Smut i seng du skal i skole i morgen dreng... |
Har sku helt tabt overblikket ?
Kan i evt. summere op ? Sys bogen lyder spændene, men kan ikke forstå hvad kritikken desideret går på ?
Smut i seng du skal i skole i morgen dreng... |
Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner
Har sku helt tabt overblikket ? |
Han lyder ret intelligent, når jeg kigger på hans indhold. Men mange af kilderne ser ikke ud til at have relation til det Nævnte produkt ? |
Bogen handler om forretningsmodellen m.v. og ikke et specifikt produkt, tror du får det rodet lidt sammen. |
Venligst
Hvor kommer de der plastre så ind i billedet henne ? |
Det har jeg ikke overblik over mere, men tror det er ham brooker fætteren som fik det ind i tråden, han sætter sig på samtlige NWM tråde og sviner det hele til.... du kan sende mig en Privat besked, hvis du vil prøve plastre af... |
Venligst
Det er 4brooker der mener at LifeWave plastrene ikke er godt nok dokumenteret, og dermed virker de ikke. |
Ved en hurtig google søgning. Må jeg indrømme at jeg godt kan forstå tvivlen fra folk. Produktet har haft nogle lidt uheldige udtalelser og bedømmelser fra folk. Kan se du har sendt mig en mail om Plastrerne, nu har jeg ikke nogle problemer med smerter osv. Men hvis man kan få så heftig en diskussion igang, må man da sige at i har gjort et eller andet rigtigt :P |