Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk alternativ til LivePerson?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære medpatienter...

For et godt stykke tid siden læste jeg et indlæg om et dansk udviklet alternativ til LivePerson. Som jeg husket det handlede tråden om at LivePerson var for dyre for mange mindre butikken, og mange havde gode erfaringer med dette - for mig ukendte - alternativ. Jeg har forsøgt at søge efter det herinde, men uden held.

Nogen der har bedre hukommelse end jeg? ;-)

Mvh

Christian, Selja.dk

Besøg vores butik, Selja.dk. Alt i Islandsk strik, trøjer, sweaters, plaider og meget mere.

Selja.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:26

Husker ikke noget om et dansk alternativ - men jeg kender et der er billigere og det fungerer ganske godt.

www.kayako.com

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:40
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:15

Hej Christoffer.

Tak for henvisningen.

Til interesserede, så jeg vil lige kort remse op, hvilke overvejelser, man bør gøre sig, når man kigger efter live support teknologier eller andre relevante værktøjer indenfor kundeservice.

Det første og mest naturlige spørgsmål er altid, "hvad koster det", men ligesom med markedsføring bør man spørge sig selv, hvor meget får jeg igen, hvis jeg investerer i dette her.

Hvis man ønsker at forøge sin omsætning med implementering af en live support teknologi, hvorledes skal det så ske?

- Jeg vil gerne øge konverteringsgraden fra besøgende til kunde, ved at give de besøgende en nem mulighed for at komme i kontakt med mig.

- Jeg vil gerne øge antallet af tilmeldinger til mit nyhedsbrev, ved igennem kontakten at sikre mig, at den besøgende altid bliver inviteret.

- Jeg vil gerne reducere frafaldet på indkøbskurven - ved at sikre mig, at man igennem check-out processen får mulighed for direkte chat.

- Jeg vil gerne øge den gennemsnitlige ordrestørrelse ved at foreslå relaterede produkter til den chattende kunde, som har spurgt om rådgivning.

- Jeg vil gerne øge eksponeringen af nye produkter ved at promovere disse i løbet af chat-sessionen.

- Jeg vil gerne øge kundetilfredsheden med live chat, så antallet af tilbagevendende kunder forøges.

- osv osv.

Eksempler
En forhandler af computere og bærbare har oplevet en forøgelse af den gennemsnitlig ordrestørrelse på 250 dollars ved at implementere en live chat teknologi samt udarbejde en ordentlig strategi for udmøntningen.

En virksomhed som sælger badedragter over internettet har reduceret deres frafald på indkøbskurven med 13 % ved at indføre disse teknologier.

Fælles for begge disse virksomheder er, at de har udviklet en helt klar strategi for, hvad de ville opnå med disse nye teknologier og på baggrund af denne strategi udfundet egnet udbydere.

Så det spørgsmål, som interesserede i live chat teknologier skal stille sig er, hvordan vil jeg opnå en omsætningsforøgelse med indførsel af denne teknologi og hvilken udbyder understøtter min strategi for opnå målet.

Og det er det InstantReply hjælper virksomheder med.

At definere formålet med indførsel af live chat teknologier, udvikle salgs- og servicestrategier til opnåelse af disse samt identificere relevante teknologier der opfylder disse behov.

Dernæst vil jeg hurtig indskyde, at jeg ikke har udviklet et live chat teknologi, men forhandler både LivePerson til mindre virksomheder og Talisma til store private og offentlige virksomheder. LivePerson og Talisma har lagt en masse udviklingstimer (og millioner) i deres systemer siden 90 ´erne, så det ville jeg slet ikke give mig i kast med.

Så jeg vil i stedet opfordre både store og små virksomheder til (eller lade mig hjælpe Wink med, at definere hvilken fortjeneste de forventer at få ud af at investere X kr om måneden, og hvordan vi opnår det.  

Og til allersidst. Linket som Christoffer henviser til er en Interaktiv og søgbar FAQ-løsning, som hjælper kunderne med at finde svar på flere af deres spørgsmål, end kun den traditionelle statiske FAQ-side med svar på 10 spørgsmål.

Ellers vil jeg opfordre alle interesserede i at deltage i den gratis konference vedrørende chat - teknologier (pdf-fil), hvor IKEA kommer og fortæller om deres erfaringer.

Men for også at svare på Christians spørgsmål, så kender jeg kun til Liveguide fra Ncom som er dansk udviklet.

Har du brug for hjælp eller spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte mig. Også selvom du vælger andre løsninger end Talisma og LivePerson [:'(]

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)