Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbne muligheder i salgsvirksomhed

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Den virksomhed jeg arbejder sammen med havde sidste år en omsætning på omkring 180 mill kr. Vores vækst var sidste år 75%... Vi er noteret på børsen, og vores aktie steg over 400% i 2012... Vi arbejder med to produkt grupper, begge er mega-trends produkter...

Lige nu er vi det hurtigste voksende direkte-salgs selskab i EU

Jeg startede først i dette firma juli 2012, og idag lever min kæreste og jeg udelukkende af vores forretning, hvilken livsstil siger jeg bare!!! 

Vi er kun på det Skandinaviske marked endnu, men indenfor de næste 18 mdr. åbner vi 5 nye markeder... USA starter vi med her i okt... Landene der kommer her efter er, Polen, Tyskland, Spanien og Canada. 

Hvis dette fanger dig, lig da en privat-besked til mig med dit navn og telefon nummer...

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lugter lidt af pyramidespil...

Masser af superlativer og fantastiske økonomiske perspektiver - men intet konkret...

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej zz

Det ville været rart hvis du gad at skrive hvad det gik ud på, hvilken virksomhed det drejer sig om. På nuværende tidspunkt lyder det lidt at noget pyramide eller andet i samme stil.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er en direkte-salgs virksomhed, jeg hverken kan eller vil prøve på at forklare en forretnings mulighed over dette medie... Det ville efter min mening være dybt useriøst...

Jeg søger folk som vil hurtigt frem i verden... 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

zznetwork:

Det er en direkte-salgs virksomhed, jeg hverken kan eller vil prøve på at forklare en forretnings mulighed over dette medie... Det ville efter min mening være dybt useriøst...

Jeg søger folk som vil hurtigt frem i verden... 

Dette virker mindst ligeså useriøst for mig med så få konkrete informationer. Men det kan da godt være, at du er heldig, at der er nogen, der bider på.

Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Zinzino er allerede blevet vurderet som et pyramidespils-lignende selskab.

Glæder mig over, hvis det er lykkedes dig at tjene penge - men så meget sværere vil det så være for næste led i strukturen at kunne tjene noget....

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Emballadøren:

Zinzino er allerede blevet vurderet som et pyramidespils-lignende selskab.

Glæder mig over, hvis det er lykkedes dig at tjene penge - men så meget sværere vil det så være for næste led i strukturen at kunne tjene noget....

Synes som udgangspunkt at indlægget der starter denne tråd er fladt - det er vist gang på gang at et indlæg der har antræk at "reklameopslag" som regel slår tilbage - ligesom netop kommentaren ovenfor viser.


MEN... når det så er sagt - så er kommentaren ovenfor endnu en af den slags der basere sig på formodninger end synderligt meget research. Fakta er at rigtig mange i Skandinavien lever af Zinzino - fakta er også at rigtig mange har en alt fra lille til fin og ganske udemærket bi-indtægt på at promote Zinzinos kaffemaskiner, kaffeprodukter - og øvrige produktudvalg.

Det handler ikke om første led tjener penge - og næste led ikke gør - det handler som i alt andet om den enkelte - og dennes indsats. Ligesom i alt andet kræver det hårdt arbejde at gå fra lille bi-indtægt til en levevej.

Man kan tjene penge på at formidle maskinerne - og skabe en gentagen indtægt fra en kundebase der genbestiller kaffeprodukter til maskinerne. Samtidig ligger der en procentuel afregning for at støtte, supporte og hjælpe andre forhandlere til at skabe deres kundebase. Thats it.

Zinzino er ikke et "pyramidespil" - da entry-investering alene er omsat i produkter/maskine(r). 

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Da det blev "offentliggjort" at der var tale om Zinzino - gik jeg lige på Google. Kunne såmænd godt erindre, at jeg for et par år siden læste om det - men havde brug for lige at få opfrisket hukommelsen...

Og jeg blev faktisk lidt overrasket, allerede i de allerførste links, at kunne læse diverse udtalelser om Zinzino, og pudsigt nok fra folk der havde været med i "projektet" - og som alle havde haft ualmindelig dårlige erfaringer med Zinzino.

Gå en tur på Trustpilot - der kan du finde 100'vis af udtalelser fra tidligere "medarbejdere" - der alle som en - ikke har fået noget videre ud af alt deres arbejde - men det er der til gengæld andre i toppen, der har....

Det er pyramidespil - omend der er et produkt. Al den tid der er så fast definerede strukturer og indtægtsmuligheder, afviger det væsentligt fra et reelt arbejdsmarked. Og da alle pengene føres op i strukturen, og kun en smule tilbagebetales - kan det dårligt være andet end pyramidespil.

Det er da glimrende hvis nogen kan tjene penge på det - men ret beset - er det så definitionen af en selvstændig iværksætter, at man ernærer sig med dette pyramidelignende foretagende? Hvorfor begynder man ikke selv at sælge kaffe - fremfor at gøre det for nogen man overhovedet ikke kender?

Det virker da forrykt - og tåbeligt...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I er noteret på Børsen, så kan du vel sagtens skrive navnet på virksomheden. Og hvorfor fortæller du ikke mere om hvad I "sælger"?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)