Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger hos "joboclean"

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan ikke svarer på om roboclean er et godt firma eller ej, kender lidt til, men ikke nok til at udtale mig om det. Men, min erfaring i de år jeg har været sælger er at, sådan et job som roboclean tilbyder er lidt de vi i branchen kalder for et job der gi´r hår på brystet. Har også et andet udtryk for det, men det er knap så pænt :-)

Sådan et job former typisk 2 type mennesker. Der er dem som får blod på tanden og finder et "bedre" salgsjob efter en periode og dem som brænder næsen uhyggeligt meget og går ned økonomisk en periode. Ikke personlig konkurs, men får måske en kassekredit på 50.000 eller låner af far og mor får at få til dagen og vejen...

Sådan et job skal betragtes som et springbræt til et andet og bedre job. HVIS du vælger at sige ja til jobbet skal du nok overveje følgende ting :

Hvis du har en dårlig økonomi nu, er det bestemt ikke det rette job, da der kan være fare for at din økonomi kan bliver værre...

Du vil få mange sjove, men også sure oplevelser. (du vil helt sikkert opleve at blive modtaget med kaffe og sandkage, men også steder hvor du ville ønske at du havde styrthjælm og skudsikkervest på inden du kig ind.

Du vil blive svinet til og smidt ud i hoved og r..

Men det kan man også lærer meget af...

Du vil ha månder hvor dit kørselsfradrag er en bedre indtjening end dit job, men også måneder hvor du tjener sjove penge...

Måske skal du sige eller gøre ting som din samvittighed har det skidt med...

Der er helt sikkert mange spændende nye kollegaer. (salgsbranchen samler på sjove og skøre mennesker)

Så min konklusion må være at det kan være et spændende og lærerigt job, men bestemt også det modsatte. Som sagt kender ikke firmaet særlig godt og ved ikke hvordan man skal overtale kunderne.

Held og lykke med det. (og beklager mit danske)

Mvh

Chris Harris

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:46

Jeg kan da give et lille bidrag til "festen".

"Kvalitets Nørd" og "Gammel Sælger" sidder på samme ip-adresse og så kan man jo udlede det man vil af den oplysning...

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:57

Martin Thorborg:

"Kvalitets Nørd" og "Gammel Sælger" sidder på samme ip-adresse og så kan man jo udlede det man vil af den oplysning...

Det er sg* værkstedshumor det her, det er utroligt at folk bliver ved med deres fake indlæg. Der er efterhånden så mange på Amino der forsøger sig på denne galej og hver gang bliver de pillet ned, fatter ikke de bliver ved Big Smile

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:59

Martin Thorborg:

Hehe, det er da bare til at grine af... Men det får nu ikke mit pis i kog!

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 12:09

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Det er da vist definitionen af "desperat"

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:04

KVALITETS NØRD:

Så min konklusion er at i uvidende mennesker ikke skal skrive noget der ikke passer. Undersøg hellere tingene i bund og skriv det rigtige. Synd at man angriber et firma sådan.

Hilsen

Den glade ejer af Roboclean. 

Tove og Torben Hansen, Lemvig.

Da jeg selv har arbejdet for en fabrikant af bla støvsugere, har jeg en lille smule forstand på det og der er et par oplysninger som jeg ikke kunne finde på hjemmesiden, som egentligt er meget for at vurderer om produkt og pris svarer over ens..
Måske i kan hjælpe med det?
-Hvad er maskinens sugeevne?
-Hvor meget støj udgiver den?
-Når der ikke er garanti på reservedele til virksomheder kun til private, hvilken garanti ydes der så til virksomheder?
-Hvordan kan det være at vælger at få den testet i holland og ikke også i danmark? Og hvorfor kan man ikke læse resultaterne af testen på hjemmesiden?

Min far er tilfældigvis ansat i en ret stor virksomhed som sælger støvsugere/symaskiner, og han har heller ikke hørt om virksomheden før - Så hvordan ser det ud i tilfælde af man manger reservedele og gives der garanti for hvor mange år pågældende reservedele kan købes? Og kan man kun købe dem (i dyre domme) hos producenten? Og hvordan kan det være, at producenten ikke vælger at sælge gennem forhandlere, som alle andre producenter på markedet?

Umiddelbart (ud fra billederne at dømme) ser mundstykker osv okay ud, men omvendt kan jeg ikke se at nogen af funktionerne adskiller sig fra andre allergi/vandfilter støvsugere på markedet, så jég synes umiddelbart den lyder noget dyr, i forhold til andre husholdnings maskiner. For det er vel til private forbrugere?

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:38

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Ja det er typisk og alligevel utroligt, man kan jo kun konkludere ud fra det, at det må være et fusker firma, det minder mig om (ham fra RKI-sletning) som både herinde og var det på computerworld lavede flere profiler og forsvarede sig selv!

Det værste må da være hvis det er direktøren eller en af cheferne der har lavet de profiler. Nej der burde man som leder af en "større" virksomhed tage det med åben pande, fortælle hvem man er og give sit syn på sagen (uden krigsførsel) det er den eneste måde man kan blive taget seriøst som virksomhed.

Men som man tit ser i basta og de andre forbrugermagasiner i tvet, føler jeg at de virksomheder som ikke tør stille op er de værste! Så jeg har det på samme måde ang. STØVSUGERBANDEN roboclean! Måske man skulle få et forbruger program til at kaste lys over den virksomhed når de ikke engang selv vil?

Kan også huske der tidligere var et tilsvarende firma, der solgte helt urimelige dyre støvsuger, til forbrugerne og brugte alle former og metoder for at komme i kontakt og "lukke kunden" Det er utroligt at folk kan få sig selv til dette, at man ikke har mere rygrad og ikke større respekt for andre mennesker og det værste er de sikkertikke engang har det dårligt over at forgælde andre svage mennesker. Det værste ved sagen er alle de svage personer som de evt. presser til at sætte sig i gæld for at købe deres støvsuger. Er jeg den eneste der frygter den tanke?

Men det kunne da være en idé hvis en fra deres firma ville fortælle omkring deres arbejde, produkt osv. Så kan man se om det kun er røg i bageriet eller om det virkelig brænder?

Åben opfordring til Roboclean. 

Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:49

Hejsa

Lidt gammel tråd må man sige, men hvad fandt din ven ud af?

står selv i samme situation nemlig.

vh

Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:28

til bamsefar.

jeg er ikke sælger af roboclean, jeg har en ven der er sælger, jeg ved han tjener godt og der er ingen snyd i det firma og ingen bondefangeri.

hvis du nu læser (gammel sælgers) indlæg grundig igennem inden du jorder ham og sætter ham i dårlig lys, ville du kunne læse at der står.

" Desuden fik jeg også en kontrakt, som jeg havde mulighed for at kigge på inden jeg sagde ja"

det vil sige han er kontrakt ansat og igen vil det sige for at tjene som en kassedame skal han sælge 3 maskiner på en måned.

min kammerat sælger 7-8  ca hver månede, desuden får han kommision af sælgere der er ansat under ham, og der er mange.  lad mig sige han mangler ikke noget.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)