I lige måde Giper Jeg kan godt se det er svært at være nyskabende, når man møder en flok mørkemænd med |
Hahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhaha
Hahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhaha |
Koster det noget eller har jeg set forkert :
Standard gibLink Account ($50.00) MVH. dragonheart999 |
Og her gik jeg og troede jeg var nødt til at have et arbejde for at tjene penge, jeg har været så dum, men nu kan jeg se at hvis jeg bare giver 50$ til de flinke mennesker så er resten af mit liv vild luksus og masser af fritid. Bare jeg dog havde hørt om det her noget før...... Og bare jeg dog havde været lidt mere godtroende, det gør så ondt at være så mistænksom. |
Hejsa Amino venner Så er giplink startet og til jer der ikke har kigget på dette endnu.........................................ja så går i godt nok glip af en kæmpe mulighed. http://www.gibline.com/evoradk Jeg vil vende tilbage med info senere om det også giver penge, alle medlemmer får i disse dage tilsendt mastercard til brug for deres udbetalinger og dette uden noget gebyr. Giplink = business/social networking community. Gipsales = Web Services Retail site Gipline = Revenue Sharing Program Mvh Giperdk |
For min skyld behøver du sgu ikke vende tilbage....med flere lyserøde skyer |
Giper. lad da være med st spilde din tid med sådan nogle bagstræberiske nisser som os. Du ved jo at når hele verden taler om det, så kommer Aminoerne med i anden bølge. Så kan du grine ad os til den tid fordi vi kun tjener brøkdele af hvad vi kunne have gjort. Jeg forstår ikke at folk der igen og igen prøver at gøre en tjeneste for andre som ikke har andet end mistro og forhånelse tilovers. Hvorfor tager du ikke ud og tjener nogle penge istedet for at sprede velgørenhed her på Amino? /Jesper
|
Halløjs allesammen
Altid en fornøjelse at læse de Hardcore Amino tilhængeres besvar på disse online MLM programmer. Som i dog kan sable dem ned (med humor):-) Jeg er nu også med i Giblink, der er jo en masse penge i disse programmer, men det er jo ikke sådan et "køb et produkt" MLM. Vi er henne hvor garvede Amino-medlemmer bruger ordet "pengemaskine". Folk er med for at tjene penge...på den nemme måde. Og jo, jeg er da sikker på et mange kommer til at tjene meget lidt, men det vil være dem der først tilmelder sig om et år eller 2. Så med det sagt, Amino-medlemmer i burde være mere åbne for denne slags programmer. Ærligt talt tror jeg ikke i er så hæderlige at i vil sige nej til at tjene en masse penge, bare fordi der ikke skal sælges produkter til høre og venstre. Og alle jer (mig) der laver poster om disse online programmer: Hav lige helt styr på programmet. Medlemmerne herinde smider ikke penge efter hvad som helst, så vær parat til at skulle svare på en del spørgsmål fra disse medlemmer. De er jo tæt på eksperter indenfor MLM!
Venligst Casper |
Hejsa alle på Amino. Hvis nogen skulle have lyst til at høre hvad der sker på giplink og gipline så har du muligheden her http://www.byoaudio.com/play/WDYqCX54 en båndet optagelse med svar på spørgsmål til Tim som er en af cheferne fra giplink. Mvh Giperdk |