Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndværker Vs. Thorborg

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom at manden sikkert er i pengenød, tror jeg heller ikke du skal frygte at han tager den til inkasso. Som nævnt kræver det en dyr retshandling, da i jo ikke er enige, og de penge har han nok ikke. Dette ville jeg udnytte. Hold fast i dit tilbud, sig han kan kvittere for det, eller hoppe i søen :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:37

Jeg tror at Mikkel har ret, men jeg ville nu alligevel sende et anbefalet brev med alt hvad du kan finde på af indsigelser + aftale om pris. Understreg at du under ingen omstændigheder vil betale og at I ses i retten, hvis han vælger den løsning.

Måske henvender han sig selv, med et forslag til en løsning...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:46

Hvad med at lave en liste over de ting der skal rettes og skrive at han har 1 uge til at færdiggøre, så får han kr. 7.500,- (eller hvad du synes) - det bør kunne motivere ham til at blive færdig....

Mette

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 09:55

Tja. Løbe ham træt med korrenspondance. blive ved med at finde finde på noget han skal dokumentere. Hvis det hele ender i hårknude, har du i det mindste brevvekslingen, som en adbokat kan gøre brug af.!

Er han medlem af byg-garanti? - de var måske værd at snakke med.

Den fede løsning vil nok være at dyppe ham i tjære og rulle ham i fjer - i bedste Lucky Luke stil, og mon ikke du kan få sjat aminoer til at assistere :-)Devil

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:37

He he he tak for jeres gode råd, jeg siger til når der sker mere i sagen :-)

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:08

En mundtlig aftale er lige så god som skriftlig, det er bare svært at bevise noget.

I følge købeloven har du jo faktisk modtaget et mangelfuldt produkt/ydelse, og alene af den grund vil du aldrig skulle betale fuld pris. Derfor synes jeg dit tilbud, er super venligt. Det er mere end hvad jeg ville have tilbudt. Synd at han ikke tog imod det, for han får nok ikke mere.

Men som allerede skrevet, så tror jeg ikke denne sag kommer videre. Han lyder som en der bare prøver at tjene nogle nemme penge.
Shame on him. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)