Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger hos "joboclean"

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Stick out tongue  min kammerat har sagt ja til det (uden at overhovet se kontrakten) - så jeg vil inden længe finde ud af om der er en fælde i det eller ej.

Skal selvfølgelig nok opdatere jer her på siden når jeg finder ud af mere omkring at være "sælger v/ Roboclean".

Men endnu engang, tak for hjælpen allesammen! =) 

Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:14

Hey alle debattører.

Har lige læst de forskellige indlæg der er kommet.

Har til daglig en Roboclean, som fungerer fantastisk og uden det mindste. Har haft den i over et år nu og synes det simpelthen er fantastisk den måde maskinen fungerer på. Mener det er et mine bedste køb hidtil når jeg har investeret. De af jer herinde der kalder maskinen for en støvsuger må lige en tur forbi Roboclean`s hjemmeside og læse om hvad den kan. Så det er lidt forkert at mange af jer sammenligner maskinen eller rettere sagt MIN maskine med en almindelig støvsuger der ikke kan være i nærheden af en Roboclean. Jeg bruger min maskine til at rense luft, støvsuge, vaske gulv samt rensning af pletter i bilen ovs. Den kan endnu flere ting endnu, men det har jeg ikke rigtig benyttet. Mit ryger hjem er ikke længere det samme som før, da luften er fuldstændig anderledes nu og mine gæster kan komme uden at blive generet. Så stop venligst det der med at det er en støvsuger, for det er det overhovedet ikke. Firmaet giver faktisk 15 år på motoren og det viser bare at produktet er kanon og billigt til prisen.

Nå men nu skal jeg nok komme tilbage til det jeg egentlig var herinde for, jo det med at være sælger i Roboclean. Ja det har jeg og min famile også snust til, da min søn efter at have set fremvisningen hos os  blev fristet og sendte en ansøgning. Min søn fik svar og kom videre til den endelige samtale der foregik på denne måde at han selv kunne vælge om han ville starte som fastansat eller starte sit eget ved at få en forhandling. Dette skulle indebære at han skulle erhverve sin egen maskine for at køre som selvstændig. Var lidt skeptisk for det sidste, men min søn valgte den løsning og gik i gang. Der var også en kontrakt, som skulle godkendes. Min søn fik en hel uge, hvor han fik lov til at tage kontrakten med hjem så vi kunne diskutere dens indhold sammen med min mands revisor der også er selvstændig. Så det med at nogle af jer der siger at man SKAL starte selvstændig og ikke får lov til at læse kontrakten er noget værre fis....

Min søn kørede i firmaet i næsten 8 måneder og tjente en masse penge, som han nok ikke kunne drømme om at tjene andre steder. Men han stoppede, da han længe gerne ville rejse rundt i verden. Men pladsen hos Roboclean er stadig åbent for ham i følge den afdeling han var tilknyttet, så mon ikke han får lov at starte igen når han kommer til DK.

Så min konklusion er at i uvidende mennesker ikke skal skrive noget der ikke passer. Undersøg hellere tingene i bund og skriv det rigtige. Synd at man angriber et firma sådan.

Hilsen

Den glade ejer af Roboclean. 

Tove og Torben Hansen, Lemvig.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:23

Man skal vist være 10% dummere end vådt bølgepap for at hoppe på den der var.

Tilmeldt 13. Oct 07
Skrevet kl. 00:26

Hej Ronnikc.

Er dit svar rettet imod min artikel.

