Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig stabil kvalitetshosting / webhotel

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere.... (så er jeg på den igen med et nyt godt produkt)

Nu skal jeg i gang med at hoste. Aftalen er faldet på plads, og denne hosting er virkelig topklasse i forhold til prisen.

Prisen er KUN 100kr pr. måned for 350Mb, og 4GB trafik om måneden.  (jeg regner med disse to ting bliver fordoblet efter et par måneder).

Hvorfor skal man købe dette produkt og ikke www.one.com til 10kr om måneden ?

Hos one.com (og andre discount hoteller) har man fri trafik, og alligevel ikke. Dvs. får du mange besøgende, kan du risikere at de lukker dit webhotel uden varsel. Det sker ikke her. Her har du 4GB trafik, og kommer du over denne, så finder vi ud af noget. (du får ingen emails før du runder de 4.2GB)

Denne form for webhotel er også hurtigere og bedre end fx. one. Hos one er der MANGE brugere på en server, men hos den nye host, er der ikke samme problem med overbelastning i form af for mange brugere. Mindre brugere, mere kraft og derfor højere pris.

Derfor. Har du en side, som er vigtigt, eller kræver hurtig fremvisning, så er dette løsningen.

Så kontakt mig på stefangranholm@gmail.com - I får 200kr rabat på det første år.

Oprettelse : 100kr

Oprettelse hvor jeg sørger for køb af domæne : 100kr + domæne afgift

Man betaler for 1 år af gangen. 

Venlig Hilsen

Stefan Granholm

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:12

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om baggrunden for din hosting, hvad der får dig til at kalde det kvalitetshosting?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:27
  • Der er fokus på mindre brugere, bedre og mere hardware (fx. ram)
  • 99.9% oppetid 
  • God internet forbindelse.

Og så god support.

Glemte lige : Der er selvfølgelig gratis database, og det understøtter PHP mm.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:16

Hvordan garanterer du 99.9% opeptid? Og hvordan kompenserer du hvis eller når det går ned?

Hvad er en "God" internet forbindelse? For min bedstemor ville det f.eks. være en 256kbit adsl linie, mens det for mig skulle op omkring et par gigabit eller fem før jeg ville syntes det var noget særligt.

Du skal være meget mere konkret når du kommunikerer, alle kan sige "bedre" men hvis du siger i har en 2x1gbit redundant forbindelse til GlobalConnect med trafik leveret fra Webpartner (f.eks.) så er det straks til at forholde sig til.

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:23

Er det dn egen server eller lejer du dig ind et andet sted ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:15

OrginalTaste -> Jeg lejer mig ind hos et firma. 

Og MCS - > Hvis oppetiden går under 0.1%, refundere firmaet pengene, og jeg refundere disse til kunderne. Ganske enkelt.

Edit : MCS - > Når man snakker hosting på en server, snakker man ikke 256kbit.

www.hadstencomputer.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:16

Tillykke med produktet, Stefan! Er også interesseret i at høre om du videresælger løsningen eller den er din egen.

Mikkel, det er vist ikke særligt pænt af dig at byde en konkurrent til dig selv velkommen med kritiske spørgsmål over et offentligt forum. Det ville være mere klædeligt at du bare sagde tillykke eller holdt dig i baggrunden og lod de potentielle kunder spørge kritisk ind til produktet, synes jeg. Amino handler jo primært om at hjælpe hinanden som iværksættere.

Og jeg siger ikke at dine spørgsmål er urimelige - slet ikke. De er meget fornuftige, men de er stillet af en direkte konkurrent til en medamino, som prøver at lancere et nyt produkt og som lige har fået momsnummer, hvilket jeg synes kunne gøres mere elegant. Det er det hele. 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:26

Tak Anders.

Jeg har købt mig ind i en løsning, hvor der så kan være X antal kunder. 

"Overskuddet" jeg får af at have disse kontoer, skal gå til den administrative del (med alm timeløn), at lave ting på webhotellet, databaser, hjælper folk med køb, osv.  Bl.a. er jeg ved at lave et konkret forum til de kunder som kommer, hvor de kan spørge gratis til råds, eller udveksle erfaringer med hinanden. Jeg syntes mange løsninger er "lukket". Køb dette, og så er det det, hvor jeg gerne vil åbne dialogen og udviklingen.

Jeg håber med tiden at få tid til at lave ting, templates, kodning og andre gode ting, til mine kunder.

Om det er muligt, det tror jeg. Big Smile

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:55

Anders: Om det er passende eller ej vil jeg ikke svare på. Jeg er i tvivl om han kan levere det han lover derfor stiller jeg kritiske spørgsmål. Desuden er mig og ham ikke i direkte konkurence...langtfra :) ... hvis jeg endelig er noget ville jeg typisk være en mulig leverandør til ham. 

Dog mener jeg også jeg hjælper ham med mine forsøg på at få ham til at detaljere sin beskrivelse. Det virker bare ikke særlig godt, det er nemt at komme og sige "Jeg er bedre end alle de andre" men så må man også være klar på at forklare hvorfor man er det når man bliver spurgt :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:58
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)