Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

75.000 søges. 20% rente for 20 dage.

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tager det altså ikke mange timer at gå ned i banken få en samtale med dem og låne de penge det drejer sig om. Vel og mærket hvis du da kan finde ud af at opfører dig nogenlunde normalt og lade være med at tude, hvis de stiller dig kritiske spørgsmål Wink

Jeg tvivler meget stærkt på at det vil gå hurtigere at finde en privat långiver.

Mange af de forbrugslån der findes kan du faktisk få i løbet af ganske ganske kort tid, hvis din kreditvurdering naturligvis kan gå igennem.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:40

Hvis du har så hamrende travlt, så er skulle du nok ikke vælge at gå over åen for at hente vand.

Dit indlæg virker fra starten desperat, ugennemtænkt og scam-agtigt. Sådan får man ikke et lån sidst jeg tjekkede.

Hvis du har held til at låne pengene, ønsker jeg dig held og lykke med et hele - og tusinde tak for de pæne ord om at man er syg, hvis man er skeptisk på baggrund af dit indlæg. Den slags debatadfærd virker virkeligt seriøs. Party!!!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:45

Du er da selv for naiv hvis du tror et firma der laver kviqklån på 15 min laver et lån på 75 k til et firma der er 6 dage gammelt og ikke har noget regnskab. ! Andre forhold gør jeg ikke laver lånet privat, og NEJ er ikke i RKI.

Igen mener jeg at i det jeg siger jeg kan forklare og dokumenterer alt burde være nok til at lade tvivlen komme en tilgode.

gider simpelthen ikke høre på jeres lort mere i simpelthen for syge !

kom her for at give en go kage til en der ville hjælpe, men ellers tak i kan beholde jeres penge. Det her er for ekstremt, har aldrig oplevet noget lignene...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil lige komme med en, for mit vedkommende, afsluttende kommentar.

Akut Akut:
Hold kæft hvor må det være træls at være så bitter og bange at man ikke kan søge kapital med et godt afkast uden at i går i noja stadie.

Jeg indrømmer blankt, at jeg rædselslagen ved tanken. Det er med bævende undermund og det hele. Men jeg er dog ikke bitter og er ikke nået til paranoia stadiet endnu.

Du er oppe mod noget der hedder sund fornuft (eller skepsis om du vil), og det kan være noget af en klods om benet hvis man har så meget fart på som du ser ud til at have.

Akut Akut:
Rager mig en skid hva i tror. Er det hårdt for jer at høre fra nogen der har så stor en omsætning efter så kort tid ? og har gjort det uden nogen rigtig kapital.

Du skal heller ikke tro og lytte til alt hvad du hører, men der er vist ikke nogen der beskylder dig for noget her. Det er kun dit ønske om at låne så mange penge der får folk frem i stolen. Og jeg synes ikke det er hårdt at høre om din succes, måske er det rigtige ord "ubegribeligt" eller "særdeles usædvanligt".

Det ser jo desuden ud til, at du netop søger rigtig kapital for at skrabe dine penge ind.

Husk i øvrigt: De mennesker du møder på vej op, møder du også på vej ned. 

TV 

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:51

Rart med et fornuftigt indlæg, det eneste i denne tråd indtil viderer. !

Note: det er ikke .Husk i øvrigt: De mennesker du møder på vej op, møder du også på vej ned. 

Det er: Husk De mennesker du møder på vej op, du møder dem på vej op igen. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:53

> Det her er for ekstremt, har aldrig oplevet noget lignene... 

Når du kommer over teenageårene, flytter hjemmefra og får hår på pikken, så vil du nok opleve mange mere ekstreme ting end lille diskussion på Amino :)

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når det engang går op for dig at du en gammel nørd uden noget liv der har spildt sit liv foran sin pc, og gået glip af det virkelige liv fotryder du nok alt den tid du brugte på at svine andre på amino.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 13:57

Det er simpelthen for morsomt (eller tragisk), når man løber ind i en af de hér unger, som altid har fået lov, fået ret og blevet behandlet som rockstjerner. De reagerer alle på samme måde, når nogen fortæller dem at de ikke er enige eller at de ikke må få det, de beder om. De går amok!

Forhåbentlig synker sandheden om egne evner og andres opfattelse ind i løbet af årene, så man kan komme videre end "skrige lort! syg!-stadiet"

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 14:01

Er ældre en dig. Er bare ikke en hippie, der ordner fjentlighed ved at sætte mig ned og begynde og synge.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 14:03

At du er ældre gør jo ikke ligefrem sagen bedre, vel?

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)