Jeg har arbejdet med Køer, svin og Kyllinger og det er sku sørgeligt vi har sådan forhold i Danmark.. Synes virkelig ikke alt er etisk korrekt, men vi kan desværre ikke redde hele verden
vi vælger mange mennesker at spise dyr og gå i tøj benyttet at dyr og ja ikke at glemme sæbe fra døde dyr..
I mine øre er en værdi død, kugle for panden her og nu, istedet for at lade dyr lide
Skifte emne jeg er stolt lystfiskers som de ca 600000 andre som musen denne hobby som også fisk livet og det bliver jeg ved med at være så længe der er fisk og lakridspibe vil jeg være at finde ved de danske fiskeparker
De kroge jeg bruger gør jeg blot kan lave et svirp med linen og fisken komme ikke i mine hænder og får ikke svamp og kan derfor godt genudsættes hvis msn kan kalde det genudsætning og ikke kun dyremishandling
Jeg har aldrig forstået fornøjelsen med put and take. Hvor er udfordringen?
Jeg har i sin tid fisket en del ved Skjern Å, hvor der langt fra er garanti for at fange noget hver gang. Til gengæld er der en masse naturoplevelser som sidegevinst.
Jeg har flere gange set ørreder under mindstemål, som fik trukket hele maven ud gennem munden, når de havde slugt krogen med ormen. Derfor fisker jeg altid med spinner eller blink. Men det er jo så en anden snak.
Jeg håber virkelig i alle har besøgt et landbrug og har oplevet hvordan de dyr i sidder og mæsker jer i næsten hvad aften er behandlet så ville i ikke snakke så meget om en fisk med mindre i kun spiser grønt
Det var godt nok det dummeste argument, jeg har hørt til dato. Retfærdiggøre en slags dyreplageri en anden? Jamen fair nok, hvis du køre for hurtigt, så må jeg også UDEN AT FÅ EN BØDE! Og ja min far er stærkere end din far ;D
Hvis fædre ik har tid til deres børn, så skulle de måske overveje, om de overhovedet burde have haft børn!!! Det skal satme da ik gå ud over dyrene eller naturen, at nogle mænd ik magter at være der for deres børn OMG! Jeg er i chok!
Lidt har han altså ret! Nu arbejder jeg i sommerhusbranchen og det vil betyde væsentlig nedgang i ydersæsonen! Vi snakker mange millioner rigtig mange!
Om det er ok eller ikke ok er så en helt anden sag :)
Fortsat god dag
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!