Nu har jeg gennemført en ordre og opsat dette modul som anført i Trustpilot's anvisning dog med det forbehold at den sendes til mig selv.
ALLE oplysninger fra fakturaen sendes, SKRIVER ALLE......
Måske du skulle prøve det samme i magento tilføj din egen emailadresse hvor du angiver email adressen til Trustpilot.
Vores faktura sendes slet ikke fra vores webshop - de sendes fra vores c5 som er bygget sammen med webshoppen.
Trustpilot har ingen adgang til vores c5 og der sendes ingen informationer fra c5 overhovedet til trustpilot - så de kan på ingen måde få adgang til vores fakturaer!
Tror du ikke det er dig, der har fået det forkert sat op i dit system?
Prøv at ringe til trustpilot support, så kan de garanteret hjælpe dig med at sætte det rigtigt op :)
Jeg kan jo kun fortælle dig, hvordan vores er sat op - og det har jeg ikke selv gjort, det gjorde vores webbureau for os. Så hvordan man præcist skal oprette, det aner jeg ikke. Men vores er i hvert fald sat sådan op, så det må dit jo også kunne blive.
Men ring da til trustpilot og spørg dem - de kan da helt sikkert hjælpe dig med at få det sat rigtig op! Og deres kundeservice/teknik plejer at være meget søde og hjælpsomme :)