Det værste er i dette tilfælde at det er closed source man arbejder op i mod, så der er reelt ingen mulighed for at se hvordan skidtet er bygget. Man må, som du skriver, bare prøve sig frem og tro på det virker når det ser sådan ud. |
Bitpaq.com:Martin Thorborg:Så er jeg ked af at sige, at din "bedste mening" ikke er god nok. Jeg tror nok at mine udviklere bedste ved hvilke problemer de står med i det daglige. Og jeg syntes ikke Microsoft er onde. Vi er "Microsoft Gold Certified Partner", så det er nok ikke der skoen trykker. Microsoft dokumenterer bare ikke deres ting godt nok og det gør det svært for os at integrere vores produkter lige så godt, som de produkter de selv producerer og som konkurrerer med os. Den slags må man ikke som monopolist og derfor er de blevet dømt.
Dbh Martin
hmm.. ja jeg er ikke så pæn i mit sprog.. undskyld for det.. men jeg er stadig uenig med D'herrer.. Integration med Microsofts produkter er nu ikke særlig vanskeligt og jeg må sige, at hvad dokumentation angår, findes der jo uendelige mængder fra både Microsoft selv og alle mulige andre i form af artikler, blogs, fora osv, så jeg er meget uenig i at integrationen er svær.
Det er fandens så klog du er på den udvikling vi laver. Jeg vil rigtig gerne invitere dig til at holde et seminar for vores udviklere. Michael der har været udvikler i 15 år og ikke lavet meget andet end at arbejde med Microsoft Exchange de sidste mange år, han vil helt sikkert gerne have den viden du besidder eller kan fremskaffe. Så er jeg også sikker på at vores Ukrainske team vil bliver monster glade for din store viden inden for integration til Outlook Express, den har vi eftersøgt i hele verden og vi anede ikke at vi blot skulle kigge på Amino. Og så har vi vel 10 andre udviklere, hvoraf flere af dem har store uddannelser, de vil sikkert også nyde godt at din inside viden om MS produkter.
Hvornår har du tid?
Dbh Martin