Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig stabil kvalitetshosting / webhotel

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:
Hvor mange gange skal jeg sige at vi ikke er konkurrenter?

Det behøver du skam slet ikke sige flere gange - Men husk nu på, selvom du måske i teorien ikke er konkurrent med ham, så vil de fleste brugere der ikke er inde i branchen se jer som konkurrenter og derved ligner det også at du er ved at smadre en konkurrent helt i gulvet - selvom i måske teknisk set ikke er konkurrenter fordi i tilbyder 2 lidt forskellige produkter - Men det er trodsalt stadigvæk hosting.

mcsolutions:
Og nej...hans marketingspitch skal ikke indeholde tekniske detaljer, men de skal være tilgængelige. 

Jamen vi er skam helt enige om at der er nogle ting der halter, men han er ny på markedet - Amino har fået ham overbevist om at 9 kroners webhoteller ikke er sagen og han har nu begyndt at søge andre løsninger - Ser man på hans kunder er det jo ikke store virksomheder som Dong, Carlsberg og lign. som decideret har mennesker ansat der har en meget stor teknisk viden. Nej det er mindre virksomheder, foreninger mm. og disse er på ingen måde interesseret i den viden du forsøger at hive ud af ham.

De er interesseret i at det virker og intet andet.

Så jeg tror Stefan har fattet budskabet om at han skal sætte sig lidt mere ind i det tekniske, hvis der nu på et eller andet tidspunkt skulle komme en potentiel kunde der havde en meget stor teknisk viden - Men helt ærlig, hvor stor er chancen for dette? De folk vælger hosting andre steder.
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:36

martin > Det er svært når man ikke har flair for "salgsopstillinger". Men jeg får en journalist til at se siden igennem her om en uges tid...Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:13

Jeg kunne måske være mere interesseret i at vide mere specifikt hvor du køber dine ydelser (jeg kan se din egen side stadig er hostet hos One.com ?)..

Dels for at vide hvad jeg kan forvente af svartider - om det er 15 ms fra en server i Århus - eller 150 fra en i USA.
Dels for at få en ide om du har en dansk kontaktperson du kan hive fat i "24/7" når (ikke hvis) noget går galt, eller du er overladt til at oprette en "Ticket" hos et udenlandsk firma og vente på en indisk supporter svarer dig (naturligvis kun indenfor normal arbejdstid, og på hverdage) - lidt overdrevet måske, men jeg har, dog for år tilbage, været kunde hos et "hostingfirma" der så viste sig at være en reseller der arbejdede med en elendig SLA under lignende vilkår - det resulterede på et tidspunkt i nedetid 4 dage i træk (så var jeg ikke kunde der længere...)

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:07

Hej Michael.

Ja, min side granholm.dk hostes pt. af one, og er en af 5 sider jeg ejer, og jeg er i gang med at flytte alle 5 til min nye host, men det går enormt langsomt....

Jeg flytter en af gangen, og granholm.dk er pt. den sidste, da firmaet er ved at åbne nye muligheder mm. og derfor vil jeg ikke at siden bliver lagt ned et par dage lige nu.

Ang. webhotellet, er det et udlandsk firma, som har fået godt omdømme igennem tiden. Jeg oprettede en hjemmeside (den kommende internet butik)  og jeg blev overrasket over hvor hurtigt det hele gik. Derfor tænkte jeg, at jeg vil begynde at sælge hosting fra dem af.

Deres support har live åben hele døgnet, og hvis en server går ned, er jeg sikker på de vil gøre alt for at genoprette serveren med backupsystemet som serverne køre med. 

Håber det var svar nok.

Vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)