Det kan godt være din leverandør har styr på det, det skal jeg ikke kunne afvise me du har tydeligvis ikke. Hvis DU skal kunne sælge til mig er du nød til at være overbevisende og fortæælle mig hvad får for mine penge.
Det kræver ikke noget genialt at sætte en server op og et overvågnignssystem der holder øje med om den går ned. Jeg er for sin vis ikke intresseret i at få penge tilbage, jeg er intresseret i at mine hjemmesider kører. Det kan godt være at jeg får mine penge tilbage hvis det går ned, men hvis det går ned og jeg mister 50 kunder så er det altså væsentligt mere end de 1200kr jeg får tilbage fra dig.
Desuden kræver det ikke den vilde ekspertise at lave 99.9% oppetid, det betyder faktisk at dine servere må være nede hele 8 timer om året. Vi skal op i 99.99% før det begynder at batte noget og selv her kan du være nede i næsten en hel time om året.
Men igen, du sælger dit produkt enormt dårligt. Jeg vil vide hvordan den tekniske implementation af jeres system ser ud, sådan at jeg har en vished for at det er rigtigt lavet. Du køber jo heller ikke en bil og får at vide "Den kører stærkt" nej du får at vide at der sider en 2.8 V6 motor i og en sportsgearkasse, den har en topfart på 340km/t og koster en formue i forsikring.
Gør det samme med din hosting, fortæl os hvorfor din hosting er den bedste :)