Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svenske Directories og dofollow Fora.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa. 

Jeg leder efter Svenske dofollow directories og fora... 

Er der nogen af jer amino'er, som ligger inde med lister eller gode forslag? 

Post endelig løs og så vil jeg udarbejde en samlet liste og uploade her på Amino, så alle kan få glæde af den i fremtiden. 

På forhånd tak. 

PS. Jeg har også lavet en tråd omkring norske directories og fora, så hvis du kender nogen, så hop endelig derover og skriv løs også Smile

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Abigo:

Halløjsa. 

Jeg leder efter Svenske dofollow directories og fora... 

Er der nogen af jer amino'er, som ligger inde med lister eller gode forslag? 

Post endelig løs og så vil jeg udarbejde en samlet liste og uploade her på Amino, så alle kan få glæde af den i fremtiden. 

På forhånd tak. 

PS. Jeg har også lavet en tråd omkring norske directories og fora, så hvis du kender nogen, så hop endelig derover og skriv løs også Smile

Hvis du vil købe dig fra svensk linkbuilding så samarbejder vi i Deducta Search med en super dygtig samarbejdspartner, der har et rigtig fint blognetværk de kan skyde ting ud i. Det koster lidt, men det er også nogle super gode links de laver.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant...

Men det koster jo (mange) penge og jeg tror Abigo går efter en gør-det-selv løsning...

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HUSK at både links med og uden NOFOLLOW har en vigtig betydning i dag!!

Hvis du fokuserer på links uden NOFOLLOW ender du med en helt unaturlig linkprofil, og det er lige præcis sites som har gjort det, som har mistet rankings og organisk trafik de sidste par år.

I dag bør du satse mindst 80% på Earned Links og ikke mere end 20% på Acquired Links.

Læs også min (lidt længere) artikel om linkbuilding her.

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jo tak jeg er godt klar over man skal have en naturlig linkprofil, med et mix af både do- og nofollow. Vores umiddelbare strategi pt. er at skabe et "fundament" af links, hvis man kan kalde det det. Vi har at gøre med spritnye produktsites, så derfor er der som udgangspunkt ikke fokus på om det er dofollow eller nofollow - Det er et spørgsmål om at få sitet ind i directories og selvfølgelig har vi eks. søgt om optagelse på DMOZ, men erfaringen siger at der går laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid førend sitet bliver optaget.

Som Mikkel anfører skal der fokuseres 80% på Earned links, hvilket er en del af vores content strategi ("lette" artikler, infographics, nyheder, forskningsresultater, osv.). Men det er jo langsigtet strategi. 

Det er de 20%, som er i fokus pt. Derfor min initielle forespørgsel på directories (og vi skal faktisk også have nogle norske directories ligeså da det site også er ved at være klar).

Men kom endelig med yderligere feedback og gode forslag.

Vi suger løs så godt vi kan af al den gode information Big Smile

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)