Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige.... at det er jo ikke løn,, da man arbejder som selvstændig

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det betyder at selv en kontanthjælpsmodtager kan arbejde på de vilkår... og det er det negative umiddelbart,,, men det positive er at en kontanthjælpsmodtager som tjener ekstra,,,ikke sparer pengene som de fleste andre,,, men bruger dem direkte,,, som giver vand på møllen ,,, og det er der brug for..  

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 07:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik AP:

Trist historie,,, Cecile.. - men nu har lifewave flere produkter,, og mig bekendt lover ingen af dem at kunne helbrede cancer... -  men det går overordnet ud på   at genskabe det vi havde som yngre,,  eller stoppe en faretruedende udvikling -  og det er med dokumenteret virkninger.

..... Der er flere tråde herinde omkring dokumentation af plastrene - øjensynligt findes der ingen fornuftig dokumentation.

Med alderen mister vi alle lidt der og lidt der og pludselig har vi mistet meget,,, inden vi ser os om. LifeWave kan så bl.a. genopbygge eller stoppe den  eller disse proceser,,, hurtigt , grundet nanoteknik  

Kortsigtet kan Lifewave bl.a. lindre smerter eller helt fjerne disse på under nogle minutter måske endda på 20 sekunder,, grundet Nanoteknik...

Uden at gøre mig klog på nanoteknik, så mener jeg at man arbejder på en nanocomputer,,, og når denne kommer om måske 10 år... så vil den kunne lave udregninger som tager 100 år idag ... på bare 1 sekund til den tid -  en computer bygget på nanoteknologi kan genskabe hele verdenen på 1 sekund digitalt og finde alle koder på enhver computer på et sekund,,, hvis man vil at den skal det

..... Dine betragtninger der skal ligge til grund for en blåstempling af plastrene, tyder på manglende viden fra din side - og det skaber bestemt ikke tillid når du bruger dine observationer til at markedsføre et produkt som du intet ved om.

Derfor har  Lifewave produkterne  via  nanoteknik en hurtig effekt  + dets opståen fra det naturlige... uden gift og andet,, gør at de skaber positive forandringer,,nu og her.

..... Da produktet påråber sig brug af nanoteknologi, kan du (eller andre) ikke komme med udtalelser om hvad produktet består af - så om der er gift eller andet i, det ved du intet om.

Givet at man skal forstå noget af nanoteknologien som jeg mener er at et molykyle som er i kontakt med et af samme art  ... bliver ens og  forandrer sig og gør det samme som sin moder.. og så kan man sætte en minus på, som øger hastighed ...-- ...ej står af her :-)  

 

Men i korthed  så betyder denne nano teknik her, at et plaster indeholdende  " det og det "  sat på det rigtige sted eller sådan ca. kan overfører  det ønskede forandrede  til den menneskelige krop, der matcher dette , som så bliver helbredt eller forbedret ... - hvilket er klinisk dokumenteret,,

..... Igen - ikke en særlig saglig fremstilling af et produkt (godt det ikke er mit produkt du skal markedsfører for her)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
Glemte lige.... at det er jo ikke løn,, da man arbejder som selvstændig

Alt indtægt er jo sådan set løn.

Med hensyn til pyramiden, var mit forsøg på at finde et no-brainer eksempel spildt, pga de tvegående pile. Idéen var, at vise dig at det er pyramidespil ligemeget hvad du tror. Men den kamp er vist tabt, så jeg lader bare helt være.

Men noget jeg gerne vil høre er; når du Lifewaves produkter er så åh fantastiske, hvorfor forhandles de så ikke i butikkerne, og markedføres helt ekstremt så alle kan få gavn af den fine nanoteknik du nævner?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:
Men noget jeg gerne vil høre er; når du Lifewaves produkter er så åh fantastiske, hvorfor forhandles de så ikke i butikkerne, og markedføres helt ekstremt så alle kan få gavn af den fine nanoteknik du nævner?

Af den simple årsag, at hvis det blev solgt i butikkerne, så var det jo detailhandel, med dertilhørende traditionel markedsføring, og flere mellemled, med dertilhørende højere pris. 

Hele finten med Network Marketing er jo netop, at du får forbrugerne til at anbefale produkterne til hinanden og sparer alle mellemledene, inklusiv traditionel markedsføring. 

Tag f.eks. et Network Marketing firma som Tupperware. De er kendt over hele verden, men har aldrig været solgt i butikkerne. 

Mange eksklusive mærker bliver også kun solgt via udvalgte forhandlere - så at noget ikke findes i butikkerne kan også sagtens være positivt. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie

Mener at jeg i min introtråd, nævner at jeg for nogle få dage siden har fået kendskab til produktes eksistens og mit næste step er at søge mere viden. Det jeg forholder mig til er de udtalelser, som firmaet har lagt ud og det som min bekendte har oplyst ( som bl.a. er naturlæge) , som har et langt mere dybtgående kendskab til dokumentation m.v. end jeg har. 

Er heller ikke her for at sælge produktet, har jeg vidst også nævnt  - men tog det op grundet en gammel tråd herinde,,

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas

I min verden er der en masse udgifter, der skal trækkes fra indtægter før der findes en løn - ellers var der nok flere bilforhandlere derude :-)

Et pyramidespil siger du !!! det er ikke noget spil - og at strukturformen ligner en pyramide er der vel ikke noget negativt i -  tværtimod er det yderst effektivt.

Allan har forklaret omkring, hvorfor mange produkter ikke forhandles i butikker og hvorfor andre produkter kun handles i visse butikker o.s.v.

Et konkret eksempel er at jeg havde et produkt som hedder Glassicura, hvilket jeg skulle være agent for i Sverige.

