jeg tror på løsning 2. den går vi også over til, fra 1-1. jeg har haft webshop 5 år. de første 3½ år, kørte vi bare med de priser postdk havde. så kørte vi med billig fragt(30 kr, som pakke), og nu gratis.... kan godt se det er penge ud af vinduet, og belaster vores samlede regnskab, men vi var begyndt at tabe salg, og jeg kunne se i debatforaer, at folk anbefalede alle de fragtfri shops.og dem er dr godt nok mange af! jeg ahr faktisk tænkt på, om vi skulle gå sammen flere netshops, og spørge alle de andre, om de vil være med på en aftale om hvad vi allesammen skal tage for fragt? fra janaur bliver det simpelthen for voldsomt med fragtfrit for alle. men jeg ved ikke om folk alligevel gider samarbejde omkring det, hvad tror du? kh kim |
Det der med prisaftalen læner sig op af at være ulovligt i forhold til konkurrencelovgivningen, så det er nok ikke den rigtige vej at gå.
Hvad mærkevarer angår er det typisk problematisk at sætte prisen ned, og derfor er det lige til højrebenet at konkurrere på fragten. Og der er høj konkurrence på børnetøj så det er en naturlig udvikling at den samlede pris falder. Næste trin kan blive at man får en gratis sut med hvis man køber en bestemt vare.
Mvh Jesper