Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening, om mit koncept, der i starten henvender sig mest til bodybuildere. Jeg træner selv en hel del og bruger XXXX kr på kost hver måned.
Derfor er jeg igang med at undersøge mulighederne for at få aftaler i hus med diverse fødevarerproducenter om direkte aftaler, der kan sikre favorable rabatter ved køb af store mængder.
Hensigten er i første omgang at tilbyde dette til en forholdsvis "eksklusiv" kreds af bodybuildere, der mod brugerbetaling på XX(X) kr, bliver i stand til at modtage disse tilbud. Her skal det selvfølgelig siges, at brugerbetalingen selvfølgelig aldrig kan overstige besparelsen på det købte produkt.
I starten fokuseres der især på kød, da det forekommer mig som den tungeste omkostning i mad-budgettet, men hensigten er selvfølgelig at blive i stand til at kunne tilbyde flere produkter, der både er billige og bodybuilding-venlige.
Det er lidt groft ridset op, men pointen er vidst kommet igennem. Deruodver kunne det være fedt, hvis nogen har et indgående kendskab til fødevarervirksomhederne og omkring indkøbspris (Og måske avance) ved bl.a. kød?
- Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres umiddelbare tanker omkring det. Alt ris/ros tages imod med kyshånd, så længe at det forekommer konstruktivt.