Tilmeldt 13. Oct 07
Skrevet kl. 00:31

Tak for info. Ja det er min kone der har lavet indlægget og jeg hjælper hende med at sætte ind. Det må jeg vel gerne gøre?. Det med navnet sidst er en fejltagelse og er også blevet gjort opmærksom:-). Så nu står vi sku begge.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:40

Ja jeg æder den stadig ikke :P

Første indlæg, en salgstale uden sammenligning - sønnen der blev millionær og rejste jorden rundt for penge han ikke kunne have tjent andre steder - maskinen som kan alt der er blevet spurgt ind til + endnu mere der endnu ikke er forsøgt da den kan så meget den opfylder alle behov inden dens funktioner er udnyttet til fulde! Også reddede den julen i det lille ryger hjem da den også kunne rense luften og vaske gulv og julemanden kom, men han havde fået Astma! Og hostede pga. snavs og skidt på gulvet og i luften og på gulvet og i skorstenen!!! For der kunne den nemlig også gøre rent!

Det er jo et rent mirakel - godt der kun er er knap 2 måneder til jul, så kan vi alle jo bestille en til lillemor i gave til juleaften.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:22

Jeg må også slutte mig til de skeptiske, selvom det jo faktisk godt kan tænkes, at én af de fire Torben Hansen'er, der bor i Lemvig har en kone ved navn Tove, som hverken er kendt i Krak eller Eniro.

Det kan da også godt tænkes at deres søn har haft et Robocleanfirma, selvom de registrerede af slagsen på cvr er følgende:

27529399 ROBOCLEAN DANMARK ApS 8751 Gedved

27529364 ROBOCLEAN HOLDING ApS 8751 Gedved

29128227 RoboClean Hobro v/Martin Sørensen (OPLØST) 8990 Fårup

29237263 Roboclean Aalborg v/Bo Trige Jacobsen (OPLØST) 9310 Vodskov

28574320 Roboclean Danmark 8751 Gedved

29262616 Roboclean Horsens v/Kenni Jensen 8700 Horsens

19091899 Roboclean Midt v/Pia Lajer 8800 Viborg

10176522 Roboclean Nord v/Hugo Bertram 9541 Suldrup

26916178 Roboclean Sydsjælland v/Henrik Due Jakobsen 4760 Vordingborg

29905525 Roboclean v/Jesper Tokkesdal 2400 København NV

- altså ingen hr. Hansen - og ingen i nærheden af Lemvig.

Det lille stunt med at tilføje navnet Tove efterfølgende styrker ikke troværdigheden, men på den anden side kan det jo sagtens være rigtig nok, at to Lemvigboer, sidder sammen en mandag nat og kigger på et iværksætterforum, hvor de tilfældigvis snubler over et indlæg om deres støvsuger, som ikke kun er en støvsuger.
Motivationen for at skrive indlægget skulle da være at det var synd for firmaet, at det bliver negativt omtalt.

Der er ikke mange, som har delt ud af deres Roboclean-erfaringer på nettet, men en enkelt findes her - den er ikke så positiv:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=131270

En anden oplevelse beskrives her:
http://blog.aforismen.dk/?p=515

Salgsmetoden her hører vist også til i den tvivlsomme ende af skalaen.

Jeg har ikke kunnet finde andre positive omtaler end Tove og Torbens, men det betyder jo ikke nødvendigvis at der ikke findes glade kunder. Tove og Torbens rige søn må jo have solgt en del apparater.

Egentlig er jeg lidt ligeglad med Roboclean.
Men Torben og Toves indlæg er et klassisk eksempel på, hvordan man laver et indlæg, som totalt mister sin troværdighed. Det er jo fint nok, hvis Tove og Torben i virkeligheden repræsenterer Roboclean, men det er noget hø, hvis de blot er et nydeligt ægtepar, som gerne vil holde huset rent og hjælpe andre til at blive lige så rige som deres søn.

Konklusionen må fortsat være, at man skal tjekke sin kontrakt grundigt uanset hvor man lader sig ansætte.

mvh Hans

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:54

Hey.

Jeg var ansat i firmaet i næsten 3-4 måneder, men måtte holde på grund af helbredsmæssige årsager. Men synes nu jeg var meget tilfreds med at køre der. Jeg var fastansat og fik min penge til tiden. Desuden fik jeg også en kontrakt, som jeg havde mulighed for at kigge på inden jeg sagde ja.

