Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortgebyr.dk - prissammenligning af betalingsløsninger

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Godaften Aminoer,

Vi er 3 iværksættere som har udviklet kortgebyr.dk, en prissammenligningsside for betalingsløsninger og betalingsgateways. Siden er non-profit, open source (GNU GPL v3, dvs. copyleft) og alle er meget velkomne til at bidrage til projektet på github eller starte deres egen prissammenligning. Vi har ikke nogen tilknytning til nogen af de etablerede betalingsløsninger og har valgt at vi aldrig vil smide reklamer og affiliate links på siden. Formålet med siden er at hjælpe andre iværksættere og webshop-ejere med at finde den betalingsløsning der passer bedst til deres behov.

Siden er endnu under udvikling og der vil komme mange opdateringer og rettelser over de næste par dage (specielt IE-fixes, brug Chrome indtil da). Hvis vi mangler nogle betalingsløsninger så må i meget gerne skrive dem i denne tråd. Siden er ikke specielt brugervenlig på nuværende tidspunkt, men det skulle den gerne blive i løbet af næste uge.

Hvis i har nogle ideer til hvordan vi kan forbedre siden så skriv dem her.

Fortsat god søndag :D

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser satme godt ud! Tak for det!

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser lækker ud, og den vil uden tvivl blive anvendt af rigtig mange webshop "rookies". 

Bare af ren nysgerrighed, hvordan kan det så være, at i ikke vil have affiliate links på siden? Nu har jeg ikke lige tjekket mulighederne ved de forskellige udbydere, men hvis jeg blev guidet det sidste stykke af vejen, fordi jeg læste fulgte jeres tabel, så ville jeg da ikke have noget imod, at i fik en del af kagen. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker dig Ulrik

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Marcus Forsberg:

Siden ser lækker ud, og den vil uden tvivl blive anvendt af rigtig mange webshop "rookies". 

Bare af ren nysgerrighed, hvordan kan det så være, at i ikke vil have affiliate links på siden? Nu har jeg ikke lige tjekket mulighederne ved de forskellige udbydere, men hvis jeg blev guidet det sidste stykke af vejen, fordi jeg læste fulgte jeres tabel, så ville jeg da ikke have noget imod, at i fik en del af kagen. 

Alt i denne verden behøves vel ikke være omkring penge? Lad dem da bygge en service, som faktisk er 100% gratis.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Mads, selv tak.

@Marcus. Tak for det. Jeg tror det er vigtigt for sidens troværdighed at vi ikke tjener penge på links, reklamer mm.

@Lucas. Jeg er meget enig. Det vigtigste for mig er at skabe noget som andre kan bruge, penge er dejlige, men kommer i anden række.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed idé! Lækkert og brugbart tool I har lavet dér!

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik.

Rigtig flot projekt I har gang i og storartet at dele hele projektet på github!

Jeg kan umiddelbart ikke se det store, jeg vil dog foreslå disse ting:

  • Tilføj Facebook share og email-deling oppe ved twitter og Google +
  • Tilføj en footer tekst med info og kontakt link (Så er det både i top og bund)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det ligner en rigtig pæn start i har fået, bestemt en side der lige bliver gemt Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En note omkring paymill - det kan være godt at tilføje en 'range' af pris per transaktion, da det kommer an på hvad bank du kommer til.

Nuværende er priserne baseret på Wirecard Bank, dog skal der tages højde for at Wirecard bank har en exchange rate på 1% af transaktionen.

Hvis du er hos Acceptance bank, så er DKK ikke en normal valuta hvilket pålægger endnu 1.2% gebyr, men de har dog ingen exchange rate. Og hvis du IKKE bruger 3D secure, vil Wirecard og Acceptance bank tilbageholde 10% af transaktionen, i 90 dage så vidt jeg husker.

Så prisen er lidt højere end listet, men personligt er jeg glad for den betalingsgateway, især i starten, især grundet af måden den integrere på - du ser aldrig 3 part indhold.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)