InstantReply kan nu tilbyde webshop-ejere og virksomheder et stærkt værktøj, til at levere lige det svar kunden søger.
Dette produkt henvender sig til: Webshops med over 50 produktforespørgsler om dagen enten via telefon, live support eller e-mail. Andre virksomheder med over 100 henvendelser om dagen enten via telefon, live support eller e-mail. Eller virksomheder med brug for online adgang til vigtige dokumenter (løsningen kan password-beskyttes) Det handler om at hjælpe kunden nu og her Hvad enten det er en potentiel kunde eller eksisterende, så forventer begge hurtigt og korrekt svar på deres spørgsmål enten for at blive kunde eller blive med at være det. Med denne løsningen kan I indfri deres forventninger uanset tidspunkt på døgnet. Denne løsningen kan nemt anvendes som en "salgs-faq" til potentielle kunder eller implementeres direkte på jeres support-side. Valget er jeres. Svar på kundens spørgsmål inden e-mail sendes! Denne her løsning kombinerer effektiv vidensdatabase med intelligent kontaktformular. Uanset hvor informativ ens hjemmeside eller supportsiden er, så kan det ikke undgås, at kunderne ofte stiller spørgsmål om de samme ting - igen og igen såsom leveringsbetingelser, betalingsspørgsmål, reklamation osv osv. Det tager tid og henvendelserne skal besvares! Med denne løsning, kan du komme de fleste henvendelser i forkøbet, da den automatisk søger i vidensdatabasen imens brugeren skriver i besked-feltet. Er du interesseret? Benyt dig af vores introduktionstilbud, hvor der er 20 % rabat frem til 28/07/07 Sådan kommer du igang Skriv en PM til mig eller til (MC)@ (instant-reply.dk) eller direkte 61 67 64 51 |
Hej alle sammen.
Jeg er blevet forespurgt om "motoren" ikke er fra InterSpire. Hertil kan jeg oplyse, at det er korrekt. Vi har indkøbt nogle løsninger, modificeret løsningen til dansk version og forhandler den herefter som en løsning forhandlet af InstantReply.
God fornøjelse med systemet.