Hej alle Amino brugere.... (så er jeg på den igen med et nyt godt produkt) Nu skal jeg i gang med at hoste. Aftalen er faldet på plads, og denne hosting er virkelig topklasse i forhold til prisen. Prisen er KUN 100kr pr. måned for 350Mb, og 4GB trafik om
måneden. (jeg regner med disse to ting bliver fordoblet
efter et par måneder). Hvorfor skal man købe dette produkt og ikke www.one.com til 10kr om måneden ? Hos one.com (og andre discount hoteller) har man fri trafik, og alligevel ikke. Dvs. får du mange besøgende, kan du risikere at de lukker dit webhotel uden varsel. Det sker ikke her. Her har du 4GB trafik, og kommer du over denne, så finder vi ud af noget. (du får ingen emails før du runder de 4.2GB) Denne form for webhotel er også hurtigere og bedre end fx. one. Hos one er der MANGE brugere på en server, men hos den nye host, er der ikke samme problem med overbelastning i form af for mange brugere. Mindre brugere, mere kraft og derfor højere pris. Derfor. Har du en side, som er vigtigt, eller kræver hurtig fremvisning, så er dette løsningen. Så kontakt mig på stefangranholm@gmail.com - I får 200kr rabat på det første år. Oprettelse : 100kr Oprettelse hvor jeg sørger for køb af domæne : 100kr + domæne afgift Man betaler for 1 år af gangen. Venlig Hilsen Stefan Granholm |
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om baggrunden for din hosting, hvad der får dig til at kalde det kvalitetshosting?