Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate content /SEO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg prøver at opstarte en webshop men da invisterings evnen står på lav blus vil jeg prøve om der findes et par tips blandt jer her på amino. Jeg er helt med på at min shop halter på SEO og så har jeg lige erfaret at der er noget der heder Duplicate content og det et stort problem for mig og min shop da jeg har mange produkter i forskellige varianter dvs eneste ændring er farve og størrelse. Er der nogen der kan hjælpe mig videre med nogle gode ideer. Hvis der er nogen der vil se hvad det drejer sig om er adressen. www.shopskilte.dk

Bjarne
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:24

Du har flere muligheder når vi snakker sikring mod dobbelt indhold, først og fremmest læs denne om dobbelt indhold. Dernæst, så kan du gøre flere ting for at undgå at varianter bliver set som dobbelt indhold:

1. Lad varianter være en dropdownmenu på masterproduktet, fx størrelser, farve mm. skal være et valg man tager, ikke et selvstændigt produkt.
- Klassisk måde at løse det på- varianter skal 301 redirectes til master

2. Skriv unikke tekster til hvert produkt også varianter (uholdbar løsning i din situation efter min mening)
- Kræver meget arbejde og vedligeholdelse

3. Hav et masterprodukt, hvor varianter vises med hashtag lagt på masterprodktet, og beskrivelse af varianter indgår i masterproduktet.
- Denne skaber flere positiver, links til varianter bevare også ankertekstværdi og linkværdi til masterproduktet 

4. lav canonicalurl fra varianter til masterproduktet
- En god måde at løse det på også. 

Det var lige nogle få tips

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 01:40

Hej Bjarne,

Når vi taler DC (Duplicate Content), så husk at fortælle hvilket system du bruger, for det har rigtigt meget at sige.

I det her tilfælde ser det ud til at du bruger Magento og at du bruger hosting4real.net?

Din udrydning af DC afhænger rigtigt meget af de to ting i første omgang.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)