Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt webhotel til Drupal

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
mcsolution's indlæg, tror jeg: http://www.amino.dk/forums/p/21553/153983.aspx#153983

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:22

Hop dog på gigahost.dk

Der kan du samle alle 10 domæner på 1 konto til 20kr om måneden.

Jeg har endnu ikke oplevet nogle udbydere i dk der har haft den rigtige opsætninger af www (apache) og ftp rettigheder så der ikke konstant er problemer, men det har man ikke hos gigahost. Derudover så kører det ret stabilt efter min mening, dog så er der kun email support (derfor prisen).

Men altså 4gb plads fri alt andet til 20 kr om måneden - så bliver det vist ikke billigere - Også kører f.eks. Joomla problemfrit der.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:29

Ronnikc:
Jeg har endnu ikke oplevet nogle udbydere i dk der har haft den rigtige opsætninger af www (apache) og ftp rettigheder så der ikke konstant er problemer,

Nej, men du har heller ikke erfaring med alle udbydere i DK og fordi der måske er småproblemer, tror jeg faktisk flertallet af webhotel udbydere gør en stor indsats for at kunden kan få det til at fungere. Faktisk er det ikke ret svært at få Joomla til at fungere på en LAMP installation.

Og hvis kunden kun skal bruge 500 Mbytes, er det da hul i hovedet at ofre 20 kroner om måneden hos Gigahost...

Venlig Hilsen

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:02

Ja gud forbyde de har nok plads og et uden begrænsninger af nogen art da ;)

Jeg har kunder hos ganske mange af de danske udbydere og derfor har jeg et ret godt grundlag at bedømme på, men jeg har selvfølgelig ikke arbejdet på/med samtlige udbydere i DK.

Fordelen ved gigahost konceptet er, som jeg ser det, at du jo i princippet kan smide 100 domæner og websites ind på samme konto, hvis du har behovet, og dermed er det en one size fits all løsning.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:39

Hej igen

Det kan godt være du har erfaring fra en hel del udbydere, men det rokker ikke ved at der er en del som gør det godt og jeg synes ikke man kan generalisere som du netop gør i dit indlæg, det var netop min pointe.

Og samtidig gør den lavere pris, at der er en tendens til at en server oversælges for at få økonomi i den og det synes jeg ikke kunderne kan være tjent med.

Hvor mange kunder tror du ikke der skal til for at få økonomi en sådan server ? ved et gæt på 2.000 om måneden til drift af serveren kan du jo selv gange op :-)

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:14

Nu har jeg selv drevet et hostingfacility fra '98 til 2002 så lidt erfaring har jeg da ;)

Jeg ved ikke hvor meget jeg generalisere, jeg vidregiver blot mine erfaringer som alle andre.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:01

Jeg har selv kun gode erfaringer med http://schultzconsult.dk - dog har jeg ikke selv brugt Drupal, men jeg mener at kunne huske at Schultzconsult selv har gjort (gør) en del i Drupal-løsninger, så det skulle undre mig meget om ikke deres server er sat op så det kører forholdsvist gnidningsfrit, jeg vil i hvert fald foreslå at høre dem ad...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:33
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:32

Jeg har en del sites (specielt Joomla) på gigahost - og en del kundesites på gigahost og jeg har da heldigvis ikke oplevet de problemer. (et enkelt af dem undtaget).

Ja der er kun email support og den kan være lidt sløv, men til gengæld har jeg ikke rigtig oplevet det voldsomme behov for support da alt kører som det skal - Men den langsomme email support hænger jo sammen med prisen da selve webserverne jo ikke er den reele udgift sammenlignet med timeløn til teknikisk personale og supportere, så det er jeg klar over på forhånd.

Men selvfølgelig vil der være problemer hos alle, dog så mener jeg stadig at Gigahost er den bedste udbyder til Joomla jeg endnu har haft prøvet.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:44

Ronnikc:
Men selvfølgelig vil der være problemer hos alle

Jep men ligefrem sikkerhedsbrud så man kan se andre kunder er ikke noget man bør opleve - ALDRIG - man kan jo så sige det var et lille problem i og med den pågældende person ikke kunne få adgang til de forskellige mapper. Men at kunne få listet systemmapper på deres servere er altså ikke særlig smart.
Lad os håbe de har fået løst det problem.

Derudover sidder jeg altid og smågriner og tager mig til hovedet når webhoteller praler løs med at man får så mange GB - det er ærlig talt til at brække sig over, det er latterlige salgstrick som folk uden den store viden hopper i.

For læser man deres betingelser tillader de hverken store filer, download arkiver streaming eller andet - Hvordan man så skal formå at bruge 4 gb plads det forbliver mig en gåde.
Selvom man må have mange domæner hos dem.
Side 3 ud af 8 (75 indlæg)