I jo simpelthen for syge !!!!!! Er mundlam over de udtalelser der kommer på baggrund af ingen ting..... ! kunne forstå hvis i havde fået forelagt noget, og i ud fra de ting, sagde som i gør. kan kun sige jeg er glad for jeg valgte ikke at være åben omkring firma navn mm, Ellers havde jeg siddet med en virksomhed knyttet til alt det lort i lukker ud på baggrund af ting som er gætterier, fordi der ting i ikke ved eller forstår. Hva fanden ville mine kunder ikke tænke, prøv at tænk hvis det var jeres virksomhed der pludselig blev banket op som svindel mm. ? uden hold i det fordi der var folk der ikke kendte omstændighederne. Som sagt kan jeg forklare og dokumenterer ALT det i sig selv burde være nok til at folk ikke skriver som i gør. Kom det så frem at de ting jeg havde vist ikke holdt eller var tvivlsomme så kunne jeg accepterer jeres absurte indlæg. Har det skam helt fint med at få høvl, men bliver sku pist når det er på bg af gætteri og specielt når der ikke er hold i det. |
Akut Akut:Hva fanden ville mine kunder ikke tænke, prøv at tænk hvis det var jeres virksomhed der pludselig blev banket op som svindel mm. ? uden hold i det fordi der var folk der ikke kendte omstændighederne.
Jeg ville som kunde tænke, puha det ser skidt ud for den virksomhed når de ikke kan skaffe 75.000 med en så stor omsætning, ligegyldigt om de indlæg der var kommet.
Akut Akut:I jo simpelthen for syge !!!!!!
Nej vi er iværksættere, og vi befinder os på et forum hvor vi hjælper hinaden, ikke en skummel bank hvor man kan låne nogle småpenge hist og pist.
Akut Akut:Som sagt kan jeg forklare og dokumenterer ALT det i sig selv burde være nok til at folk ikke skriver som i gør. Kom det så frem at de ting jeg havde vist ikke holdt eller var tvivlsomme så kunne jeg accepterer jeres absurte indlæg.
Jammen det er fint du kan dokumentere alt, men der ændrer ikke på det får mine alarmklokker til at ringe på baggrund af det du har skrevet, hvad forhindrer dig i at låne de småpenge i banken eller ved et af de mange forbrugslån? Er du listet i RKI eller lign? Det er jo som sådan ligegyldigt om virksomheden ligger på bahamas, du kan sagtens stadig låne penge privat.
Akut Akut:Har det skam helt fint med at få høvl, men bliver sku pist når det er på bg af gætteri og specielt når der ikke er hold i det.
Du får ikke høvl, folk skriver i din tråd og siger at det på dem virker mistænksomt, ingen har direkte anklaget din virksomhed for svindel eller lign ting.