Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja det er synd for dig - Og Who cares?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

LKH Byg ApS:

Personligt har jeg gået igennem en konkurs som så mange andre i 2008 og når man går konkurs i DK bliver man konstant sablet ned på den ene eller anden måde.

Man kan ikke starte virksomhed og man bliver forfulgt af det offentlige og man løber hoved mod en mur hver gang man spørger, Jeg blev for et halvt år siden ringet op af en gammel ven som ville sælge hans firmat til mig for en mil og der ligger dokumenter for en rigtig god omsætning og jeg har kæmpet for at få det op at stå men ingen held der, det sidste halve år kunne jeg have haft en omsætning på ca. 1,4 mil.

Va gør man så?

Vh Lars



Jeg syntes du skal lave et godt indlægAmino, hvor du forklarer hvad din virksomhed går ud på og hvad dine problemer er, så skal du nok få mange gode svar.
Rigtig god weekend og held og lykke med det.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fantastisk indlæg :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Fra  www.miltersen.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super film og budskab.

Det handler om at turde gøre forsøget.

Mvh Mads

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Fra  ZenRockers Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er go´ :) 

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super godt indlæg, videoen er fed. Pudsigt at det indlæg kommer lige nu. Jeg var til møde på et erhvervscenter forleden, hvor der var 2 fra jobcentret og 1 fra en a-kasse. De kunne da virkelig tage modet fra selv den mest ihærdige iværksætter. De fleste af os der sad der var ledige, og så var ingen muligheder og man kan jo ikke starte noget uden kapital og på kontanthjælp lød det fra de 3 mennesker. Jeg gik hjem med lige nøjagtig den tanke som videoen viser - jeg skal eddermame vise dem skal jeg - de skal ikke komme her og tage modet fra mig!

Dagen efter fandt jeg et billede med en stork der prøver at sluge en frø. Frøen klamrer sig til halsen af storken og der stod - never ever give up - den kommer på opslagstavlen.

Så jeg kæmper videre mod alle odds - så tak for indlægget MartinSmile

Så også en film i går om en ung designer der har kæmpet sig op fra at være hjemløs til at være selvlært designer, om han får succes, det vil tiden vise, men sej det var han.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres opmuntring :-)
Vi har alle vores dårlige baggage. Men en ting er sikkert og det er at vi ingen vegne kommer uden at prøve og at klynk intet hjælper :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Ville det ikke være en god ide at du stiller op som erhvervsminister::))så ville der nok sker noget mere i dk::))

Mvh Lars

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som David Neagle så smukt siger det: "you can attend seminars and learn all this information on an intellectual level, but until you embody it fully it will not integrate."

Sagt på en anden måde. Det er muligt det er kliche, at man skal vende sin svagheder til sin styrke og bruge det til at spare r*v med, men fakta er samtidig, at selvom de fleste har hørt eller læst det før, så handler de ikke aktivt på det.

Derfor er en opsang som den her helt på sin plads og en god påmindelse om, at der ikke er nogen der kommer og redder os eller forærer os succes. Det handler om at tage ansvar for sit eget liv og sine egne resultater.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)