fornuftige priser... sorry... men det jeg mente var, at når du bruger ordet moderne, så skal det også være en moderne skrifttype...

hotmail og msn hænger ikke sammen i mit hoved... jeg bruger en ganske almindelig @hoffen.dk mail til min fx... og du kan nemt overføre de messenger kontakter uden problemer når du har en ny email... de vil ikke en gang opdage at det sker...

Men jeg vidste ikke, at den @hotmail.com var for at man skulle tilmelde sig messenger... det skal du måske gøre mere klart, for det er da en god ide.. at man kan hoppe på messenger med det samme...

Men hvad så med dem der bruger skype, icq, etc... ?! ... måske lave en chat support.. det er nemt sat op... og man kan lave et skilt med hvornår den er åben, eller hvornår der er folk online... men messenger virker jo sikkert også fint...

Hun får det ikke at vide ;-) !.... så skulle det være mig der bestiller en gave, som den gentleman jeg er ;-) ! 

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:49

Jeg synes ikke det store billede på forsiden holder - Det er for stort og tager for meget fokus også er spørgsmålet om det signalere det du vil til dit kundesegment, det kan godt være det gør det, men jeg synes ikke der er sammenhæng mellem vareudbud og billedets signaler. (køb billig dims til 170 kr og du kan være lige så tjekket som mig og danse med hende her model pigen og alle de andre model piger med armene i vejret?! - og hvorfor har de armene i vejret? Er de til bønnemøde eller hvad sker der egentlig i det billede?)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 11:59

Hej igen Brian

Okay på den måde, jeg vil da lige prøve at se om jeg kan finde en bedre skrifttype til sloganet.

Det kunne godt være jeg skulle gøre endnu mere om det, det vil jeg da helt sikkert lige gå og tænke lidt over. Kunne jo være jeg mistede potentielle kunder pga. de lige mangler den sidste service.

OsCommerce systemet som min hjemmeside køre på, tilbyder faktisk en live support direkte på hjemmesiden, men syntes det fungere sindsyg godt med MSN, da min målgruppe hovedsagelig bruger det. På den måde kan jeg også reklamere på deres msn, og måske få lokket dem derind igen. Har tænkt på det da jeg startede sin op, men tror simpelthen MSN virker bedre. Det kunne måske være man skulle prøve en periode med denne live support, og se om det gav noget ekstra.

Du siger bare til, så finder vi ud af det. Det er jo snart jul, og vi har mange personlige gave muligheder.

Mvh René Sørensen 

Hej Ronnikc

Vi sætter hver uge et nyt billede ind, så vores kunder kan se der er lidt gang i den. Billedet er måske lidt stort, og tager fokus væk fra hvad kunden egenlig burde lægge fokus på. Det skal jeg nok lige tænke over. Hele vores ide er jo at være moderne og samtidig købe til fornuftige priser. Vi lægger meget vægt i på vores markedesføring, om folk skal have noget med til weekend, hvor der skal være fest. Vores primær målgruppe er nemlig dem fra 17-25 år, og vi har fået rigtig god respons på dette. Selvfølgelig retter billedet sig ikk så meget til dem over 25 år, men dette er heller ikke vores primære målgruppe. Vi har også andre billeder, der retter sig mere til "den brede" målgruppe.

Sig endelig til, hvis du finder mere der virker underligt.

Mvh René Sørensen

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:31

har du tænkt dig at bibeholde de fragtbetingelser, leveringstid, garanti bla bla oplysninger som et billede ??? Det virker meget forkert for mig... og så samtidigt kan man se, at det er et billede og ikke tekst.. (der er sådan noget grums rundt om, hvilket der vil komme, når man ligger billedet ind i forkert opløsning og uden at rasterize sin tekst (tror jeg det hedder))....

Få det lavet til tekst... jeg vil gerne klikke på et link derovre, men kan ikke komme til det... det irriterer mig :-)

jeg tjekker op om der er et julegave potentiale derinde... en god ting at være forberedt... :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 12:40

Hej igen Brian

Jeg har tænkt meget over hvad jeg lige gør netop med det billede. Jeg vil gerne have folk kan se det hele tiden, så de altid ved hvad leveringstiden er, hvordan de kan betale osv osv. Men jo, det kan nok laves på en anden måde, og indsættes som en kassse. Det må jeg nok hellere få lavet lidt om. Har ikke et rigtig billedeprogram, og har udelukkende kørt billederne via demo Photoshop. Hvilke program bruger du evt.?

Har overvejet at investere i Photoshop, men syntes det koster for meget, set i forhold til hvor meget jeg egentlig bruger det.

Jeg får lavet det om hurtigst muligt. Det har du fuldstændig ret i, virker egentlig utrolig uproffesionelt.

Du altid velkommen.

Mvh René Sørensen

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:00

jeg bruger photoshop... men laver også meget billedredigering, og jeg synes det er det bedste jeg har prøvet... der findes også adskillige gratis billedredigeringsprogrammer, men dem har jeg ikke prøvet, så det kender jeg ikke kvaliteten af ...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)