Nu står der ik, hvor eller hvordan der er handlet/brugt kort ved det pågældende firma, men hvordan kan de hæve penge uden, at der enten er et løbende abonnement eller foretaget indtastning af kortoplysninger? |
akeniels:Siger ikke at jeg ikke acceptere reglerne, blot at jeg er uening og det må jeg vel godt???Fuldstændig enig....De eneste som sidder herinde og brager og tordner mod at det må man ikke, er de personer som sikkert selv har gang i noget grå zone agtigt, hvis Amino havde, som de burde have, bare en lille lille smule nosser, så hængte de også disse firmaer ud...Jeg mener når TrustPilot, Station 2, Morten Spiegelh, må, hvad gør så at Amino, det stor forjættede forum ikke må??? Nå nej Amino, har mere tanke på at tjene penge på + medlemmer og deres latterlige foredrag, men det er da flot, burde I måske lige gå et skridt tilbage og se hvad det selv var I gjorde da I ville i gang? Eller lave et forum for dem som er kommet i gang, men det er nok ikke muligt, for de gider sgu ikke høre på tumpe bil indlæg af en hyper mobil, go Wonder???Tror mere det her handler om noget dybere, de store passer på hinanden, og i dette forum, må man ikke skrive navnet på svindlere, for dem som har lavet dette forum er nok de største indenfor feltet, det er sgu til at brække sig over, nu er det nogen uger siden jeg kom herinde sidst, men kan da se at det bare bliver et mere og mere ligegyldigt forum, Iværksætterforum, op i røven... Føj for helvede I må have dårlig smag i munden..Jeg elsker når jeg ser sådanne åbenlyse tilfælde af ren svindleri og mangel på mod, nosser og andet, FØJ AMINO...Hilsen Johnny