Glæde: Er med på Amino Kom-i-gang-lån er blevet forsøgs projekt frem til den 31 dec. Op til ½ million pr. iværksætter. Flere banker er kommet med som rådgiver.
Læs mere her http://www.oem.dk/sw15898.asp samt http://www.vf.dk/
Skuffelse:
Syntes ALTID det er iværksætter med teknologisk projekter der tænkes på. Jobs er vel jobs – uanset titel og branche?
Hvor finder iværksætter der ikke falder ind under denne gruppe så deres muligheder for vækstfremmende kapital?
Jeg er ved at nå en ret så sørgelig erfaring – erotiske projekter er VÆRRE END DJÆVLEN SELV – surt men ikke uventet. Tror det må ned i skuffen igen til tiden bliver moden til det – hvis den åbenhed da kommer til DK en dag i fremtiden?
Spørgsmål:
Er det kun mig der fornemmer dette?
Jeg spørger fordi det er lykkes mig at få et nej på 100 % af mine forespørgsler, om kapital tilgang til mit erotiske projekt. Jeg har på de knapt 3 måneder jeg har været med på Amino, fået ikke mindre end 59 afslag – lige fra banker, staten, vækstmiljøer, venturekapital, investorer sammenslutninger, sidste skud på perle rækken, af flotte velformuleret NEJ er fra 6 ansøgninger om realkredit lån.
Jeg må have mit projekt liggende i den øverste skuffe lige klar til at hive frem hvis der ud i fremtiden skulle vise sig en pengemand, uden nykker. Forsætter dog med en mini udvikling af en website der kun bruges til fremlæggelse af info til brug for en evt. investor – således af denne kan få lidt diskret info om mine tanker omkring visse dele af projektet.
Men men men …….
Man er jo iværksætter og har derfor et andet projekt der kunne være ligeså givende at få i sving.
PS:
Syntes du der ligger guldkorn i nogen af de tråde jeg har begyndt så har du ca. en uge til at gemme disse da min plan er at fjerne disse tårde da de vil komme i konflikt med mit andet projekt. |
PS:
Syntes du der ligger guldkorn i nogen af de tråde jeg har begyndt så har du ca. en uge til at gemme disse da min plan er at fjerne disse tårde da de vil komme i konflikt med mit andet projekt.
Så vidt jeg husker kan du kun slette dem indenfor et kvarter efter de er blevet oprettet, og det ville da også være synd hvis du slettede dem - nu er de jo blevet publiceret i første omgang, så kan de vel lige så godt blive? :)