Hej Brian. Det var denne her jeg mente: "Hvis vi derimod snakker om at poste indhold på ANDRE menneskers blogs - så har vi et problem." Så hvis det ikke er tilfældet og de enkelte, der kører bloggene toner rent flag, så kan jeg ikke se noget problem. Venlig hilsen, Christian |
Well, kan se selv konceptet er blevet diskuteret en del, så nu vil jeg lige prøve at pointere noget andet.
Jeg synes der er alt for mange uigennemskuelig ting på sbonser halløj.
I jeres betingelser, skriver I ting som:
"Blog er en Internethjemmeside, der opdateres jævnligt med korte redaktionelle tekster (Poster), hvis indhold bestemmes af Bloggeren."
OG det giver jeg jer ret i... men "jævnligt" er en rimelig problematisk størrelse, når det er et af punkterne i jeres aftale med bloggere?
"Bloggen skal have et selvstændigt indhold, hvilket vil sige at den ikke udelukkende består af reklameindlæg, og at du selv skal forfatte de enkelte Betalte Poster."
Men hvor går grænsen?
"Du forpligter dig til ikke at skrive usandt eller injurierende om virksomheder, produkter eller privatpersoner."
Hvornår bliver det bestemt at det er usandt - mange ting handler jo om perspektiv?
"Du må ikke implementere links til andre parter, andre annoncer eller andre forstyrrende elementer i samme Betalte Post."
Hvem bestemmer hvornår noget er forstyrrende?
Det er nogle punkter... hvor jeg bestemt ikke mener at kunne gennemskue forretningen...