Jeg har et spørgsmål, jeg vil gerne have et svar på denne problemstilling,
Jeg vil gerne have et link fra et bestemt linkkatalog, men er det bedst at få et fra en kategori hvor der er 30 andre brugere med link ud fra, eller er det bedre at få et link fra en kategori som er tom, hvor mit link kan lægge alene ?
Tror bare du skal placere den hvor du synes den passer bedst. Og i forhold til SEO, så skulle man ikke mene det skulle have betydning. Og i forhold til linkkataloget. Så det eneste der skulle have betydning der var. At den kategori hvor der kun er en. Der kan de jo ikke trykke på noget andet. Men om det skulle være et plus vil jeg nu ikke mene. Så der hvor du synes er bedst vil jeg mene sikkert er fint.
Det kommer an på så meget. Dog ville jeg kigge på om kategorien med 0 udgående links har ligeså stærke interne links som kategorien med mange udgående links har.
Skal kategorien med 0 udgående links først til at blive oprettet nu?
Hvis vi hypotetisk set har 2 identiske sider på et domæne som er lige stærke og lige relevante, så ville det jo være smartest at få et link fra siden med 0 udgående links.
Du kan smide mig et link, så vil jeg gerne hjælpe dig med at vælge!
Dette er slet ikke ment som en kritik på nogen måde, men den tid du har brugt på at rette henvendelse på dette forum, den kunne du have brugt på at lave en rigtig god 300-ords artikel til en blog eller artikeldatabase (f.eks. http://goon.dk) :-)
Der får du næsten helt sikkert mere linkjuice end fra et linkkatalog. I bund og grund handler det jo om at sprede sit link til så mange sider som muligt, men der skal ligge naturligt indhold bag, som ikke må være kopieret, ellers straffer Google dig.
Nu ved jeg ikke hvilket linkkatalog du søger om at komme ind i, men jeg har oplevet rigtig lange ventetider på nogle af de linkkataloger jeg har fået optaget links i... Bare så du er klar over det.. Kan ikke lige huske hvilke.