Hej Kan ikke svarer på om roboclean er et godt firma eller ej, kender lidt til, men ikke nok til at udtale mig om det. Men, min erfaring i de år jeg har været sælger er at, sådan et job som roboclean tilbyder er lidt de vi i branchen kalder for et job der gi´r hår på brystet. Har også et andet udtryk for det, men det er knap så pænt :-) Sådan et job former typisk 2 type mennesker. Der er dem som får blod på tanden og finder et "bedre" salgsjob efter en periode og dem som brænder næsen uhyggeligt meget og går ned økonomisk en periode. Ikke personlig konkurs, men får måske en kassekredit på 50.000 eller låner af far og mor får at få til dagen og vejen... Sådan et job skal betragtes som et springbræt til et andet og bedre job. HVIS du vælger at sige ja til jobbet skal du nok overveje følgende ting : Hvis du har en dårlig økonomi nu, er det bestemt ikke det rette job, da der kan være fare for at din økonomi kan bliver værre... Du vil få mange sjove, men også sure oplevelser. (du vil helt sikkert opleve at blive modtaget med kaffe og sandkage, men også steder hvor du ville ønske at du havde styrthjælm og skudsikkervest på inden du kig ind. Du vil blive svinet til og smidt ud i hoved og r.. Men det kan man også lærer meget af... Du vil ha månder hvor dit kørselsfradrag er en bedre indtjening end dit job, men også måneder hvor du tjener sjove penge... Måske skal du sige eller gøre ting som din samvittighed har det skidt med... Der er helt sikkert mange spændende nye kollegaer. (salgsbranchen samler på sjove og skøre mennesker) Så min konklusion må være at det kan være et spændende og lærerigt job, men bestemt også det modsatte. Som sagt kender ikke firmaet særlig godt og ved ikke hvordan man skal overtale kunderne. Held og lykke med det. (og beklager mit danske) Mvh Chris Harris
|
Jeg kan da give et lille bidrag til "festen".
"Kvalitets Nørd" og "Gammel Sælger" sidder på samme ip-adresse og så kan man jo udlede det man vil af den oplysning...
Dbh Martin