Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceringsbureauer (mmmedier, adfair, adsense...)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hører om rigtigt mange der ikke har super gode erfaringer med AdSense, men det handler nok utroligt meget om hvad sitet handler om - om det er en god eller dårlig idé.

Jeg skiftede selv adsense ud med Tradedoublers lignende program (kan ikke lige huske hvad det hedder) på et af mine sites - De fleste kampagner kører CPC også dér. Det endte med en højere eCPM, men sitet er heller ikke særligt teksttungt.

Der er mig bekendt ikke særligt mange af netværkene der kan skaffe dig CPM kampagner med mindre du har et stærkt produkt med en interessant målgruppe (finanssite, boligsite, rejsesite, etc.). Men prøv at tage en snak med AdPepper eller Euroads, hvis du vil have et netværk til at tilføje dit site til deres portefølje. Det kræver dog at sitet har en vis volumen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:56

Jeg arbejder med disse bannerannoncer, og har gjort det i over et år nu. Du er velkommen til, at kontakte mig hvis du får brug for hjælp eller har spørgsmål.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:07

Jakob Allentoft:

Er der nogen, der har nogle erfaringer, forslag eller inputs? Jeg har lige tilmeldt mig adfair for at se, hvordan deres fungerer.

Hvis du finder noget godt så sig endelig til. Vi har prøvet at tilmelde os et par stykker, og har ikke været specielt imponeret. Den første bannernetværk vi kørte test med på vores debat gav 1/6 af hvad adsense gav. Så vi droppede helt at bruge dem på vores primære site.

Sidenhen har vi så prøvet at tilmelde os en af de størrere spillere også nævnt tidligere i tråden, men er ikke specielt imponeret over deres service/svartid. Jeg mener hvor svært kan det egentlig være at sende os et stykke javascript vi kan sætte ind på vores site? Åbenbart rimelig svært, da jeg her 4 dage efter jeg svarede på deres sidste mail om hvilke bannerformater vi kører med stadig ikke har modtaget noget :)

Jeg har nu prøvet at tilmelde os adfair efter feedbacken i denne tråd, så må vi se hvad de kan tilbyde :)

Umiddelbart virker det som om der er et gigantisk hul i dette marked for en seriøs spiller der kan stable noget på benene der bare kører og er fuldautomatiseret.. er lidt træls at skulle spilde sin tid på at skrive frem og tilbage med "account managers".

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:18

Hej Bo,

Er det ikke Euroinvestors sælgere der sælger Jeres bannere nu !?

Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:29

Sebastian Engelbrecht:

Er det ikke Euroinvestors sælgere der sælger Jeres bannere nu !?

Jo, men det er jo meget rart at have noget at kunne fylde op med når vi ikke er udsolgte :)

Det var ihvertfald min motivation for lige at undersøge hvad markedet ellers kunne byde på. Men som sagt har vi ikke kunnet finde nogen vi kunne bruge endnu.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:54

Bo Blangstrup:

Jakob Allentoft:

Er der nogen, der har nogle erfaringer, forslag eller inputs? Jeg har lige tilmeldt mig adfair for at se, hvordan deres fungerer.

Hvis du finder noget godt så sig endelig til. Vi har prøvet at tilmelde os et par stykker, og har ikke været specielt imponeret. Den første bannernetværk vi kørte test med på vores debat gav 1/6 af hvad adsense gav. Så vi droppede helt at bruge dem på vores primære site.

Sidenhen har vi så prøvet at tilmelde os en af de størrere spillere også nævnt tidligere i tråden, men er ikke specielt imponeret over deres service/svartid. Jeg mener hvor svært kan det egentlig være at sende os et stykke javascript vi kan sætte ind på vores site? Åbenbart rimelig svært, da jeg her 4 dage efter jeg svarede på deres sidste mail om hvilke bannerformater vi kører med stadig ikke har modtaget noget :)

Jeg har nu prøvet at tilmelde os adfair efter feedbacken i denne tråd, så må vi se hvad de kan tilbyde :)

Umiddelbart virker det som om der er et gigantisk hul i dette marked for en seriøs spiller der kan stable noget på benene der bare kører og er fuldautomatiseret.. er lidt træls at skulle spilde sin tid på at skrive frem og tilbage med "account managers".

De fleste udbydere kører da også fuldautomatiseret, jeg benytter mig af de fleste af disse virksomheder, og har aldrig skulle kontakte en account manager eller en anden i virksomheden for, at kunne sætte reklamer op på min side. Links, billeder mv. ligger jo i deres system når man logger ind. 

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:11

Hmm... jeg har så ikke hørt noget fra adfair endnu. Hvad er andres erfaringer med deres vende-tilbage-tid (fagudtryk ;))?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:23

Adfair er ikke værd at bruge ens tid på. Det er i hvert fald, hvad jeg har konkluderet.

Jakob Allentoft:

Hmm... jeg har så ikke hørt noget fra adfair endnu. Hvad er andres erfaringer med deres vende-tilbage-tid (fagudtryk ;))?

Du skal ikke regne med at høre fra dem igen Jakob, jeg har kontaktet dem via mail og deres formel flere gange, uden respons. Da jeg så beslutter mig for at ringe til dem, og indtroducere min side, gad de knap at høre på mig, og lynhurtigt efter min introduktion, bad han mig om at sende en mail til ham - som jeg aldrig har fået respons på. Siden da har jeg ikke været forbi adfair system.

Jeg vil dog sige at de fleste andre spillere på markedet er meget proffesionelle, som MM Medier og Euroads etc.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:31

Det er da en useriøs tilgang at have. MM Medier opfyldte ikke mine krav med at have et godt admin system, hvor bl.a. udløbne kampagner automatisk blev slettet. Det mener jeg også er tilfældet med euroads.

Lader til at jeg skal starte et annonceringsnetværk, men det er nok lidt svært at få stablet på benene :/

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:35

Jeps - det kan vi godt blive enige om (mht. adfair)

Det gør MM Medier og Euroads da - de udsender oven i købet en mail, når kampagnen er lukket, så du kan tage den af.
Derudover lukker kampagne siden, så hvis en bruger sendes derover står der blot kampagnen er lukket - så jeg synes da det er proffesionelt.

Men åbner du selv et annonceringsnetværk, synes jeg du skal overveje at få nogle unikke annoncer - for de fleste kampagner i dag er de samme i alle netværkene.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)