Hej allesammen :)
Jeg kunne godt tænke mig at høre omkring hvilke MLM firmaer i arbejder i, hvad der gør dem gode og hvilke i anbefaler?
Gider ikke alle de negative kommentarer :)
Du kunne i princippet lige så godt spørge, hvilket fodboldhold vi synes, du skal holde med:
Du vil få 20 forskellige svar, og stadig sidde tilbage med dit oprindelige spørgsmål. 
Det jeg mener er, at det er jo meget forskelligt, hvilket firma, hvilke produkter og hvilke samarbejdspartnere, som passer til forskellige personer.
Som udgangspunkt er det vigtigste, at du finder et firma, som har produkter du kan stå inde for. Dernæst bør du kigge på selve firmaet - det bør minimum have eksisteret i 5 år - gerne 10, og så skal de have en kompensationsplan, som er til at forstå.
Når du så har det på plads - så er det bedste at tage fat i en repræsentant fra de forskellige firmaer, som du synes er interessante, og aftale et møde. Hvis ikke kemien passer med dem du skal arbejde sammen med, så bliver det op ad bakke - også selvom firmaet og produkterne er i orden.
Da jeg selv stod med valget var det mellem LifeWave, Nu Skin og LR. Mit valg faldt på LR pga. en blanding af produkter, priser, kompensationsplan, og så som jeg nævnte før, pga. et godt team.
Et par andre bud kunne være Zinzino eller Eqology.