Så mon ikke de af jer der måske har været til samtale eller kender en der har prøvet har misforstået det hele?.

Har ihvertfald ikke noget negativt omkring Roboclean. Det var positivt at være den i den korte periode jeg var ansat.

Held og lykke til jer alle.

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:32

Hej igen på amino....

Jeg har snakket med min ven igen omkring da han arbejdede for roboclean.

Her er lidt positive og negative ting han kunne sige om arbejdet i roboclean: 

Positive ting:

Maskinen virker fint, den ferner en masse snavs og kan bruges en masse steder, han snakkede om i seng, bil og i hjemmet.

Den kunne vaske gulv og tæpper.

Rense luft.

Negative omkring arbejdet ved roboclean:  

Han fik også sat et tilbud op: 8000kr. i fast løn + 500 kr. pr. solgt roboclean eller bliv selvstændig og 4600 kr. pr solgt roboclean og en garanti på 15.000 inkl. moms. Men igen kun hvis han havde gennemført 50 demoer. Han sagde selv at JA han kunne selv vælge men ALLE valgte at blive selvstændig fordi det andet tilbud var jo så lille.

Jeg siger ik at maskinen er dårlig eller noget, bare at arbejdet nok ikke er så "let" og den "garantiløn" ikke hvilket det vel ikke er hvis man er selvstændig,er nem at opnå??  Det skulle være rert svært at få de 50 demoer om mdr. Og på den måde undgår de at udbetale garantilønnen.

Men min ven siger at selve maskinen er fin nok, men fylder bare meget. De skulle også købe en luftrenser til 75kr.( han kunne ikke huske om det var eks eller inkl. moms) og forære til kunderne, dem skulle de betale til firmaet også selvom de ikke solgte noget...lidt mærkeligt??

Jeg har regnet på det:

Hvis man nu når de 50 demoer for 1 mdr. arbejde så får man 15.000 eller måske nu 23.000

Garantiløn:  15.000 

Gaver:          3.750

Rest :         11.250

moms:          2.250

Før skat:      9.000

Ved ik om det er en god mdr. indtægt... surt at kun nå 49 demoer, hvad får man så????

Vi kan vel så kun håbe at de har sat den op til 23.000kr. for konsulenternes skyld. så de kommer lidt tættere på en nogenlunde indtægt.

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:40

GAMMEL SÆLGER!!!:

Hey.

Jeg var ansat i firmaet i næsten 3-4 måneder, men måtte holde på grund af helbredsmæssige årsager. Men synes nu jeg var meget tilfreds med at køre der. Jeg var fastansat og fik min penge til tiden. Desuden fik jeg også en kontrakt, som jeg havde mulighed for at kigge på inden jeg sagde ja.

Så mon ikke de af jer der måske har været til samtale eller kender en der har prøvet har misforstået det hele?.

Har ihvertfald ikke noget negativt omkring Roboclean. Det var positivt at være den i den korte periode jeg var ansat.

Held og lykke til jer alle.

Til "gammel sælger"

Sjovt navn du har, det passer jo næsten til det du skriver.... det lugter lidt af du nok er en og samme person som de andre???

Men lad os nu antage at du er en gammel sælger der:

Så kan jeg ikke forstå noget som helst, fordi du skriver du var fast ansat, så må du ahve solgt en masse for at kunne have en nogenlunde løn, eller hvis du bare skulle tjene ligeså meget som en kassedame, så skulle du minimum sælge 14 maskiner om mdr. (ca. 15.000 i fast løn)

Men har du så ikke dummet dig fordi, hvis du var selvstændig kunne du jo have tjent 14 maskiner x 4600kr. = 64.400 inkl. moms????

Bare en lille tanke?

Ellers har firmaet vel grint hele vejen til banken for at sætte din (fasteløn) ind.....

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)