Jeg må tilstå, at den risiko, den ville jeg være villig til at løbe anytime. At undlade at hjælpe en person i nød, fordi man er bange for represalier fra det offentlige, detr er kujon-agtigt! |
I går aftes var min kæreste ude at gå med hunden, da hun så 5 mørkglødede unge der havde passet en ældre herre op, og som morede sig med at sparke på hans cykelhjul, derudover lavede de hærværk i området.
Min kæreste valgte at bede dem lade den ældre herre være, og med det samme var hun omringet af de 5 unge søde nysvenskere.
Udover at hun blev udsat for vold, mordtrusler, fik hun også følgende oplysning, "Om du var i mit hemland ville du blive knullet til döda"/"Hvis Du var i mit hjemland ville Du blive kneppet ihjel".
Pga. hunden trak de sig til sidst tilbage, og forsvandt fra området.
I den forbindelse er der én ting jeg undrer mig over:
1. Hvor i AL HELVEDE var folk henne? Det er kraftedeme kujon-agtigt at lade et medmenneske blive overfaldet, og så lade som ingenting.
Med til historien hører, at der i løbet af natten var personer der forsøgte at komme ind via døren ude til haven, som går ind til soveværelset hvor min kæreste lå og sov.
Heldigvis forsvandt de igen af ukendte årsager.
Jeg er 109% træt af uduelige kujoner der intet gør for at hjælpe deres medmennesker.
Folk kan som det mindste ringe til politiet og anmelde det der er sket (mens det sker).
Kom ind i kampen!
Bliv gratis medlem