Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - er det lovligt!?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 9
Fra  GPA-danmark Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg gennemført en ordre og opsat dette modul som anført i Trustpilot's anvisning dog med det forbehold at den sendes til mig selv.

ALLE oplysninger fra fakturaen sendes, SKRIVER ALLE......

Måske du skulle prøve det samme i magento tilføj din egen emailadresse hvor du angiver email adressen til Trustpilot.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:23

GPA-danmark:

Hej,

Nu har jeg gennemført en ordre og opsat dette modul som anført i Trustpilot's anvisning dog med det forbehold at den sendes til mig selv.

ALLE oplysninger fra fakturaen sendes, SKRIVER ALLE......

Måske du skulle prøve det samme i magento tilføj din egen emailadresse hvor du angiver email adressen til Trustpilot.

Vores faktura sendes slet ikke fra vores webshop - de sendes fra vores c5 som er bygget sammen med webshoppen.

Trustpilot har ingen adgang til vores c5 og der sendes ingen informationer fra c5 overhovedet til trustpilot - så de kan på ingen måde få adgang til vores fakturaer!

Tror du ikke det er dig, der har fået det forkert sat op i dit system?

Prøv at ringe til trustpilot support, så kan de garanteret hjælpe dig med at sætte det rigtigt op :) 

Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 9
Fra  GPA-danmark Skrevet kl. 12:36
Skridt
1) Gå til Admin Dashboard

2) Gå til Modules > Modules

3) Søg efter modulen  Mail alerts

4) Vær sikker på at installere modulen, hvis du ikke allerede har den installeret. Klik Install

5) Hvis/når den er installeret, klik på Configuration lige under navnet på modulet

6) I feltet Email adresses udfyld: xxxxxxxxxxxxxx. Hver emailadresse der skal stå på en seperat linje.

7) Klik Save for at gemme det hele
Dette ER vejledningen.......... Se punkt 6) xxxxxx = trustpilots adresse!!!!
Og det er hele fakturaen der tilsendes.
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan jo kun fortælle dig, hvordan vores er sat op - og det har jeg ikke selv gjort, det gjorde vores webbureau for os.
Så hvordan man præcist skal oprette, det aner jeg ikke.
Men vores er i hvert fald sat sådan op, så det må dit jo også kunne blive.

Men ring da til trustpilot og spørg dem - de kan da helt sikkert hjælpe dig med at få det sat rigtig op!
Og deres kundeservice/teknik plejer at være meget søde og hjælpsomme :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)