Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket MLM-firma anbefaler i og hvorfor?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej allesammen :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre omkring hvilke MLM firmaer i arbejder i, hvad der gør dem gode og hvilke i anbefaler?

Gider ikke alle de negative kommentarer :)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Inden jeg kommer med en salgs tale kunne jeg godt li at høre hvad er grunden til dit spørgsmål.

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg selv har været i flere MLM firmaer og godt kunne tænke mig at høre hvilke der er gode og hvilke man skal holde sig fra..

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ok fint nok.

Jeg kan ikke beskrive alle detaljer i tekst form, men kun vise hoved punkter, men vil anbefale dig at få en fuld præsentation. Tak kontakt gennem hjemmesiden så kan du også se lidt om vores nyhed.

Berryen hedder firmaet er et tysk firma fra 2010, er gældfri. Vi forventer momentum 

Produkter  til en bred vifte af personer lige fra elite sport, kostvejledere, og tante Olga på 75 år . Vi har ikke så mange forskellige produkter men de kan kombineres på forskellige måder. 

En vigtig del også afsætnings muligheder og har er en lang liste af steder så du ikke behøver at jage den nærmeste omgangskreds. 

Vi arbejder i 2 sider og kan få drop down ovenfra. 

Nogen kan li at omsætte mange produkter andre har måske hverken tid eller lyst men det er lavet sådan at jo mere personlig omsætning du har jo mere rabat få du. 

Du kan faktisk få en god forretning bed at finde 2 seriøse forretnings partnere og have 5-10 kunder.

Der er flere forskellige bonusser men vil lige nævne Team Support Bonus som til gode ser dem der hjælper teamet mere end sig selv. Det vil sige at hvis en du har fået ind i forretningen overhaler dig fordi du har hjulpen personen fremad så får du en en bonus for det helt op til 7500 kr. pr person som overhaler dig.

Firmaet er pt. kun i 17 lande i europa og man kan arbejde i alle lande fra dag et. Du kan både bygge team og have kunder i alle lande. Kunderne handler i din webshop med kredit kort og varene sendes direkte til kunden. 

Det var i korte træk lidt om hvad jeg og de over 1000 personer, som er i teamet, går og arbejder med. Men som sagt en fuld forretnings præsentation er et must, hvis du skal have alle brikker til dit puslespil.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Zilaiyas:

Hej allesammen :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre omkring hvilke MLM firmaer i arbejder i, hvad der gør dem gode og hvilke i anbefaler?

Gider ikke alle de negative kommentarer :)

Du kunne i princippet lige så godt spørge, hvilket fodboldhold vi synes, du skal holde med: 

Du vil få 20 forskellige svar, og stadig sidde tilbage med dit oprindelige spørgsmål. Smile

Det jeg mener er, at det er jo meget forskelligt, hvilket firma, hvilke produkter og hvilke samarbejdspartnere, som passer til forskellige personer. 

Som udgangspunkt er det vigtigste, at du finder et firma, som har produkter du kan stå inde for. Dernæst bør du kigge på selve firmaet - det bør minimum have eksisteret i 5 år - gerne 10, og så skal de have en kompensationsplan, som er til at forstå. 

Når du så har det på plads - så er det bedste at tage fat i en repræsentant fra de forskellige firmaer, som du synes er interessante, og aftale et møde. Hvis ikke kemien passer med dem du skal arbejde sammen med, så bliver det op ad bakke - også selvom firmaet og produkterne er i orden.

Da jeg selv stod med valget var det mellem LifeWave, Nu Skin og LR. Mit valg faldt på LR pga. en blanding af produkter, priser, kompensationsplan, og så som jeg nævnte før, pga. et godt team.

Et par andre bud kunne være Zinzino eller Eqology. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Zilaiyas:

Fordi jeg selv har været i flere MLM firmaer og godt kunne tænke mig at høre hvilke der er gode og hvilke man skal holde sig fra..

Jeg vil nu give Allan ret...du får kun en masse ligegyldig information som ikke rigtig kan bruges. Skal du finde noget nyt, så er det ud og brug krudt på et møde hvor du både kan vurdere firmaet, personen og fremtidsperspektiver.

ER dog nysgerrig...hvad har du selv vøret igang med?

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det kommer da an på dine interesser,,,  og selv firmaer med MLM har vurdereringer udefra ... omkring deres ... og her er Lifewave i toppen på verdensplan ud fra de kriterier som måles på..

Lifewave har naturligvis ligesom Berryen drop down  og levet i 8 år mere,,  + har 90 flere lande = ialt 107 ,,, hvor du kan sælge...   og bygge op

Men det er for nogen ikke nok,,, herinde,,

Fra Espergærde
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Seest Unibyg Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun tilslutte mig Allan I . Gå efter et firma, der er mindst 5 år gammelt og har en organisations kultur der passer til dit temperament. Lige så vigtigt er jo at du kan se dig selv bruge de produkter, som det enkelte firma tilbyder.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Seest Mogensen:
Kan kun tilslutte mig Allan I . Gå efter et firma, der er mindst 5 år gammelt og har en organisations kultur der passer til dit temperament. Lige så vigtigt er jo at du kan se dig selv bruge de produkter, som det enkelte firma tilbyder.

Lige det med om det skal være 5 , 3 eller 2  år ved jeg ikke hvor kommer fra. Men hvis det er 5 år så dumper mit firma fælt det næste års tid. Men ja de første år er  vigtige ingen tvivl om det, men hvis man tror på firmaet, produkterne, ledelsen m.m så er det i bund og grund ikke antal år som skal bestemme om man starter eller ej.

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zilaiyas

Personligt har jeg arbejdet med det samme firma i 21 år, og er rigtig godt tilfreds.

Jeg valgte firmaet LR, fordi det virkede som en spændende "upline" i et godt team, samt et meget seriøst, troværdigt og ambitiøst firma.

Idag er der rigtig mange spændende bud på valg af virksomhed i branchen, og de fleste drives meget professionelt med produkter i en høj kvalitet.

Så hvis du er igang med at vælge firma:

1. Find og studér - selskabets track record.
2. Lær om produkterne, som tilbydes.
3. Stil kritiske spørgsmål.
4. Forstå eventuelle restriktioner.
5. Tal med andre forhandlere/medlemmer (pas på de overbegejstrede partnere).
6. Overvej at bruge en ven eller rådgiver som en neutral sparringspartner eller for en "respons-kontrol".
7. Tag dig tid.
8. Tænk over, om firmaets plan/ideer passer til dine talenter og mål. Det er en virkelig spændende branche, selvom gennemsnits indtægten for hele industrien kun er ca. Dkr. 15.600 om året (iflg. DSA). Men det er også et interessant fænomen - der er en stor gruppe mennesker, som tjener rigtig godt - og så er der dem, som knapt kan flytte et produkt. Det kan selvfølgelig være et valg, men en dygtig sparringspartner/up-line kan justere det meste - så chancen er der. God networking!
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)