Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

75.000 søges. 20% rente for 20 dage.

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I jo simpelthen for syge !!!!!!

Er mundlam over de udtalelser der kommer på baggrund af ingen ting..... ! kunne forstå hvis i havde fået forelagt noget, og i ud fra de ting, sagde som i gør. kan kun sige jeg er glad for jeg valgte ikke at være åben omkring firma navn mm, Ellers havde jeg siddet med en virksomhed knyttet til alt det lort i lukker ud på baggrund af ting som er gætterier, fordi der ting i ikke ved eller forstår.

Hva fanden ville mine kunder ikke tænke, prøv at tænk hvis det var jeres virksomhed der pludselig blev banket op som svindel mm. ? uden hold i det fordi der var folk der ikke kendte omstændighederne.

Som sagt kan jeg forklare og dokumenterer ALT det i sig selv burde være nok til at folk ikke skriver som i gør. Kom det så frem at de ting jeg havde vist ikke holdt eller var tvivlsomme så kunne jeg accepterer jeres absurte indlæg.

Har det skam helt fint med at få høvl, men bliver sku pist når det er på bg af gætteri og specielt når der ikke er hold i det.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:04

Akut Akut:
Hva fanden ville mine kunder ikke tænke, prøv at tænk hvis det var jeres virksomhed der pludselig blev banket op som svindel mm. ? uden hold i det fordi der var folk der ikke kendte omstændighederne.

Jeg ville som kunde tænke, puha det ser skidt ud for den virksomhed når de ikke kan skaffe 75.000 med en så stor omsætning, ligegyldigt om de indlæg der var kommet.

Akut Akut:
I jo simpelthen for syge !!!!!!

Nej vi er iværksættere, og vi befinder os på et forum hvor vi hjælper hinaden, ikke en skummel bank hvor man kan låne nogle småpenge hist og pist.

Akut Akut:
Som sagt kan jeg forklare og dokumenterer ALT det i sig selv burde være nok til at folk ikke skriver som i gør. Kom det så frem at de ting jeg havde vist ikke holdt eller var tvivlsomme så kunne jeg accepterer jeres absurte indlæg.

Jammen det er fint du kan dokumentere alt, men der ændrer ikke på det får mine alarmklokker til at ringe på baggrund af det du har skrevet, hvad forhindrer dig i at låne de småpenge i banken eller ved et af de mange forbrugslån? Er du listet i RKI eller lign? Det er jo som sådan ligegyldigt om virksomheden ligger på bahamas, du kan sagtens stadig låne penge privat.

Akut Akut:
Har det skam helt fint med at få høvl, men bliver sku pist når det er på bg af gætteri og specielt når der ikke er hold i det.

Du får ikke høvl, folk skriver i din tråd og siger at det på dem virker mistænksomt, ingen har direkte anklaget din virksomhed for svindel eller lign ting.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:05

I din fremstilling har du gjort alt hvad du kunne for at få det til at se så suspekt ud som muligt. Det kan altså ikke undre at folk opfatter det sådan.

Som en klog mand engang sagde: "Hvis man lægger sig ned på gulvet og siger som en gulvmåtte, så skal man ikke undre sig over hvis folk træder på en" :)

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hold kæft hvor må det være træls at være så bitter og bange at man ikke kan søge kapital med et godt afkast uden at i går i noja stadie.

havde jeg skrevet 10 % i afkast til opstart af virksomhed, og ikke nævnt at vi allerede har genereret en stor omsætning. Så ville i ikke have reageret på denne måde. Så kan slet ikke se hvor jeres noja kommer fra, specielt når i ikke ved andet en at jeg leder efter andet en kapital til min virksomhed.

Rager mig en skid hva i tror. Er det hårdt for jer at høre fra nogen der har så stor en omsætning efter så kort tid ? og har gjort det uden nogen rigtig kapital. Når i selv har knoklet jeres røv i laser gennem flere år, for at få jeres ejet op at stå og brugt hele jeres børneopsaring. Bare fordi i ikke kan betyder det ikke det er umuligt, og at der ikke er nogen andre der kan, eller at det derfor er noget skummelt.

I er en stor børnehave der ophøjer jeres eget ego, og jeres vigtighed som iværksættere ved at lave indlæg som disse. Kan kun grine og have ondt af jer. I er de samme folk som ridser dyre biler fordi i har ondt i røven.

Få dog noget fakta ind inden i råber ulv.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:24
Så, lad os lige få en ordentlig tone - det der gavner hverken dig selv eller de andre (specielt ikke andres opfattelse af dig).
Du har lagt et indlæg ud i en offentlig debat uden at oplyse voldsomt meget, så må du tage den skepsis med det genererer.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:26

Gad godt vide hvilket land din virksomhed ligger i, som er så lille, at der ikke findes en bank, som vil låne dig 75000 kroner på baggrund af sådan en omsætning.

Det holder ikke.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:26

Jeg forstår pludselig bedre og bedre hvorfår du ikke kan låne de 75.000 andre steder :)

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:29

Mener jeg har oplyst hva der er relevant for at en person kan tage kontakt til mig og sige, lad mig få noget fakta på bordet så kan vi snakke, har sagt alt det grundlæggende, hvordan ting hænger sammen, hva jeg leder efter, hva der kommer retur. Alt info udover dette er forbeholdt evt lånegiver. Info hvilket er en del mere en hva der plejer at bliver præsenteret i dette foum.

Med hensyn til tonen, så kan jeg kun sige, at jeg som person er ligeglad hva folk syntes om mig. Det her er ikke en popularitets konkurrence. Der er business....! Mener desuden at folk selv har lagt op til denne tone. og gider ikke at være pasiv.

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:32

Og jo ville nok kunne låne pengene i en bank eller et finanseringsselskab. Den korte historie er at det vil være for besværligt og tage for lang tid. Alt sammen info som jeg kan forklare og dokumenterer. som min tråd sagde HASTER.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:38

> Den korte historie er at det vil være for besværligt og tage for lang tid.

Den lange historie må så være, at selv firmaer som Green Credit - der ellers siger ja til de fleste, ikke vil låne dig penge. Som det fremgår af deres website kan du låne op til 200k her og nu, ansøgningsskemaet er meget let at udfylde og du får svar indenfor 15 minutter! Det er da hverken besværligt eller langsomt ... Hvordan kan det undre dig at vi bliver mistænksomme, når det du siger i så ringe grad hænger sammen med virkeligheden?

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)