Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige.... at det er jo ikke løn,, da man arbejder som selvstændig

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det betyder at selv en kontanthjælpsmodtager kan arbejde på de vilkår... og det er det negative umiddelbart,,, men det positive er at en kontanthjælpsmodtager som tjener ekstra,,,ikke sparer pengene som de fleste andre,,, men bruger dem direkte,,, som giver vand på møllen ,,, og det er der brug for..  

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 07:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik AP:

Trist historie,,, Cecile.. - men nu har lifewave flere produkter,, og mig bekendt lover ingen af dem at kunne helbrede cancer... -  men det går overordnet ud på   at genskabe det vi havde som yngre,,  eller stoppe en faretruedende udvikling -  og det er med dokumenteret virkninger.

..... Der er flere tråde herinde omkring dokumentation af plastrene - øjensynligt findes der ingen fornuftig dokumentation.

Med alderen mister vi alle lidt der og lidt der og pludselig har vi mistet meget,,, inden vi ser os om. LifeWave kan så bl.a. genopbygge eller stoppe den  eller disse proceser,,, hurtigt , grundet nanoteknik  

Kortsigtet kan Lifewave bl.a. lindre smerter eller helt fjerne disse på under nogle minutter måske endda på 20 sekunder,, grundet Nanoteknik...