Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan endte livet for en kun 17 årig pige

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Iøvrigt er det vigtigt at huske på, at det kan være forbundet med meget stor fysisk og juridisk risiko at blande sig. Du risikerer meget let at blive straffet for vold bagefter - eller i hvert fald at blive anklaget for det, og så skulle igennem en masse juridisk bøvl, retssager, varetægtsfængsling osv.

Jeg må tilstå, at den risiko, den ville jeg være villig til at løbe anytime. At undlade at hjælpe en person i nød, fordi man er bange for represalier fra det offentlige, detr er kujon-agtigt!

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I går aftes var min kæreste ude at gå med hunden, da hun så 5 mørkglødede unge der havde passet en ældre herre op, og som morede sig med at sparke på hans cykelhjul, derudover lavede de hærværk i området.

Min kæreste valgte at bede dem lade den ældre herre være, og med det samme var hun omringet af de 5 unge søde nysvenskere.

Udover at hun blev udsat for vold, mordtrusler, fik hun også følgende oplysning, "Om du var i mit hemland ville du blive knullet til döda"/"Hvis Du var i mit hjemland ville Du blive kneppet ihjel".

Pga. hunden trak de sig til sidst tilbage, og forsvandt fra området.

I den forbindelse er der én ting jeg undrer mig over:

1. Hvor i AL HELVEDE var folk henne? Det er kraftedeme kujon-agtigt at lade et medmenneske blive overfaldet, og så lade som ingenting.

Med til historien hører, at der i løbet af natten var personer der forsøgte at komme ind via døren ude til haven, som går ind til soveværelset hvor min kæreste lå og sov.
Heldigvis forsvandt de igen af ukendte årsager.

Jeg er 109% træt af uduelige kujoner der intet gør for at hjælpe deres medmennesker.

Folk kan som det mindste ringe til politiet og anmelde det der er sket (mens det sker).

Kom ind i kampen!

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:18

Martin Thorborg:

Mikkel deMib Svendsen:

Iøvrigt er det vigtigt at huske på, at det kan være forbundet med meget stor fysisk og juridisk risiko at blande sig. Du risikerer meget let at blive straffet for vold bagefter - eller i hvert fald at blive anklaget for det, og så skulle igennem en masse juridisk bøvl, retssager, varetægtsfængsling osv.

Jeg må tilstå, at den risiko, den ville jeg være villig til at løbe anytime. At undlade at hjælpe en person i nød, fordi man er bange for represalier fra det offentlige, detr er kujon-agtigt!

Dbh Martin

Her er det jo nok samme natur som iværksætteren. Man må nogle gane handle på sit instink selvom det ikke altid anses som det korrekte ved første øjekast. Redder gerne en fra at blive tæsket ihjel mod en uges retssag en og en symbolske tur bag træmmer skulle det komme dertil.

Vi er selvfølgeligt på ingen måde bedre end andre. Vi er bare bedre stillet end andre og lever ikke under de samme fustrerende forhold som i mindre heldigt stillet områder.

Der er desværre områder der har haft det så skidt i så lang tid at sådanne ting kan lade sig gøre...

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:39

Nu er det jo let nok for mig at mene, at man ikke skal blande sig når bredskuldrede voldspsykopater folder sig ud - alle der har set min krop vil kunne bevidne, at den har Vor Herre bestemt ikke konstrueret til kamp :) ... Måske er det derfor jeg er endt foran en skærm ...

Et lille citat fra en bog jeg ved vi er flere her der holder af, siger det hele så dejlig kort:

"No bastard ever won a war by dying for his country" - George C Scott

Big Smile

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Skrevet kl. 21:48

Mikkel deMib Svendsen:

Nu er det jo let nok for mig at mene, at man ikke skal blande sig når bredskuldrede voldspsykopater folder sig ud - alle der har set min krop vil kunne bevidne, at den har Vor Herre bestemt ikke konstrueret til kamp :) ... Måske er det derfor jeg er endt foran en skærm ...

Et lille citat fra en bog jeg ved vi er flere her der holder af, siger det hele så dejlig kort:

"No bastard ever won a war by dying for his country" - George C Scott

Big Smile

He he.. Big Smile

Jeg er nu også ret sikker på at jeg ville tabe de fleste slagsmål. Men ville også gerne tage nogle tæsk for at en eks. 17årig pige slap billigere.

Hvis nu begge blander os samtidigt får vi jo også kun 50% af de tæsk der deles ud. Wink

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:49

Så prøver jeg sgu' med et hjemmelavet citat - og jeg har krop til det...Super Angry

"´No mirror ever looked good facing a coward".

Nogle skal jo gøre noget - ellers ender det hele i ligegyldighed. Jeg har en gang hevet to forbandet store bøller væk fra en lille knægt, der var ved at få tæsk. Det døde jeg ikke. Det gjorde de heller ikke (kun lidt).

Men det er svært, for nu om stunder har selv børn onde knive i strømperne.

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Skrevet kl. 23:01

Thomas Rosenstand:

Så prøver jeg sgu' med et hjemmelavet citat - og jeg har krop til det...Super Angry

"´No mirror ever looked good facing a coward".

Nogle skal jo gøre noget - ellers ender det hele i ligegyldighed. Jeg har en gang hevet to forbandet store bøller væk fra en lille knægt, der var ved at få tæsk. Det døde jeg ikke. Det gjorde de heller ikke (kun lidt).

Men det er svært, for nu om stunder har selv børn onde knive i strømperne.

(Du ligner sku også lidt af en hård banan på dit profil billede Tongue Tied )

Så sandt sandt. Faktisk er det én af de eneste tidspunkter hvor jeg faktisk også tvivler på indblanding. Under normale omstændigheder så ville man blande sig når børn slås. Men der er sku nogle sindsyge unge imellem. Selv de hårdeste her i UK går udenom en flok på tre 16årige.

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Skrevet kl. 23:05

Og lad os da også lige nuppe et citat fra en af de rigtigt hårde der ved hvad han snakker om. (Rocky Balboa)

"It's not how hard you hit. But how many hits you can take and still be moving forward"

Det er da også årets iværksætter citat?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:10

Bananen er blevet lidt blød med årene Wink

Plus esse quam simulatur

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742