|
Hej Birte.
Jeg frygter at tingene bliver lidt "mudrede" nu, har du mulighed for at starte din egen tråd? En bil på papegøjeplader er IKKE holdt uden for VSO, hele formålet med disse og gule plader er jo at medtage dem i driften. Så naturligvis er mine biler og min motorcykel på hvide plader, da de jo netop er holdt uden for VSO som driftsmidler.
Jeg tillod mig at køre videre på en eksisterende tråd, fordi spørgsmål allerede havde været under behandling for 3 måneder siden, og at trådstarter ikke havde været aktiv ifht spørgsmål siden. Jeg kan sagtens forstå du er i tvivl, men denne tråd er lige nu et spørgsmål om noget bogføring, nemlig om kørselsgodtgørelse kan isoleres i balance. Din revisors forklaring giver anledning til at formode, at der er øvrige forhold i jeres firma som spiller ind, så jeg håber du starter din egen tråd :-)
De bedste hilsner fra Ken
PS - Ser nu at John, den flinke mand, allerede har svaret dig. Håber du kan bruge svaret og starter en ny tråd, hvis du har behov for mere vejledning. Og, ØH, jeg ved faktisk ikke om det er i orden at skrive sådan, for jeg er først lige startet på Amino som debattør. Men min tråd bliver jo ødelagt hvis folk blot benytter den at spørge om 'himmel og jord ifm kørsel'. Skal jeg starte en hylt ny tråd, som hedder 'Bogføring af..osv..' ?
Jeg vil jo nødig komme i "Bad standing" allerede første dag :-)