|
Vildere vildere!!
Flere indlæg! :-))
|
Vildere vildere!! Flere indlæg! :-)) |
Hov, jeg har en gammel "Bullshit-bingo"-plade liggende, som lige er blevet fuld! BINGO! |
E-købmand af guds nåde
|
Hejsa Steenbeck. Ja grin du bare og det forstår jeg godt for vi bliver oversvømmet med tilbud der lover guld og grønne skov. Men hvis du ikke vil fortryde senere så tag og kig på det. Jeg lover til gengæld at jeg vil poste indlæg med bevis på udbetaling,men som sagt der er pre-launch til 15.Oktober. Giperdk. |
Hejsa Alle. Er der nogen af jer store netwokere som kender de store bosser indenfor networking marketing ? Så prøv at læse her under hvem som har taget del i gipline.Det gør de kun hvis man kan tjene penge. Mike G. has joined forces with gibLink. If I have to explain who Mike G is then Mvh Giperdk |
"Look at it as if it was a ladder - people start at the bottom and get pushed to the top. So when everyone has the same starting point – everyone has to be pushed through by new pods starting at the bottom. In other words everyone is working with everyone else." Er det bare mig eller lugter den sætning lidt af pyramide?! |
Hejsa. Det har intet som helst med pyramide at gøre, gør dig selv den tjenste at kigge det ud du bliver overrasket over hvad du ser og høre. Men det er frit for alle hvad de vil,det er bare et tilbud. Mvh Giperdk |
Du må undskyld, men jeg har desværre ikke lige en time til at kigge det igennem lige nu.
Kan du ikke lige kort forklare hvorfor ovenstående citat ikke ligger op til en pyramidestruktur? Jeg kan ikke umiddelbart forstå sætningen på anden måde, men måske mine sprogkundskaber ikke helt rækker eller jeg bare generelt har misforstået noget.
Peder |
Hejsa Peder. Når du får tid så kig på det. Da jeg ikke vil skrive en hel fristil her om hvordan det er bygget op. Tror du mig ikke så kan du jo også vente til hele nettet flyder med giplink og gipline og så måske få lyst til at se den gigant der starter op. Mvh Giperdk |