Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på nettet?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg er en 13 årige dreng der gerne vil tjene lidt ekstra lommepenge!

Jeg har prøvet ting som Affiliate Marketing, grafisk design, Slice The Pie, Fiverr, diverse spørgeundersøgelser osv....

Jeg har derfor erfaring med ovenstående beskæftigelser, men ingen af mulighederne har skaffet den store indkomst.

Jeg er ferm i både billede og videoredigerings programmer.

Jeg er indehaver af Sony Vegas & Photoshop.

Jeg er klar på alt!

-Håber i vil give mig nogle svar på hvordan jeg kan tjene lidt ekstra lommepenge;)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:02

Du kan nu sagtens tjene på affiliate marketing og Google Adsense, men det tager tid at få bygget noget op. 

Tilføjelse:
Jeg ser nu at tråden er lagt i "Jeg søger et godt tilbud fra dig". Så gætter det måske er jobs du søger. Du kan evt tage et kig på Amino Freelancer

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Fra  Digitally Skrevet kl. 20:07

Tak for hjælpen!

Jeg vil lige tage et kig.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:34

Du har prøvet rigtigt mange forskellige ting for en knægt på 13, og det er måske også derfor du endnu ikke har tjent så meget på det. Uanset hvad du kaster dig over så kræver det rigtigt meget arbejde at forstå markedet, at få det løbet i gang, fordelen ved f.eks. affilliate er så til gengæld at når det er løbet i gang så kræver det ikke så meget holde gryden i kog og derved få en fast indtægt.

Hvis du gerne vil tjene penge på dine egne produkter/eget arbejde, så brug en del tid på at læse hjemmesider, øv dig, deltag i fora og hvad du ellers kan gøre for at blive klogere.

En anden hurtigere måde at tjene penge på er at finde et job som avisbud, flaskedreng eller andet. Der får du penge fra første time du arbejde, og for mange vil timelønnen være højere end på deres egne projekter, selvom det sidste er klart sjovere, og da også har potentiale til at give en bedre indtjening hvis man bruger timerne på at knokle det i gang.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Fra  Digitally Skrevet kl. 20:36

Jeg er allerede ansat hos FK Distribution som reklame omdeler, men tak for den ekstra erfaring du har givet mig!

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 20:46

Hej Jonas

Jeg vil også anbefale dig at fortsætte med affiliate og/eller adsense. Det tager nemlig noget tid; dels at fange fidusen, og dels at få besøgstallene til at se fornuftige ud. Personligt har jeg hygget mig med disse to ting det sidste års tid (så jeg er stadig selv meget ny), og jeg tjente ikke meget mere end 50 kroner om måneden det første halve års tid, og jeg var ærligt talt ved at gå død i det.

Men det sidste halv års tid har jeg været oppe og lave omkring 3-500 kroner om måneden. Det er selvfølgelig ingenting i forhold til mange andre, men det er helt bestemt en markant forbedring, og det kan kun gå én vej.

Derudover vil jeg lige påpege, at du tydeligvis også gør dig udmærket i det skriftlige, hvorfor du også kunne overveje muligheden for at lave lidt skrivearbejde som freelance tekstforfatter. Jeg har for ganske nyligt skrevet en lettere guide til, hvordan du kommer i gang med netop dette. Indlægget kan ses her: http://madsgroenlund.dk/tjen-penge-online-som-tekstforfatter/

Jeg håber, du finder på noget, der interesserer dig - og husk så at holde ved, indtil det giver pote Smile.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Fra  Digitally Skrevet kl. 20:52

Hej Mads!

Tak for dit nyttige svar, jeg vil helt sikkert kunne bruge det til noget.

Jeg har planer om at forsætte mit affiliate/adsense projekt når det nye Paradise Hotel går igang og der helt sikkert kommer trafik på denne begivenhed.

Jeg vil tage et kig på din hjemmeside da jeg finder det interessant og muligvis vil gå videre med det.

Igen tak fordi du finder tid til at dele ud af din erfaring.

- Jonas Wiuff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Suuuuper fedt at du allerede er startet! :-).

Hvordan kan det være du ikke kunne få Affiliate Marketing til at fungere? Det tager ganske vist et par måneder at få opbygget bare en lille indtægt, men når de første hårde måneder er overstået, skulle din indkomst gerne stige og stige, efterhånden som du får lavet mere og mer.e

Det er meget sjovere end at være omdeler hos FK Distribution (om end, der ikke er noget galt i det). Tro mig, jeg har selv prøvet det! ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Fra  Digitally Skrevet kl. 21:00

Hej Casper!

Tak for din motivering, jeg vil gå videre med Affiliate Marketing.

Men forholder mig åben for nye muligheder.

- Jonas Wiuff

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:23

Jeg havde indtryk af, at affiliate ikke er helt det samme efter de seneste algoritmeændringer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)