Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den mest brugervenlige webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, en webshop kan jo bygges med præcist så mange muligheder, så flot og så brugervenligt som du har råd til Big Smile

Lige en detalje, jeg syntes ikke http://www.emmamai.dk  er noget at råbe hurra for, det er meget let at se at det er en "standard" standardløsning.

Men det er jo nok den bedste måde at komme igang på, hvis man ikke har det vilde opstartsbudget.

/Peder 

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:44

Henning Wraae:

Jamen så vil jeg da som jeg pleje anbefale DanDomain som e-handelsystem.

Alle de ting du efterspørger er ultra nemme at arbejde med "Det skal være let at ligge nye varer op.", "Det skal være let at rette.", ""Faktura delen må også gerne være til at styre!"

Du har mulighed for at lave præcis det design du ønsker (se vores portefølje), den er også meget god til SEO(slog "Musikinstrumenter" op på Google og du finder Musikintrumenter.net som nr. 1 - en løsning vi lavede for 1½ år siden), så er den opbygget med moduler som man kan tilvælge efter behov.

Det er hverken den billigste eller den dyreste, men der er ufattelige mange muligheder, enorm god support og der skal rigtig meget til før du vokser ud at løsningen.

Med hensyn til tøj er den helt perfekt, man kan nemt oprette f.ek bluse indsætte navn, varenummer, vægt, osv. og så er det at oprette varianter som størrelser, farver, materiale/textur, prints osv.

Vi har lavet en lille løsning for en iværksætter der hedder MyShowRoom.dk, som selvfølgelig skulle passe til resourcerne Smile, her er lige et eksempel på en varekort MyShowRoom.dk med 2 varianter.

Prøv evt. demo verision i 30 dage gratis. Vi har en Full Dandomain Partner version hvis du skulle få brug for at se hvordan tilvalgsmodulerne fungerer.

Det var lige hvad jeg kunne bedrage med, du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har yderlige spørgsmål til løsningen for det er vigtig at vælge den rigtige løsning fra starten.

Hej Henning

Jeg sad faktisk og kiggede på dine referencer tidligere idag og jeg syntes det ser rigtig godt ud. Jeg vil helt klart demoversionen og vende tilbage.

Vi skal bruge design, opsætning af webshop, logo, ja hele pivetøjet fra start til slut.

Jeg kontakter dig senere

Vh

IK 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:43

Der findes også muligheder der er betydeligt mere tilgængelige i forhold til design ændringer og let administration.

Du kan skrive en mail til email@redweb.dk hvis du vil prøve den demo tur i en Joomla/Virtuemart butiksløsning.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:52

Henning Wraae:

Jamen så vil jeg da som jeg pleje anbefale DanDomain som e-handelsystem.

Kan heller ikke andet en at anbefale DanDomain som løsning på din opgave.

Henning Wraae:

Vi har lavet en lille løsning for en iværksætter der hedder MyShowRoom.dk, som selvfølgelig skulle passe til resourcerne Smile, her er lige et eksempel på en varekort MyShowRoom.dk med 2 varianter.

Hej Henning,

Du skal lige være opmærksom på konveteringen til demoshop til live-udgaven. Kan se du flere steder har interne links som linker til f.eks. http://769613.shop08.dandomain.dk/shop/sob-4514-183p.html. Det betyder nu at både myshowroom.dk og jeres kundes testsite er indekseret i søgemaskinerne. Se her http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3A769613.shop08.dandomain.dk&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta= det giver problemer med duplicate data. En løsning jeg plejer at bruge er bare at lave link i den interne struktur der hedder /shop/sob-4514-183p.html, så betyder det ikke en fis når man senere ændre den base-url.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

Hej Kristian

Tak for det, det var meget venligt af dig at gøre opmærksom på det, jeg har omgående skrevet til Dandomain og bedt dem løse problemet, da der altid sker noget mellem demo og når man har købt den.

Fremover tror jeg at vi starter med at købe den med det samme istedet for at få en gratis version(eller oprette en ny når kunden har godkendt systemmet), ellers kan jeg ikke se hvordan man kan undgå problem foruden dit forslag selvfølgelig. hvis Dandomain kommer med en anden løsning, så sender jeg den lige til dig.

Er du freelancer eller laver du kun egne projekter?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:28

Henning Wraae:

Tak for det, det var meget venligt af dig at gøre opmærksom på det, jeg har omgående skrevet til Dandomain og bedt dem løse problemet, da der altid sker noget mellem demo og når man har købt den.

Problemet ligger i at du absolutte url's på dine mellemsider, tror ikke du får meget ud af at skrive om dette til DanDomain. Det er blot noget man selv skal være opmærksom på når man arbejder i editoren, lige som man er nødtil at ændre links hvis man ændre navn på en kategori osv.

Henning Wraae:

Fremover tror jeg at vi starter med at købe den med det samme istedet for at få en gratis version(eller oprette en ny når kunden har godkendt systemmet), ellers kan jeg ikke se hvordan man kan undgå problem foruden dit forslag selvfølgelig. hvis Dandomain kommer med en anden løsning, så sender jeg den lige til dig.

Virker lidt fjollet at oprette en ny, men ja at købe den med det samme er jo en løsning. Men så koster det jo lidt i abonnement mens man udvikler.

Henning Wraae:

Er du freelancer eller laver du kun egne projekter?

Jeg freelancer en del, specielt med DanDomain shops.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:47

Alternativt kan du jo bare smide en nofollow på indtil det går live på den rigtige url.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)