Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår kan man få erstatning ?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Nu har min kæreste brugt vores fælles dankort til at handle ved xxxxx. Men efter hun er begyndt på det, er de begyndt at trække 76 kr utrolig mange gange, og de har trukkede 1040 kr for nogle uger siden og her igår trak de 1071 kr. Det løber sig nok op i 3-3500 kr efter hånden. I starten kontaktede vi dem og så gik der 7-10 dage så satte de pengene ind igen, men nu er vi gået til politiet også henter vi egentlig bare pengene der nede. Men jeg tænker lidt at man må kunne få penge ud af dem, efter som vi faktisk bruger en del tid på alle deres såkaldte fejl. Vi skal holde øje med vores netbank hele tiden, og når de så har trukket, skal vi få aftaler med politiet og komme med kontoudtog for at få pengene tilbage. Dvs rigtig meget tid bruger vi på xxxxx forretnings metoder. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27 | Låst

Du kan gøre indsigelse mod hævningerne via din bank.

Tal med din bank om at finde en løsning. F.eks. et nyt dankort, så xxxx ikke kan hæve igen.

Politiet henter ikke pengene til dig og du kan ikke få erstatning.

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 10:34 | Låst

Jeg er måske lidt pessimistisk på dette område, men min erfaring siger mig, at du som forbruger ingen ting får ud af noget som helst. Skift dit kort og sagen er slut. Vi er blot små brikker i et puslespil og der er generelt ingen der varetager vores interesser medmindre det kommer dem selv til gode.

Just my 5 penny, en pessimistisk en af slagsne.

mvh.

Jonas

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 11:04 | Låst

Politiet ''henter'' pengene jo. Fordi jeg skal bare bevise de har trukket penge, også udbetaler politiet pengene til mig. Fordi der er så mange der har anmeldt xxxxxx, så politiet køre en sag mod dem, derfor forgår det på den måde. :-) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lyder helt utroligt at man får politiet til at gå ind i en sag som den og, at de henter pengene så man kan hente dem hos dem lyder ikke bare utroligt men helt enkelt umuligt uden en sag?? Det nytter ikke at nægte det du skriver, bare at sige, at det var godt at se bevis for at man kan få politiet til at kradse forkerte gebyrer ind og så hente dem på stationen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:52 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Tråden er anmeldt for at hænge en navngiven virksomhed ud.

Derfor er den nu anonymiseret, så vi ikke behøver at slette hele tråden, og du kan få svar på dine spørgsmål.

Vi opfordrer til, at tråden holdes i generelle vendinger, så andre også kan have gavn af de svar, der gives.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:55 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hvis man som virksomhed vil undgå at blive " hængt " ud, bør man måske overveje at få styr på sin virksomhed, men det er jo så bare min mening
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08 | Låst

akeniels:
Hvis man som virksomhed vil undgå at blive " hængt " ud, bør man måske overveje at få styr på sin virksomhed, men det er jo så bare min mening

Nu er det ikke for at beskytte virksomheden, men derimod Amino der skytter sig selv mod injuriersager.

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 13:09 | Låst

akeniels:

I denne perfekte bobbelverden findes der kun gode udsagn.Kritik hører til over en telefonlinje med en robot. ;)

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:11 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Side 1 ud af 4 (36 indlæg)