Skal selvfølgelig nok opdatere jer her på siden når jeg finder ud af mere omkring at være "sælger v/ Roboclean".
Men endnu engang, tak for hjælpen allesammen! =) |
Hey alle debattører.
Har lige læst de forskellige indlæg der er kommet.
Har til daglig en Roboclean, som fungerer fantastisk og uden det mindste. Har haft den i over et år nu og synes det simpelthen er fantastisk den måde maskinen fungerer på. Mener det er et mine bedste køb hidtil når jeg har investeret. De af jer herinde der kalder maskinen for en støvsuger må lige en tur forbi Roboclean`s hjemmeside og læse om hvad den kan. Så det er lidt forkert at mange af jer sammenligner maskinen eller rettere sagt MIN maskine med en almindelig støvsuger der ikke kan være i nærheden af en Roboclean. Jeg bruger min maskine til at rense luft, støvsuge, vaske gulv samt rensning af pletter i bilen ovs. Den kan endnu flere ting endnu, men det har jeg ikke rigtig benyttet. Mit ryger hjem er ikke længere det samme som før, da luften er fuldstændig anderledes nu og mine gæster kan komme uden at blive generet. Så stop venligst det der med at det er en støvsuger, for det er det overhovedet ikke. Firmaet giver faktisk 15 år på motoren og det viser bare at produktet er kanon og billigt til prisen.
Nå men nu skal jeg nok komme tilbage til det jeg egentlig var herinde for, jo det med at være sælger i Roboclean. Ja det har jeg og min famile også snust til, da min søn efter at have set fremvisningen hos os blev fristet og sendte en ansøgning. Min søn fik svar og kom videre til den endelige samtale der foregik på denne måde at han selv kunne vælge om han ville starte som fastansat eller starte sit eget ved at få en forhandling. Dette skulle indebære at han skulle erhverve sin egen maskine for at køre som selvstændig. Var lidt skeptisk for det sidste, men min søn valgte den løsning og gik i gang. Der var også en kontrakt, som skulle godkendes. Min søn fik en hel uge, hvor han fik lov til at tage kontrakten med hjem så vi kunne diskutere dens indhold sammen med min mands revisor der også er selvstændig. Så det med at nogle af jer der siger at man SKAL starte selvstændig og ikke får lov til at læse kontrakten er noget værre fis....
Min søn kørede i firmaet i næsten 8 måneder og tjente en masse penge, som han nok ikke kunne drømme om at tjene andre steder. Men han stoppede, da han længe gerne ville rejse rundt i verden. Men pladsen hos Roboclean er stadig åbent for ham i følge den afdeling han var tilknyttet, så mon ikke han får lov at starte igen når han kommer til DK.
Så min konklusion er at i uvidende mennesker ikke skal skrive noget der ikke passer. Undersøg hellere tingene i bund og skriv det rigtige. Synd at man angriber et firma sådan.
Hilsen
Den glade ejer af Roboclean.
Tove og Torben Hansen, Lemvig.