Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk bog om MLM: Network Marketing - Hvorfor & Hvordan (Global forretning hjemmefra - og for alle!)

Side 8 ud af 10 (93 indlæg)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus E:
Jeg er blevet ret nysgerrig.... Hvad er din agenda egentlig??

Min agenda er å hjelpe mine medmennesker til å tenke kritisk når de utsettes for markedsføring av tvilsom art, helt uten motiv om egen profitt. Du kan også lese mer her.

Claus E:
Du virker til at være en ret oplyst person, og dog bruger du en masse energi på at klandre et produkt, og markedsføringen af samme, fordi du ikke mener at det gøres efter reglerne, at det ikke er bevidst at det virker..... Det til trods for en masse mennesker prøver at fortælle dig om fantastiske resultater med produktet....

Bare en tanke.... Det giver ikke mening for mig :-)

Årsaken til at det ikke gir noen mening for deg er også årsaken til at konsepter som LifeWave oppnår en slik utbredelse: Manglende evne til å skille mellom solid dokumentasjon og subjektive gjengivelser av fantastiske resultater. Det er slik mennesket gjennom tusenvis av år har benyttet seg av behandlingsmetoder som man har vært sikre på har virket, basert på mange historier om helbredelse. Da den vitenskapelige metode gjorde sitt inntog fikk man et verktøy hvor man kunne skille reell effekt fra opplevd effekt, noe som har resultert i at svært mange av de etablerte metoder og behandlinger har blitt forkastet. Denne prosessen har i vitenskapelige miljøer skapt en konsensus om at anekdotisk evidens (opplevelseshistorier) ikke er pålitelig.

Av denne årsak er det også langt strengere regler for markedsføring av helseprodukter enn for f.eks. bøker. Det jeg forsøker å påpeke (og som LifeWave flere ganger har måttet innrømme) er at produktene ikke lovlig kan markedsføres med helseeffekter - verken direkte eller indirekte - som ikke er dokumenterte. Jeg er snart ferdig med en artikkel på min blogg som tar for seg dokumentasjonen som er publisert på LifeWaves nettsider og forklarer hvorfor denne ikke kan regnes som pålitelig vitenskapelig dokumentasjon.

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu ved du jo ikke, hvorfor det ikke giver mening for mig :-) 

Og den der med den reelle effekt og den oplevede effekt.... Hvis det jeg oplever på min egen krop ikke er reelt, hvad er det så??  En illusion?? Placebo?? Nu har jeg gennem flere år arbejdet med TCM, er det også en illusion, et placebo??  Jeg lever mit liv gennem min krop, og alt jeg reelt har er hvad jeg oplever.  

Bare fordi noget ikke er bevidst, er jo ikke ensbetydende med at det ikke eksisterer..... Det "noget" starter ikke med at eksistere den dag det bliver bevidst.... 

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde en lære engang, hvis livsmotto var: My mind is like a parachute, it has to be open to funktion.

Hende har jeg lært utrolig meget af....

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus E:
Og den der med den reelle effekt og den oplevede effekt.... Hvis det jeg oplever på min egen krop ikke er reelt, hvad er det så??  En illusion?? Placebo?? Nu har jeg gennem flere år arbejdet med TCM, er det også en illusion, et placebo??  Jeg lever mit liv gennem min krop, og alt jeg reelt har er hvad jeg oplever.

Dine opplevelser er absolutt autentiske, de kan ikke jeg ta fra deg. Det er imidlertid farlig å konkludere med klinisk effekt utelukkende basert på opplevelser. I hundrevis av år var årelating en viktig del av legekunsten, men da denne behandlingen ble testet med den vitenskapelige metode fant man at det ikke var noen smart behandling, den var snarere meget farlig for syke pasienter. Mange leger ville likevel ikke slutte med årelating, for de opplevde at det fungerte utmerket. Var disse legenes opplevelser bare en illusjon? Nei, så klart ikke, de så at pasienter ble friske, og satte dette i sammenheng med årelatingen. De stolte mer på sine egne opplevelser enn de vitenskapelige tester.

Claus E:
Bare fordi noget ikke er bevidst, er jo ikke ensbetydende med at det ikke eksisterer..... Det "noget" starter ikke med at eksistere den dag det bliver bevidst....

Nei, det er riktig, men medisinske produkter har man altså ikke lov til å markedsføre med helseeffekt før det er bevist.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

GAAAAAAAAAAAAB!!!!!!!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når nu det er bevidst at medicin, altså kemisk medicin, virker, så undrer det mig utroligt meget, at det ikke har større virkningsgrad... Jeg mener det ligger på omkring 50%, eller lavere.... Når nu de såkaldte videnskabsmænd har bevidst at det er sådan, så må det jo være sådan!!! 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus E:

Når nu det er bevidst at medicin, altså kemisk medicin, virker, så undrer det mig utroligt meget, at det ikke har større virkningsgrad... Jeg mener det ligger på omkring 50%, eller lavere.... Når nu de såkaldte videnskabsmænd har bevidst at det er sådan, så må det jo være sådan!!! 



Ja og så læs lige indlægssedlen :)  ..  der er en grund til at man fraskriver alt ansvar, og truer med død og ødelæggelse i disse, og det er fordi man reelt ikke kender langtids virkningerne af lortet, men fordi det er udskrevet af en læge, så æder folk hvad som helst, alene af den årsag at det er en autoritet der udskriver det, vi æder og tager medicin for alt uden at kende konsekvenserne af det, og på samme tid så peger vi fingre af alternativerne uanset hvilken effekt det måtte have.... 

Kan kun anbefale at man ser den her video, hele den industri er det rene galskab... så meget for videnskabsmænd i hvide kitler og dokumenteret effekt! ... når man har set denne dokumentar, så burde det stå klart for enhver at "dokumenteret effekt" ikke eksistere i den form/format vi går og tror, det der eksistere er chancen for at få ødelagt dit liv i rigtigt mange sammenhænge..... så jeg er nødt til at sige, stik jeres skrigeri om dokumentation op, i aner ikke hvad i taler om, hvad er det præcis i ser dokumenteret andre steder? .. jeg kan da godt fatte et en pille kan holde en psykisk syg i skak måske, men er det løsning for at hjælpe ham? .... vågn op og brug 1½ time, på at få indsigt i noget der nok vil ændre dit syn lidt på den sag! 

#t=12">
#t=12
 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det mest irreterene ved de MLM'er at de fandens lange beskeder de skriver ! om lort på lort :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ClausKoch:

Det mest irreterene ved de MLM'er at de fandens lange beskeder de skriver ! om lort på lort :)



Arrrh lækkert.... big boy der, så skulle du lige høste lidt med en dumsmart kommentar i en kategori du ikke er tvunget til at læse :) ... du er en fed fyr...næsten for fed... 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Nielsen -:

ClausKoch:

Det mest irreterene ved de MLM'er at de fandens lange beskeder de skriver ! om lort på lort :)



Arrrh lækkert.... big boy der, så skulle du lige høste lidt med en dumsmart kommentar i en kategori du ikke er tvunget til at læse :) ... du er en fed fyr...næsten for fed... 

haha, ingen tvang dig at læse kommentaren :=)

Side 8 ud af 10 (93 indlæg)