Hejsa jeg er ny bruger/gammel læser, men nu skal det være - mit første indlæg. Jeg har en butik, hvor jeg af og til sælger til det offentlige = elektronisk fakturering. Jeg benytter DataScanning som er helt ok og ovenikøbet gratis fordi jeg ligger i den "lille del". Men: når nu jeg alligevel sidder her ved pc og skriver faktura som jeg så videresender til DataScanning - så ville det da være smartere selv at kunne videresendere som pdf fil (har programmet) til kommunen selv = springe et led over. Har undersøgt, kan ikke få informationer: Hvor kan man få en liste over samtlige kommuners EAN-numre og mail-adresserne hvor man skal sende til? Er det "lukket land" eller er det mon diverse faktureringsbureauer osv. der vil holde på kunder? Susanne
|
Du kan ikke sende direkte til Komunerne da de får det mere elektronisk end en PDF. Du kan sende PDF til dataskanning.
EAN numre skal kommunen ooplyse når de bestiller (og faktisk også en personreference og evt. en kontostreng/reference). Der er vist endnu ingen lister.