Jeg fylder 18 år i marts. Får derfor snart SU, som jeg trækker på min bikort. Jeg har et fritidsarbejde som jeg trækker på mit frikort - mit frikort er hvis jeg ikke tager meget fejl på 49.000 - det stod der hvertfald på min lønseddelpr januar.
Mit spørgsmål går derfor på hvordan jeg bør udbetale min affiliateindtjening? Og hvordan gør man? Har læst mig til at man kan trække internet fra, computer - altså således det står som en udgift og derfor trækker overskuddet.. Men kan ikke helt se mig ud af det, fordi jeg intet cvr nr har og har heller intet enkeltmandsselskab/lign.
Håber i vil give nogen gode råd til hvordan man trækker sit overskud ud fra et affiliate bureau!
uden cvr kan du ikke forvente at kunne trække et helt internet og en hel computer fra formentlig. Selv med ville det forudsætte at indtægten stod i forhold til, ex kunne du ikke ha 5000 i affiliate ind og så trække internt og en computer til 12000 kr - det vil forudsætte at der er en intensivt drevet virksomhed og ikke bare at der er lidt affiliate ind vil jeg bestemt mene - jeg ville ikke tro alm affiliate ville give en helt privat person noget større fradrag for computer i privaten/internet - men lad andre melde ind
Jeg får selv lidt affiliate privat og ville da finde det fint hvis en revisor sagde jeg bare kunne trække mit internet fra
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER