Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis foredrag - Styrk Din Virksomhed - Igennem Din Kundeservice

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-aminoer 

Jeg har tidligere lovet nogle stykker herinde at sige til, når jeg havde fået stablet mit foredrag på benene, so here we go. Jeg har stadig problemer md at få hjemmesiden op og køre, men det skal ikke være grund nok til at udsætte det Cool

Ved foredraget vil jeg give dig nogle konkrete værktøjer, som du kan tage direkte med dig hjem og gøre brug af i din virksomhed. Jeg vil blandt andet gennemgå punkterne på billedet nederst og fortælle mere om, hvordan man internationalt set er begyndt at se kundeservicen på en ny måde og hvordan man som nystartet eller mindre virksomhed, kan give sig selv et forspring i forhold til konkurrenterne.

Foredraget er primært for dig der:

• Arbejder i en mindre virksomhed
  • Dig der er selvstændig eller tæt på at starte op. Alle brancher har brug for, at knytte tættere bånd med sine kunder
  • Dig som ejer din egen Webshop
  • Der har oplevet modvind på grund af dårlig omtale på trustpilot eller lignende steder
Foredraget finder sted torsdag d. 23. januar 2014 fra kl. 19 til kl. cirka 20:30 på Hørkær 28, 2730 Herlev (bliv bare og hyggesnak lidt hvis du har lyst).  Fordraget er gratis, men der vil være et no show gebyr på kr. 350,- hvis du ikke møder op og ikke har meldt afbud senest kl. 23:59 d. 22. januar 2014. 

Jeg glæder mig rigtig meget til at invitere dig indenfor og har du eventuelt spørgsmål, så stil dem gerne herinde :)
Ellers er jeg også klar på telefonen hver dag fra kl. 9 til kl. 19 og alt kontakt via mail besvares inden for 3 timer på hverdage og 12 timer i weekenden og på helligedage.

Du kan tilmelde dig via dette linkhttp://eepurl.com/LW9w5

ha' en fantastisk aften Big Smile
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)