|
Som sagt før får man en prøve på systemet, men det fungerer på ingen måde som det du beskriver med et "prøvevindue" i et halvt år. DET ER DIN BRANCHE, IKKE MIN. Min branche er online (og for at sammenligne skal mit brugte/udlånte produkt ikke smides væk og er ikke faldende i værdi fordi jeg giver det på prøve et styke tid. Det ville man vide hvis man anede noget om det). Det foregår på den måde at man får lov at byde ind på 5 licitationer helt uden beregning. Derefter bliver systemet igen lukket, hvorefter man bliver ringet op, og adspurgt om man har været tilfreds med systemet, og om man ønsker at lave en yderligere aftale med os. Det kan altså ikke sammenlignes med noget indenfor dit fag. Det her sker online og ikke ude i den fysiske verden, og derfor forstår jeg bare heller ikke din holdning om at det er bondefangeri, og det er samtidig det jeg bliver lidt harm over at høre dig sige. Jeg har jo aldrig sagt at vores produkt er gratis. Vi giver blot en prøve fordi vi stoler på vores produkt, hvilket kun kan tolkes som god kundeservice i mine øjne. Jeg kender ikke til dit firma, og ville da på ingen måde nogensinde kalde det bondefangeri at handle med dig, medmindre at jeg havde afprøvet dit produkt, eller i hvert fald som det mindste havde hørt dårligt om det fra andre steder. Jeg åbnede et indlæg om at man som aminobruger kunne få 10% rabat på vores produkt i september måned (og det er som regel helt alm. kotume herinde på amino. At du så vælger ikke at give rabat, gør så absolut ikke vores virksomhed til bondefangere). Og tro mig, jeg ved udmærket godt hvad amino er. Jeg har været herinde siden marts 2006, og har fulgt med i utallige debatter, og set hvordan folk hjælper hinanden konstruktivt. Det du kom med var bare ikke konstuktivt. Du skrev udelukkende for at rakke ned på virksomheden, og for at få os til at fremstå som "svindlere" ved at tage os betalt, uden at vores kunder får noget ud af det. Men dig om det. Er det nu det du morer dig med, vil jeg ikke splitte din glæde af. Jeg vil blot minde dig om dine egne ord: "amino er en debatside, hvor der diskuteres om virksomheder og vi hjælper hinanden"... Jeg mener bare ikke at der er den store hjælp i at kalde andre virksomheder bondefangere, uden at ane noget som helst omkring firmaet. Til alle Jer andre aminobrugere beklager jeg selvfølgelig at denne tråd er kommet så langt ud. Det skulle egentlig som udgangspunkt være et fornuftigt tilbud til diverse håndværkere herinde på forummet. Jeg bryder mig bare ikke om at blive udsat som en gemen "svindler", når man prøver at stable en velkørende virksomhed på benene. Åbenbart er det ikke alle der ser ens på tingene... Men ja, tråden er hermed lukket og tilbudet står selvfølgelig stadig ved magt til dem som ønsker det. Hvis der selvfølgelig stadig er nogle der tør at afprøve "svindlernes" produkt helt gratis og uden beregning |
Hej Thomas
Jeg havde egentligt lukket denne debat, men vil lige besvare dig også, da du skrev samtidig med at jeg skrev mit sidste svar til Klaus.
Du kan have ret i det du skriver. Dog vil jeg svare på følgende måde. Når du hyrer en sælger til din virksomhed til 30.000 kr. om måneden, hvordan kan du så være sikker på at han leverer det arbejde du forventer og som modsvarer sælgerens løn? Når du får lavet en flyer til en værdi af 20.000 kr. der sendes ud til en del husstande, hvordan ved du så med sikkerhed at du får ordrer ind der modsvarer dine udgifter? Når du starter en virksomhed op og ligger eksempelvis 125.000 til et ApS i startomkostninger, hvordan ved du så med sikkerhed at de penge er givet godt ud?
Selvfølgelig har du en ide om at ovenstående nok skal blive en succes, ellers ville du vel aldrig bruge pengene i første omgang. Men hvis du decideret kan garantere mig at de penge vil tjene sig ind igen, vil jeg gerne bede om din opskrift, da jeg så kunne tjene bunker af penge meget hurtigt...
De "fleste" udgifter du har i forbindelse med din virksomhed ved du ikke om du får tilbage med et overskud. Der er det så bare at vores virksomhed sikrer vores kunder yderligere ved at give ordregaranti (gider ikke lige at forklare det en 4. gang også, så se venligst hvad der menes i tidligere svar). Det mener jeg da bare er rigtig god kundeservice.
Med hensyn til at bruge tid på at udarbejde tilbud som ikke bliver til noget, vil jeg næsten sige at det da er noget af det mest latterlige jeg længe har hørt. JEG VED MED 100% SIKKERHED at alle herinde utallige gange har prøvet at bruge tiden på at udarbejde tilbud som ikke bliver til noget, og det er ligemeget hvor man så får henvendelserne fra, eller om det er en selv der har kontaktet kunden til at starte med. Jeg selv er personligt sælger og har arbejdet med salg i mange år, og jeg ved at det kan gå galt, selv om man efter 25 samtaler næsten har ordren, og det er skrevet ned på papir, men alligevel i sidste øjeblik falder fra hinanden. Desuden har du jo i vores system en dialog med kunden inden du kommer med et færdigt tilbud (så det er ikke timer det drejer sig om til at starte med, men derimod et opkald til kunden, og så handler det jo i bund og grund stadig om ens evner til at sælge sin virksomhed).
Det I kommer med er alt sammen fordomme overfor et system som I ikke har afprøvet!!!
Bliv gratis medlem