Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR Health and beauty produkter

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja:

Hey alle :) tak for jeres svar og debat omkring dette emne.

Jeg har fået mine LR produkter og kan faktisk sige at jeg slet ikke er tilfreds med dem :(
Det er ikke produkter jeg kan li/bruge ej heller en veninde som også var med.

Så jeg vælger at ringe til hende forhandleren som vil sætte os igang (som også ringer til os konstant) og sige ellers tak.

Hej Anja, 

Det var da surt.

Må jeg spørge hvilke produkter du prøvede - og hvad du ikke kunne lide ved dem?

Nu ved jeg af erfaring, at det ofte tager ca. 14 dage for huden at vænne sig til dem, da der f.eks. ikke er paraffin olie (petrolatum) i cremerne, som der er i rigtig mange andre cremer.

(hvis det altså er cremer du prøvede?)

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Rødovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte:

Neglelak fjerner som var det eneste positive :)

Shampoo og balsam: Mit hår bliver ligesom en hest's hale

Renseskum: Den fjerner dog makeup men det svier i øjnene

Roll on deo: får mig til at lugte helt vildt af sved (gør jeg ALDRIG)

Parfume pseoudunym: er lige så kraftig som andre parfumer, hvis ikke lidt mindre. Holder ikke en hel dag som andre

Foundation: dækker ikke så godt bumser/sår (det gør den jeg har fra Matas)

Neglefil: den virker men er jo en fil som alle andre

Neglelak: tager lang tid at tørre. Datteren siger hun har prøvet bedre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja:
Jeg købte:

Neglelak fjerner som var det eneste positive :)

Shampoo og balsam: Mit hår bliver ligesom en hest's hale

Renseskum: Den fjerner dog makeup men det svier i øjnene

Roll on deo: får mig til at lugte helt vildt af sved (gør jeg ALDRIG)

Parfume pseoudunym: er lige så kraftig som andre parfumer, hvis ikke lidt mindre. Holder ikke en hel dag som andre

Foundation: dækker ikke så godt bumser/sår (det gør den jeg har fra Matas)

Neglefil: den virker men er jo en fil som alle andre

Neglelak: tager lang tid at tørre. Datteren siger hun har prøvet bedre

Hold da op! Da var da godt nok en kedelig statistik. :-(

Hvis det er dit førstehåndsindtryk, så kan jeg godt forstå, hvis du ikke ønsker at registrere dig som kunde.

Dog vil jeg da sige, at både med hensyn til deo, neglelak og foundation er der jo flere varianter - så du burde kunne finde en tilfredsstillende variant, men jeg forstår godt, hvis du springer over. :-)

Mht. foundation, så har LR forskellige concealer sticks til at dække rander under øjnene, bumser mv. Er ikke så meget inde i make up'en, men jeg tænker, at det er tiltænkt, at denne skal benyttes under foundation, og dermed behøver foundation'en ikke være så fed/tyk? Men det er bare et bud.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Rødovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger makeup produkter fra apoteket som passer til det jeg skal bruge dem til, så det vil jeg meget hellere fortsætte med :)
Min veninde som også købte en masse LR produkter er lige så kritisk. Så vi begge springer fra!

Fra Skamby
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej anja

du er sandsynligvis allerede blevet forhandler og kender sikkert mere til LR nu end da du startede.

mit indlæg har ikke så meget med LR at gøre, men er et forslag til hvordan du også kan markedsføre produktet.

Jeg mener at have læst at LR har været i dk i over 30 år men vil ikke ligge hovedet på bloggen hvad det angår.

Det jeg mener er at der er mange om buddet, og at det måske kan være svært at slå igennem. Dette skriver jeg velvidende at du

nu kan være den der har allerstørst succes i dk med LR, det aner jeg ikke noget om. (det håber jeg). men indlægget skal forstås som

et generelt billede.

Derfor vil jeg foreslå at du får en blog som min.

jeg vil foreslå at du ligger markedsfører dine LR produkter på  en blog som min fordi :

Det er  et lynhurtigt system, hvor det er utroligt nemt at:

blogge tekst, sætte dine videoer ind og lydfiler.

der er mulighed for at have flere blogs samtidig, faktisk er der mulighed for

at have 10 forskellige blogge med 10 forskellige domæner efter eget valg.

Det hele kan sættes op i løbet af 30 min, og du vil være klar til at markedsføre dit (produkt ) 

Hvis man vælger at markedsføre den på en almindelig hjemmeside så er man nødt til selv, eller at få nogen til 

at lave  SEO- søgemaskineoptimering, det tager tid og er utroligt omstændeligt. 

På bloggen som jeg har omtalt gør den det automatisk og man kan koncentrere sig om sit indhold, istedet for at bruge tid

på at lave den kedelige SEO.

Ud over det. er der også mulighed at downloade en app så man kan blogge videoer direkte fra mobilen hvis man har lyst til det,Det ville f.eks væe smart at filme et homeparty eller et salgsmøde og promovere med det. 

Dette giver en muligheden for at blogge i bussen på vej hjem fra arbejde eller i bilen,ligegyldig hvor man er så kan man blogge/markedsføre dit (produkt) eller hvad som helst man ønsker at sælge.

man kan vælge som jeg at blive affiliate for blogsystemet, og man kan fravælge det hvis man ikke ønsker den mulighed det det er op til en selv.

Hvis du ønsker at vide mere så giv mig en besked.

du kan se min blog her http://jacksonfive.empowernetwork.com/blog/category/indlaeg-pa-dansk 

Jeg vil i den nærmeste fremtid lave et par film som viser hvor nemt det, så følg med på bloggen for at se de nye opdateringer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser længere oppe kan du se jeg slet ikke er tilfreds med produkterne

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jacksonfive:

Hej anja

du er sandsynligvis allerede blevet forhandler og kender sikkert mere til LR nu end da du startede.

mit indlæg har ikke så meget med LR at gøre, men er et forslag til hvordan du også kan markedsføre produktet.

En af kunsten ved denne branche er at lytte til folk og det gik ikke særligt godt med dit indlæg. Især når Anja er stoppet så har man ikke brug for at vide hvordan man sælger produkter. Ingen i denne branche sælger produkter hvis de ikke selv syndes om dem... Det er jo ikke et supermarked, vel. 

Men du fik dit link ind og tillykke med det, men den form for reklame er med til at skabe dårlig reklame for branchen. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig med Keld.

Det var da en ordentlig omgang malplaceret smøre, til en person som ikke engang er i branchen. Hun har blot prøvet nogen produkter, som hun så ikke engang er tilfreds med.

Men ja, så fik man da om ikke andet lige lusket et link ind, men det kunne godt nok have været gjort en hel del mere elegant. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt: Empower Network går ut på å betale for retten til å rekruttere flere medlemmer under seg som igjen skal rekruttere flere til rekruttere under seg igjen osv.  Derfor har alle disse "bloggene" øverst et stort reklamebanner med reklame for Empower Network. "Produktet" som tilbys er en bloggportal. Den er bygget på Wordpress som vitterlig er gratis å bruke - uten all reklamen. Markedsverdien av produktet er altså null, og det er et stort spill hvor penger forflytter seg mellom hender oppover i hierarkiet.

Empower Network brukes også hyppig til artikkelmarkedsføring, altså man skriver omtaler av andre nettverksselskaper hvor man gjerne bruker overskriften "Is Monavie a scam?". Deretter klipper man inn masse info om selskapet fra andre steder og avslutter med "No, Monavie is not a scam, but if you want to succeed with Monavie you need Empower Network".

Kudos til Keld og Allan I for deres standpunkt.

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)