Dato: 1/23/2006 3:25:29 PM Forfatter: The game [QUOTE]Dato: 1/23/2006 2:30:50 PM Forfatter: korntrold
- Jeg tror ikke det er afgørende om du kan få tilført kapital eller ej. Jeg er godt klar over dine indlæg bliver, det skulle de også gerne. Andet ville da være forkert. Nu er det jo kun hvad jeg har fået oplyst fra de personer jeg har talt med omkring kapital til mit projekt.
At de nok ikke på nogen måde kan mig og dem lave forretninger sammen.
Måske kan det bare være med henvisning til det ENE projekt - dog er der også en mulighed for de mener mig som person. |
Glæde og stor skuffelse
Venligst
René Buch
Kan være jeg lige skal have tjekket om det er nogen jeg kan bruge til noget :) Men til trådens kerne... Jeg synes selv jeg er ret fordomsfri - Business is Business :-) Så er det ligemeget hvilke interesser modparten har, medmindre det er noget direkte ulovligt. Der må grænsen være? |
Jeg kan godt love dig at der intet ulovligt ville være omkring det omtalte projekt.
Eneste muligt "lovovertrædelse" er det ville blive så godt så kunderne ville have mere
Har forresten endelig fået svar fra Told - efter 6 ugers venten og 7 rykker - det er et fuldt ud lovligt projekt - også den del der er nytænkning på området. |
Venligst
René Buch
|
Jesper N.J. jeg har sendt dig en PM med navnet, da jeg ikke ved om de være glade for at jeg spredte deres navn herinde med mindre de havde givet lov.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Hej Jesper. Jeg ved godt denne tråd er gammel men.. Hvor befandt dette kontor sig? |