Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ølstafet: Att Martin Thorborg, Toke Kruse og Clark Knøsen

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
du har skuffet mig


Jeg gider ikke kæmpe mere, men dit citat dér er til grin.

Jeg har kun fået kritik fra dig - også da jeg ikke anede du eksisterede - og din kritik viste at du intet anede om mig.

Så du kan vel næppe blive skuffet, men det må vel skyldes en lille snaps for meget.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ImpexChina Skrevet kl. 03:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 08:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at det er useriøst og det er det billede jeg tager med mig fra denne tråd.

Og den holdning vil jeg have lov til at have, uden nogen mener deres holdning er bedre end min.

God lørdag morgen, så skal der arbejdes Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper | fastWEB:
Og den holdning vil jeg have lov til at have, uden nogen mener deres holdning er bedre end min.
Yes

Og jeg er "sikker" på at trådstarter Anders http://www.amino.dk/members/Anders-K.-Knudsen/default.aspx

Har ment dette som en sjov og harmløs spøg, og har aldrig kunnet tænke sig at den kunne komme ud i alle mulige perspektiveringer, motiv dyrkelse, om en havde fået et glas for meget eller for lidt, om gode holdninger og værdier kunne måles i indlægAmino, osv.

HOLD DA OPWink

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Meeeeen det er vel ikke første gang herinde. At emnet drejer lidt væk fra det trådstarter ligger op. Og så ender det med lidt mudderkastning. Det har jeg da vist oplevet før!

Men vi lærer jo alle hele tiden, hvis vi er villige til det. Så lad os alle lære af det!

Så det weekend. Skøn lørdag morgen Big Smile

Kim

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 09:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Summa summarum er at trådstarter har fået en del opmærksomhed, så hvis det var et marketingstunt, så er dette vel en succes.

Diskussionen omkring hvorvidt dette indslag skal accepteres på grund af indholdet kan der være meninger for og imod. Generelt for Amino er der en del spilleregler for hvad man ikke må og overholdes disse ikke, kan der falde diverse straffe.

Derfor bør utilfredshed med indholdet vel rettes til Amino og ikke diskuteres frem og tilbage her.

Da indslaget har fået lov til at blive stående, så er det indefor hvad der accepteres af Amino.

Jeg håber at dette ses som et neutralt indslag, da jeg ikke ønsker at deltage i nogen form for mudderkastning.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Denne tråd er kørt lidt ud af en tangent, det er der ikke noget galt med i kategorien "Cafe og hygge", men det er mit indtryk at trådstarter har fået afleveret sit budskab, ligesom alle vi andre har haft mulighed for det og nu kommer der ikke rigtigt nyt til debatten.

Så for at undgå den kører helt af sporet og fortsætter med at støje i debatten, så lukker jeg den her.

Fortsat god weekend
/Brian 

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)