Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glæde og stor skuffelse

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæde:

Er med på Amino

Kom-i-gang-lån er blevet forsøgs projekt frem til den 31 dec. Op til ½ million pr. iværksætter. Flere banker er kommet med som rådgiver.

Læs mere her http://www.oem.dk/sw15898.asp samt  http://www.vf.dk/

Skuffelse:

Syntes ALTID det er iværksætter med teknologisk projekter der tænkes på.

Jobs er vel jobs – uanset titel og branche?

Hvor finder iværksætter der ikke falder ind under denne gruppe så deres muligheder for vækstfremmende kapital?

Jeg er ved at nå en ret så sørgelig erfaring – erotiske projekter er VÆRRE END DJÆVLEN SELV – surt men ikke uventet. Tror det må ned i skuffen igen til tiden bliver moden til det – hvis den åbenhed da kommer til DK en dag i fremtiden?

Spørgsmål:

Er det kun mig der fornemmer dette?

Jeg spørger fordi det er lykkes mig at få et nej på 100 % af mine forespørgsler, om kapital tilgang til mit erotiske projekt. Jeg har på de knapt 3 måneder jeg har været med på Amino, fået ikke mindre end 59 afslag – lige fra banker, staten, vækstmiljøer, venturekapital, investorer sammenslutninger, sidste skud på perle rækken, af flotte velformuleret NEJ er fra 6 ansøgninger om realkredit lån. Der med er alle håb omkring opstart af mit projekt skudt i sænk, dog med fanen holdt højt – jeg NÆGTER AT GIVE OP.

Jeg må have mit projekt liggende i den øverste skuffe lige klar til at hive frem hvis der ud i fremtiden skulle vise sig en pengemand, uden nykker. Forsætter dog med en mini udvikling af en website der kun bruges til fremlæggelse af info til brug for en evt. investor – således af denne kan få lidt diskret info om mine tanker omkring visse dele af projektet.

Men men men …….

Man er jo iværksætter og har derfor et andet projekt der kunne være ligeså givende at få i sving.

PS:

Syntes du der ligger guldkorn i nogen af de tråde jeg har begyndt så har du ca. en uge til at gemme disse da min plan er at fjerne disse tårde da de vil komme i konflikt med mit andet projekt.

Venligst

René Buch

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 01:56
PS:

Syntes du der ligger guldkorn i nogen af de tråde jeg har begyndt så har du ca. en uge til at gemme disse da min plan er at fjerne disse tårde da de vil komme i konflikt med mit andet projekt.

Så vidt jeg husker kan du kun slette dem indenfor et kvarter efter de er blevet oprettet, og det ville da også være synd hvis du slettede dem - nu er de jo blevet publiceret i første omgang, så kan de vel lige så godt blive? :)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 02:04
Et erotisk projekt? Hvaaaaaaaaa'' René, blev du alligevel inspireret af det med kaninpigerne?

Anja
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 02:04

Hej Sune

Nu har jeg jo samlet en del erfaring med hvordan erhvervsliv Danmark ser på erotiske projekter og derfor ser jeg ingen anden udvej end slette de tråde.

For med det andet projekt har jeg en reel mulighed for de (pengefolk) vil tage mig seriøst.

Og lige erotik (læs sex) er ikke den bedste måde at stå frem på.

Venligst

René Buch

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 02:08
Det kunne der naturligvis være noget om, det er dog ærgeligt at måtte slette gode indlæg :)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 02:10
Hej Anja

Vel kan se på det hele du ikke har fat fingerne med på økonomi delen af Amino

Men inddirekte så måske men det er nu et projekt jeg har rodet med i mange år efterhånden

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 02:12

Hej Sune

Kan kun give dig ret i det for uha jeg ville gerne beholde alt det guld offentligt for alle og ikke kun mig som naturligvis gemmer det hele så det ikke er gået til spilde.

Venligst

René Buch

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:36

Jeg håber virkelig du lader dine debat tråde ligge. Det vil være et stort tab for Amino hvis du sletter dem. Igår blev der slettet endnu en tråd fordi personen blev fornæmet over vi bedte ham deltage lidt i debatten istedet for kun at annoncere.

Britt Malka slettede også en tråd hvor blandt andet Oscar havde lavet nogle rigtig flotte og velformulerede lange indlæg. Det er virkelig irriterende for disse personer at deres indlæg forsvinder med i sænken.

Jeg synes du skal stå ved at du har søgt kapital til et erotisk projekt, hvis dette skræmer evt investorere ville jeg aldrig i mit liv bruge disse investorere. Hvad du har søgt til tidligere har jo INTET med dit nye projekt at gøre.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 10:03

hej martin

den vil jeg lige tygge lidt på

Venligst

René Buch

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:49

Jeg vil opfordre Martin til hurtigst muligt at fjerne slette funktionen helt fra sitet. Det er total destruktivt at slette gamle indlæg og ødelægger debatten for alle andre. Hvis du ikke vil stå ved det du skriver så lad være! Det er simpelt hen at pisse groft på andre debattører, at lave indlæg, som andre så bruger tid på at svare på, hvorefter du blot sletter dem. 

Anyway, lad os håbe Martin får den ændring lavet ASAP.

For mit eget vedkommende vil jeg tage den konsekvens af korntrold "trussel" om at slette gamle indlæg, at jeg ikke gider svare på hans skriverier mere. Jeg vil opfordre alle andre til også at ignorere ham.
Side 1 ud af 4 (37 indlæg)