Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min-mave blog - Spam eller....?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 01:48

Hvis det bare er en robot der automatisk sender indlæg i diverse fora/blogs, tror jeg desværre ikke der er mange muligheder pt. - udover at lave en "test", hvor man beder brugeren indtaste et bestemt svar på et spørgsmål, eller lignende. Men det kan omvendt også virke lidt irriterende og unødvendigt, når man vil sende sine kommentarer...

www.nfdesign.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 03:18

Der findes flere forskellige løsninger til at holde den slags væk automatisk - men der vil dog ofte være lidt der slipper igennem. Det må man så tage i hånden, for væk skal det naturligvis. Det virker meget forstyrrende.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:03

Man kan nemt sætte sin Amino-Blog op til at man skal godkende de svar man får. Så får spammeren i det mindste intet ud af det. Community Server indeholder også et spamfilter til at undgå den slags, men jeg må tilstå at jeg ikke har sat mig ind i det endnu, men kommer der mere spam, så skal jeg nok bruge lidt tid på det.

Dbh Martin

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:27

På skagen.net skal man skrive et kodeord før man kan sende sit indlæg - kodeordet står lige oven over feltet, men det virker. Kunne man gøre noget lignende her?

Mette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)