Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kan man få erstatning ?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu står der ik, hvor eller hvordan der er handlet/brugt kort ved det pågældende firma, men hvordan kan de hæve penge uden, at der enten er et løbende abonnement eller foretaget indtastning af kortoplysninger?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 01:39 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

akeniels:
Siger ikke at jeg ikke acceptere reglerne, blot at jeg er uening og det må jeg vel godt???

Fuldstændig enig....

De eneste som sidder herinde og brager og tordner mod at det må man ikke, er de personer som sikkert selv har gang i noget grå zone agtigt, hvis Amino havde, som de burde have, bare en lille lille smule nosser, så hængte de også disse firmaer ud...
Jeg mener når TrustPilot, Station 2, Morten Spiegelh, må, hvad gør så at Amino, det stor forjættede forum ikke må??? Nå nej Amino, har mere tanke på at tjene penge på + medlemmer og deres latterlige foredrag, men det er da flot, burde I måske lige gå et skridt tilbage og se hvad det selv var I gjorde da I ville i gang? Eller lave et forum for dem som er kommet i gang, men det er nok ikke muligt, for de gider sgu ikke høre på tumpe bil indlæg af en hyper mobil, go Wonder???

Tror mere det her handler om noget dybere, de store passer på hinanden, og i dette forum, må man ikke skrive navnet på svindlere, for dem som har lavet dette forum er nok de største indenfor feltet, det er sgu til at brække sig over, nu er det nogen uger siden jeg kom herinde sidst, men kan da se at det bare bliver et mere og mere ligegyldigt forum, Iværksætterforum, op i røven... Føj for helvede I må have dårlig smag i munden..

Jeg elsker når jeg ser sådanne åbenlyse tilfælde af ren svindleri og mangel på mod, nosser og andet, FØJ AMINO...

Hilsen Johnny
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Johnny (og akeniels)

Johnny Andreasen:
nu er det nogen uger siden jeg kom herinde sidst, men kan da se at det bare bliver et mere og mere ligegyldigt forum,

Jeg vælger at lade dit indlæg stå denne gang, selvom dit sprogbrug ikke er særligt konstruktivt.

Til gengæld vil jeg bede jer om, nu hvor I har fået luft for jeres meninger, at holde tråden til emnet.

Fremtidige indlæg i denne tråd, der debattere Aminos regler, vil blive slettet - så trådstarter kan få hjælp til det han ønsker.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:23 | Låst

Kan slet ikke forstå at du gider bruge tid på denne virksomhed.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:27 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Måske lyder det utroligt i dine øre. :-) Men det er det så åbenbart ikke her i min by. Der er rigtig mange der har meldt den '' ukendte '' virksomhed. Så derfor vil politiet køre en sag mod dem på alles vegne, og derfor dækker de alt der som den '' ukendte '' virksomhed måtte trække. Politiet får nok ikke nogen penge af den ukendte virksomhed, men de tjekke at de har trukket penge fra min konto og erstatter det så, og til sidst køre de en sag, og så må den ukendte virksomhed betale til politier med erstatningskrav, bøder osv. 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:30 | Låst

Det er jo præcis det de IKKE må. De har åbenbart gjort det ved mange. Mine konto oplysninger blev givet til dem, da min kæreste skulle sælge noget over deres side, der betalte hun et par gebyr som de har, men de blev så ved med at trække. Og har nu igen, igår trukket 1071 kr. Og nej der er IKKE noget abonnement. De fortager sig en ulovlig handling, kort og godt. 
Men som de undskylder det med, er det deres system.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:

Måske lyder det utroligt i dine øre. :-) Men det er det så åbenbart ikke her i min by. Der er rigtig mange der har meldt den '' ukendte '' virksomhed. Så derfor vil politiet køre en sag mod dem på alles vegne, og derfor dækker de alt der som den '' ukendte '' virksomhed måtte trække. Politiet får nok ikke nogen penge af den ukendte virksomhed, men de tjekke at de har trukket penge fra min konto og erstatter det så, og til sidst køre de en sag, og så må den ukendte virksomhed betale til politier med erstatningskrav, bøder osv. 

Har du ik misforstået noget? Politiet betaler ik penge ud, de håndhæver kun loven...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:

Det er jo præcis det de IKKE må. De har åbenbart gjort det ved mange. Mine konto oplysninger blev givet til dem, da min kæreste skulle sælge noget over deres side, der betalte hun et par gebyr som de har, men de blev så ved med at trække. Og har nu igen, igår trukket 1071 kr. Og nej der er IKKE noget abonnement. De fortager sig en ulovlig handling, kort og godt. 
Men som de undskylder det med, er det deres system.  

Kontakt din bank og lav en indsigelse, og vupti pengene står på din konto efter et par dage, hvis indsigelsen vel og mærke er korrekt...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14 | Låst

helt enig med fashion seller - fatter ikke hvorfor den pludseligt viste 1 stjerne  

- jeg synes ikke jeg var i nærheden Stick out tongue men hitter et andet til af dig til 5 hvis det var mig der fik givet den ene-  synes den kom pludseligt - men ja - helt enig

Edit - aha man kan gå ind igen og bare gi fulde stjerner så retter den fra et til 5 :) 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:26 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Brian Reinhold Jensen:

Hej Johnny (og akeniels)

Johnny Andreasen:
nu er det nogen uger siden jeg kom herinde sidst, men kan da se at det bare bliver et mere og mere ligegyldigt forum,

Jeg vælger at lade dit indlæg stå denne gang, selvom dit sprogbrug ikke er særligt konstruktivt.

Til gengæld vil jeg bede jer om, nu hvor I har fået luft for jeres meninger, at holde tråden til emnet.

Fremtidige indlæg i denne tråd, der debattere Aminos regler, vil blive slettet - så trådstarter kan få hjælp til det han ønsker.

De bedste hilsner
/Brian 

Synes da bestemt det er med emnet i fokus mit indlæg, alle tøsedrengene herinde beskytter sig med at de ikke vil have injurier sager mod dem, og forummet beskytter sig selv, jeg spørger så igen, hvorfor må trådstarter ikke skrive navnet, hvis I er bange for injurier kunne I jo invitere den forurettede ind i forummet og forsvare sig selv, præcis som alle andre seriøse programmer, forums osv gør. Det er vattet og for svagt af et forum som tjener penge, vælger kryster vejen og skriver: vi beskytter bare os selv, I proklamere selv at I vil være store og er dygtige, men når det kommer til noget som er sværere at opdatere forummet engang imellem, så stikker I halen mellem benene...

Sådan et firma skal da hænges ud, men samtidigt have mulighed for at forsvare sige selv, det er nærmest himmelråbende åbenlyst at det er den vej man skal, ikke bare krybe udenom og vælge ikke at tage fat i problemet, for en tråd som denne uden det navngivne firma, er ikke 5 potter pis værd, det kan vi vel blive enige om?

Hilsen Johnny

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)