I Danmark havde Glassicura eksisteret i et års tid forinden og solgtes kun til privatpersoner og små butikker og ingen kæder, grundet at det gav den største indtjening.

Mataskæden havde interesse for Glassicura, men ville have en kæmpe mængderabat. Matas ville have 6 månedes betalingsfrist og sidst og ikke mindst, ville de opfront have mere end kr. 100.000 til annoncer i deres blad.

Dette ville Danmark ikke være med til og vidste at de jo nok skulle nå Matas kunder på en anden måde...men det tager bare lidt længere tid, men til gengæld tjenes der det dobbelte, ved blot at finde små butikker og endnu mere ved direkte salg til private.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas:
Men noget jeg gerne vil høre er; når du Lifewaves produkter er så åh fantastiske, hvorfor forhandles de så ikke i butikkerne, og markedføres helt ekstremt så alle kan få gavn af den fine nanoteknik du nævner?

Grunden til at mange MLM Health produkter ikke bliver solgt i butikkerne, er man så ikke længere vil kunne markedsfører dem som lægemidler, sagen er den at hvis du i en butik skriver en historie om en der er blevet helbredt for kræft, ved brug at drikke et eller andet mirakel middel, så skal du dokumenterer det (hvilket kræver at det rent faktisk virker). Hvis sådanne markedsføring kommer ud i f.eks. landets Matas butikker vanke en kæmpe bøde og et PR mareridt for kæden.

Men hvis samme historie bliver fortalt videre igennem et netværk er privat personer, der primært fortæller den til deres omgangskreds, så sker der ingenting. Ikke fordi det ikke stadig er ulovligt, at markedsfører ikke godkendte lægemidler, men fordi det i praksis er umuligt.

Man kunne med god ret kalde det for Placebo MLM, fordi det man nok reelt sælger er forventninger til en virkning, mere end noget der i sig selv virker. Men det sjove ved det er at man faktisk har oplevet og oplever positive virkninger ved Placebo, ikke fordi det virker medicinsk, det er typisk kalk tabletter, men fordi vores hjerner er så stærke at vi ved at tro vi får det bedre også kan få det bedre.

Det vil typisk være de mere intelligente og kritiske, der ikke hopper på Placebo MLM vognen, fordi de er svære at overbevise, så det kan faktisk godt være et af de få tilfælde hvor den dumme narrer den kloge (eller i hvert fald for mere effekt ud af det).

Min egen personlige holdning, formet efter flere års debat herinde og et par uheldige oplevelser irl, er at man skal holde sig langt væk fra MLM, det er en ussel forretningsform, der sigter efter at udnytte de svageste, selvom det ironisk nok oftest er dem der praktiserer den.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Lundsby:
Grunden til at mange MLM Health produkter ikke bliver solgt i butikkerne, er man så ikke længere vil kunne markedsfører dem som lægemidler, sagen er den at hvis du i en butik skriver en historie om en der er blevet helbredt for kræft, ved brug at drikke et eller andet mirakel middel, så skal du dokumenterer det (hvilket kræver at det rent faktisk virker). Hvis sådanne markedsføring kommer ud i f.eks. landets Matas butikker vanke en kæmpe bøde og et PR mareridt for kæden.

Nåeh - du mener produkter som Vitaminer, Aloe Vera Juice, Helsedrik, og Mineraler? 

Ja, for de bliver jo slet ikke solgt i butikkerne!?!?!? Surprise

Selv apoteket har naturlægemidler og "Health-produkter" - men det er korrekt, at de må ikke sige, hvad de gavner, og til hvad de kan anvendes, selvom flere Matas-butikker og Apoteker dog er blevet dømt for anprisninger af deres helseprodukter. 

Men det er jo sikkert også bare ubegavede mennesker der arbejder sådanne steder?

Hvis du mener, at kloge mennesker kan gennemskue helse-markedet, kan du så ikke forklare, hvorfor der bliver brugt milliarder på f.eks. psykofarmaka, når nu undersøgelser har vist, at det kun reelt er 10% af de personer der indtager disse, som reelt oplever en positiv effekt af dem?

Men tak for info anyways - jeg var slet ikke klar over, at man kunne sige noget om folks intelligens ud fra deres valg af branche - det må være en meget fancy statistik du har adgang til... ;-)

Lundsby:
Ikke fordi det ikke stadig er ulovligt, at markedsfører ikke godkendte lægemidler, men fordi det i praksis er umuligt.

Det er ikke ulovligt at markedsføre ikke godkendte lægemidler, der er bare retningslinjer der skal overholdes. 

Lundsby:
Det vil typisk være de mere intelligente og kritiske, der ikke hopper på Placebo MLM vognen

Jeg vil nu mene, at den der kommer af med sine gigtsmerter via et naturlægemiddel (placebo eller ej) er klogere end den, der kun kommer delvist af med smerterne ved at benytte - såkaldt - dokumenteret medicin.

Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 19:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby

Synes godt nok at du har nogle generaliserende konklusioner og hvor du har hentet disse, håber jeg at lageret er udtømt.

At MLM skulle være en ussel forretningsform, kan jeg ikke lige få øje på i Lifewave konceptet -  men uden at vide det, så findes der måske, forskellige MLM metoder...  

Når det gælder Lifewave produkter, så kan man som privat person, butik eller webshop købe produkterne, på samme vilkår og priser, som alle andre og behøver efterfølgende, ikke at være en del af MLM.

Hvis man vil og har tid så kan man også blive en del af MLM, ved at finde sælgere og således blive en slags teamleder, så får man bonus for sine nuværende anstrengelser og efterfølgende, ved at hjælpe og følge op på sit team  -  det kan jeg ikke se noget usselt i.

 

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)