Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den mest brugervenlige webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har sikkert været 1299 indlæg om dette emne før, men jeg stiller alligevel spørgsmålet.

Hvilken webshop er den mest brugervenlige? Her tænker jeg mest admin (men selvfølgelig også for kunden:-)

Det skal være let at ligge nye varer op.

Det skal være let at rette.

Faktura delen må også gerne være til at styre!

Altså, en webshop der ikke er for krævende men stadig ser godt ud. 

Den skal bruges til tøj

Mvh

IK 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:34

hej

Jeg vil mene at OS Commerce er den nemmeste, men igen, man kan ikke snakke om nemme ting, når det er ret komplekse ting vi har med at gøre, så derfor kan det være svært at definere hvad der er nemt

Mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:31

os commerce... tja, den kan hurtigt blive svær at mosle rundt med, i hvert fald hvis du vil lave radikale ændringer...

der er jo mange af de standard webshop udbydere... og mange af dem er rigtig brugervenlige... men så koster det selvfølgelig også lidt i måneden...

os commerce er jo billig i den forstand... men nemt, tja, hvis man kender til html og lidt php, så kan alle installere den... men at tilpasse et design til, den kan straks blive værre... 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:49

Jeg har ike personligt arbejdet direkte med OSCommerce, men jeg hører det samme fra udviklere jeg kender, som Brian siger. Ddet er let nok at sætte op, men dels er admin-delen ikke specielt let at bruge, og dels bliver det svært hvis du skal lave om i systemet - og det skal du! :)

Problemet er forholdet mellem hvor let tingene og hvor komplekse de er. Man kan sagtens lave noget der er meget let, men så har du heller ikke de store valgmuligheder - og omvendt. Kunsten er, at lave noget der er let at bruge og samtidigt meget komplekst. Men det KAN lade sig gøre - der er desværre bare ikke rigtig nogle standardiserede eShop-systemer der kan det i dag, sådan som de leveres "out-of-the-box". Men det kommer ... Cool

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:43
Mikkel deMib Svendsen:

Men det KAN lade sig gøre - der er desværre bare ikke rigtig nogle standardiserede eShop-systemer der kan det i dag, sådan som de leveres "out-of-the-box". Men det kommer ... Cool

Nu blev jeg lige nysgerrig: Hvad tænker du på, og hvornår kommer det?

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:31

Eneste løsning jeg har kendskab til, som jeg før har hørt lign. ord om, er magento. Men skal ikke kunne sige om det er det Mikkel tænker på..

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:35

Er der nogen der ved hvilke syntem denne webshop er lavet med :

http://www.emmamai.dk 

Er det oscommerce ??

Vh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:03

Det ligner en ASP baseret shop fra Scannet.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:53

Idé Kongen:

Er der nogen der ved hvilke syntem denne webshop er lavet med :

http://www.emmamai.dk 

Er det oscommerce ??

Vh

IK

Det er en ScanNet webshop - såmænd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32

Jamen så vil jeg da som jeg pleje anbefale DanDomain som e-handelsystem.

Alle de ting du efterspørger er ultra nemme at arbejde med "Det skal være let at ligge nye varer op.", "Det skal være let at rette.", ""Faktura delen må også gerne være til at styre!"

Du har mulighed for at lave præcis det design du ønsker (se vores portefølje), den er også meget god til SEO(slog "Musikinstrumenter" op på Google og du finder Musikintrumenter.net som nr. 1 - en løsning vi lavede for 1½ år siden), så er den opbygget med moduler som man kan tilvælge efter behov.

Det er hverken den billigste eller den dyreste, men der er ufattelige mange muligheder, enorm god support og der skal rigtig meget til før du vokser ud at løsningen.

Med hensyn til tøj er den helt perfekt, man kan nemt oprette f.ek bluse indsætte navn, varenummer, vægt, osv. og så er det at oprette varianter som størrelser, farver, materiale/textur, prints osv.

Vi har lavet en lille løsning for en iværksætter der hedder MyShowRoom.dk, som selvfølgelig skulle passe til resourcerne Smile, her er lige et eksempel på en varekort MyShowRoom.dk med 2 varianter.

Prøv evt. demo verision i 30 dage gratis. Vi har en Full Dandomain Partner version hvis du skulle få brug for at se hvordan tilvalgsmodulerne fungerer.

Det var lige hvad jeg kunne bedrage med, du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har yderlige spørgsmål til løsningen for det er vigtig at vælge den rigtige løsning fra starten.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)