Med risiko for at få verbal tæsk og få at vide, at der har været 1000 indlæg om det, så prøver jeg alligevel, da jeg ikke lige kunne finde noget om det herinde. Jeg skal have solgt nogle annoncer, når mit website er blevet redesignet. Jeg er ude efter CPM kampagner eller som minimum click. Samtidig synes jeg ikke, at jeg har kunnet finde nogle steder, hvor man blot indsætter en enkelt portion kode per annonceplads på sit website, hvorefter man inde på bureauets side kan til-/fravælge kampagner. Det jeg ser er, at man skal indsætte et stykke kode per kampagne, hvilket i sig selv er besværligt, når der skiftes kampagner. Samtidig skal man lave en eller anden funktion på websitet, der kan vise flere forskellige kampagner, så man ikke bare bombarderer den samme bruger med den samme kampagne (nej - jeg kan ikke selv programmere ;o)). Er der nogen, der har nogle erfaringer, forslag eller inputs? Jeg har lige tilmeldt mig adfair for at se, hvordan deres fungerer. |
AdSense er klart det letteste - her skal du ikke gøre noget i forhold til hvad der vises. Bare sæt koden ind så kører det. Og AdSense er så ubetinget også det netværk som giver den højeste udbetaling i forhold til den trafikmængde der er. Ofte 10-20 gange mere end de traditionelle CPM- og banner- netværk.